Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Byłam w tym sklepie na szybkich zakupach - kupiłam kajzerki, napoje, śmietanę, wędlinę. Obsługa bardzo miła, panie uprzejme, poznają stałych klientów, każdemu mówią "dzień dobry". Ludzi było dość mało, dlatego była otwarta jedna kasa. Z moich obserwacji wynika, że kiedy ustawia się dłuższa kolejka uruchamia się drugą kasę. Bardzo odpowiadają mi jakościowo wędliny z tego sklepu - są smaczne i świeże. Cała moja rodzina uwielbia też kajzerki z Korala - są chrupiące, bo są na bieżąco pieczone w sklepi. Niestety ich wadą jest dość wysoka cena. Sklep oferuje dość duży asortyment jak na sklep osiedlowy. Panie z obsługi dbają o estetykę wnętrza, są miłe i pomocne.
Jak zawsze obsłudze w Banku Millennium w Tychach nie mam nic do zarzucenia. Zostałam obsłużona szybko i profesjonalnie - pracownica banku odpowiedziała wyczerpująco i w sposób bardzo przystępny na wszystkie moje pytania, jednocześnie nie namawiając mnie na żadną konkretną ofertę, a radząc się spokojnie w domu zastanowić nad różnymi możliwościami i dopiero dokonać wyboru - bardzo spodobało mi się takie podejście do klienta. Pracownicy tego oddziału są zawsze uśmiechnięci i cierpliwi. Kiedy widzą, że w kolejce do okienka są 3-4 osoby pojawia się kolejna osoba z obsług i rozładowuje kolejkę. Nigdy nie tracę tam czasu na długie oczekiwanie. Wystrój banku też bardzo mi odpowiada - jest tam raczej przytulnie i klient nie czuje się przytłoczony. Są osobne boksy i pokoiki. jeśli chcemy załatwić jakąś większą, bezgotówkową sprawę. Jestem klientem tego banku od wielu lat i jak dotąd jeszcze nigdy nie zawiodłam się na obsłudze w tym oddziale.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.