Opinie użytkownika (20)

Wizyta przebiegła szybko...
Wizyta przebiegła szybko i sprawnie. Szukałam dla siebie bluzki na rodzinne święto. Wybrałam 3, które mi się najbardziej podobały. Wysoka dziewczyna w okularach bardzo mi pomogła w wyborze. Doradziła w którym kolorze mi najładniej, zajęła się moimi potrzebami wzorowo. Przymierzając 2 bluzki, przyniosła mi jeszcze jedną, na którą nie zwróciłam wcześniej uwagi. Przymierzyłam ją i okazała się trafem w dziesiątkę. Pracownica sklepu jest osobą przemiłą, schludnie ubraną, mająca swój własny styl ubioru. Zawsze uśmiechnięta, chętna do pomocy i rady. Wygląd sklepu bez zastrzeżeń. Czysto, ubrania ułożone w estetyczny czytelny sposób. Gorąco polecam!

Adra

22.02.2012

Butik

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)
Wnętrze sklepu czyste,...
Wnętrze sklepu czyste, jednak ubrania na wieszakach i na stołach nie były uporządkowane w odpowiedni sposób. Szukałam dla siebie czarnych eleganckich spodni. Na stole leżało parę sztuk, jednak w ogromnym zgiełku nie mogłam doszukać się mojego rozmiaru. Dość długo stałam i szukałam rozmiaru M. Obok mnie układała ubrania młoda pracownica, zamiast mi pomóc czy zapytać czy czegoś potrzebuję, patrzyła na mnie kątem oka. Nikt nie interesował się, ile rzeczy zabieram do przebieralni.Najbardziej miłym elementem wizyty był kontalt z panią kasjerką. Bardzo miła uprzejma osoba, uśmiechnięta i gotowa mi pomóc. W ostatniej chwili, już przy kasie zdecydowałam się dokupić getry wełniane. Kasjerka przyniosła mi kilka wzorów, doradziła przy wyborze. Zapłaciłam podziękowała mi i wyszłam.

Adra

21.02.2012

Terranova

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do banku,...
Wchodząc do banku, na stojąco przywitała mnie Pani uśmiechem i zachęcając do skorzystania z obsługi. Usiadłam przy stoliku. Bankier zapytał grzecznie, co potrzebuję, jakiej oferty szukam. Dokładnie zbadał moje potrzeby. Ogólnie przedstawiłam moje oczekiwania co do konta bankowego, wyjaśniłam w jaki sposób będę korzystać z niego itp. Pani bankier zaproponowała mi dwa alternatywne wyjścia, szczegółowo opisała zalety a także wady dwóch kont bankowych, płatności za nie itp. Byłam bardzo usatysfakcjonowana obsługą, wszystkie najważniejsze informacje pani bamkier wypisała mi na kartce w celu przemyślenia, spotkanie przebiegło sprawnie, dostałam odpowiedź na każde nurtujące mnie pytanie. Jak na bank przystało, wnętrze czyste, personel ubrany elegancko i schludnie. Zdecydowanie polecam Alior Bank i panią I. która tam obsługuje.

Adra

21.02.2012

Alior Bank

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Neutralne wspomnienia z...
Neutralne wspomnienia z wypadu do pizzerii. Na pizze czekaliśmy ok 30 minut (nie będąc bardzo wymagającym klientem i zamawiając jedną dużą klasyczną z pieczarkami i szynką). Usadowiliśmy się w roku, przy lampce. Niestety, żarówka była spalona i musieliśmy siedzieć po ciemku. Jedyne oświetlenie jakie mieliśmy było dość duże akwarium za nami. Kelnerka ubrana elegancko, ale zachowywała się jakby musiała pracować za karę. Zero humoru, entuzjazmu, wręcz podeszła do nas z łaską. Niemiło z jej strony. Ogólnie nie polecam, mimo że pizza smaczna.

Adra

24.11.2011

Pizzeria Margherita

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 14

Nie zgadzam się (1)
Wizyta jedna z...
Wizyta jedna z najlepszych. Zachowanie, wiedza, kompetencje pani Agaty na wysokim poziomie. Pracownik bez problemu potrafi odpowiedzieć na każde zadane pytanie dotyczące branży, w prosty sposób - "na chłopski rozum" potrafi przekształcić wypowiedź tak, aby dla klienta było zrozumiałe. Punktualność, uprzejmość i spokój wewnętrzny to kolejne cechy charakteryzujące spotkanego pracownika. Polecam!

Adra

24.11.2011

Open Finance

Placówka

Kielce, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (1)
Ocena wizyty w...
Ocena wizyty w skali 1-10, daje 5. Stałam w kolejce do kasy ok 10 minut. Otwarte 2 kasy, z czego przy jednej kasie prowadzona była prywatna rozmowa kasjerki z klientką. W banku było dość ciepło, czekając na swoją kolej cała się zgrzałam. Kasjerka która mnie obsługiwała zachowywala się bardzo nieelegancko. Nie umiała grzecznie odpowiedzieć na moją prośbę i wchodziła mi w słowo. Sprawa była naprawdę poważna, ale kasjerka widocznie nie umiała zachować się w należyty sposób.

Adra

24.11.2011

Santander Consumer Bank

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Rynek

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten sklep...
Polecam ten sklep tylko ze względu na wygląd i obsługę personelu. Jeśli chodzi o buty, nigdy już tam ich nie kupię. W maju kupowałam sandałki letnie, do sierpnia były już dwa razu w serwisie. Natomiast nie mam zastrzeżeń do obsługi. Pani która oddawała mi moje buty po powrocie z naprawy gwarancyjnej była bardzo uprzejma, zaproponowała reklamówkę na pudełko. Panie zawsze chętne do pomocy klientowi.

Adra

20.09.2011

CCC

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (2)
Wchodząc do pizzerii...
Wchodząc do pizzerii miałam już ustalone co chcę zamówić. Nie była to tradycyjna pizza ani cola - najczęstszy napój brany do pizzy. Usiadłam z partnerem przy jednym z wielu wolnych stolików, spojrzałam na kartę z Menu. Postanowiliśmy zamówić tortillę. Jednak w menu nie było precyzyjnie napisane, jak to wygląda, postanowiliśmy zapytać o szczegóły posiłku barmana. Po 10 minutach podszedł do nas barman. Zapytał co chcemy do jedzenia. Zapytaliśmy się o poz. 162, po czym dostaliśmy taką samą odpowiedź jaką mieliśmy zawartą w Menu. Nic konkretnego nam nie powiedział. Podejrzewam, że chłopak trudnił się raczej w rozworzeniu pizz. Nie istotne. Poprosiłam posiłek x2, a dla siebie również sok grejpfrutowy. Po jakichś 6 minutach dostaliśmy sztućce i naczynia, a ja napój. Właściwie sok - ANANASOWY. Wydawało mi się, że smak soku powiedziałam dość wyraźnie. Po ok 10 minutach barman nam przyniósł jedzenie. Wyglądało to dość apetycznie. Po konsupcji mojego partnera, podszedł barman i zabrał brudne naczynia mojemu partnerowi, podczas gdy ja jeszcze konsumowałam. Czy to jest grzeczne zachowanie? Z mojej perspektywy nie. Mógł zaczekać i zabrać już wszystkie brudne naczynia razem. Zjadłam, barman podszedł, zapytał o rachunek uprzejmie. Zapłaciłam, podziękował i zaprosił ponownie. Muzyka ok, wystrój i czystość lokalu ok, kompetencje obsługującego barmana do poprawy.

Adra

26.03.2011

Da Grasso

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Wardyńskiego 3

Nie zgadzam się (11)
Przyszłam do sklepu...
Przyszłam do sklepu bez zamiaru kupna butów, a rozejrzenia do Deichmann teraz proponuje swoim klientom. Po prawej stronie na stoisku 'Nowości' stały ciekawe buty, nie zbyt tanie a jednak bardzo mi przypadły do gustu. Postanowiła je mieć! Przymierzyłam je. Spakowałam do koszyka i poszłam do kasy. Przedtem długo się zastanawiałam czy kupić, ze względu na cenę. Żaden pracownik nie podszedł,by zapytać się czy w czymś mi pomóc. Na krzesełku gdzie przymierzałam buty, leżała para rozpakowanych obuwi. Zapłaciłam dwoma bonami sodexo. Nie czekałam na resztę (1gr) bo spieszyłam się na autobus. Jednak kasjerka pomyliła się, zbijając błędne polecenie w kasie fiskalnej. I przez to spóźniłam się na autobus, bo wprowadzenie formy zapłaty do kasy i wypisanie jakiegoś papierka zajęło ok 15minut. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, ale dobrze by było jakby kasjerki bardziej myślały o tym co robią ;)

Adra

06.02.2011

DEICHMANN

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)
Wizyty nie wspominam...
Wizyty nie wspominam mile. Zaplanowałam sobie kupno płyty dvd. Błąkałam się po sklepie w poszukiwaniu stoiska z tymi artykułami. Nikogo nie było na hali sprzedaży, żaden z pracowników nie pracował na hali. W końcu po długich poszukiwaniach byłam zmuszona zapytać o ten produkt kasjerki, która zagadała się z drugą kasjerką obok. Poirytowałam się, ale wróciłam po płyty a potem do kasy. Wygląd sklepu bez zastrzeżeń, zawsze carrefour był jednym z najczystszych hipermarketów. Jednak obsługa tragiczna, zero pomocy a ja naprawdę się spieszyłam. Gdybym nie poprosiła o pomoc kasjerki, wyszłabym bez zakupów ze sklepu.

Adra

09.11.2010

Carrefour

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Iłżecka 85

Nie zgadzam się (1)
Świetna obsługa! Miły...
Świetna obsługa! Miły pan w wieku ok 30lat podjął się spełnienia moich potrzeb;) Przyniosłam do sklepu odkurzacz, gdyż zawsze mam problemy z dobraniem worka. Pan otworzył sprzęt, dopasował worek, po czym udzielił mi rady, żebym wymieniła filtry. Nie znam się na tym, ale zaufałam mu. Zapewnił mnie, że to konieczne. W jednym momencie pomyślałam, że chce mnie naciągnąć na koszta. Jednak ta myśl szybko popłynęła w nieznane jak zaproponował mi tańsze a takiej samej jakości co droższe filtry. Sam wyciął z materiału okrągły filtr, zażartował przy tym, pogadaliśmy trochę. Za wszystko nie zapłaciłam dużo, części do odkurzacza i montaż tego wszystkiego kosztowały mnie niecale 30zł ;) Polecam ten sklep!

Adra

23.10.2010

Multi RTV AGD

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Polna

Nie zgadzam się (6)
Wizytę wspominam bardzo...
Wizytę wspominam bardzo miło. Asortyment od razu zwrócił moją uwagę, wszystkie ubrania i dodatki poukładane były estetycznie, ceny wisiały odpowiednio nad każdym z produktów. Personel profesjonalny, potrafi udzielić rady czy pomóc w doborze odpowiedniego ubrania. Bez problemu znalazłam pracownicę, której pomocy potrzebowałam (miały na sobie identyczne kozulki z logo Terranovy). W kolejce nie musiałam długo czekać, pani kasjerka miła i uprzejma powiedziała mi kwotę do zapłaty, spakowała mi spodnie do torebki i zaprosiła ponownie. Z tego co widziałam, nawet reklamowane rzeczy przez klienta nie stanowiły problemu. Z profesjonalizmem personel podchodzi do każdego klienta.

Adra

23.10.2010

Terranova

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Wizytę oceniam dość...
Wizytę oceniam dość neutralnie. Weszłam do sklepu w poszukiwaniu portfela dla siebie. Tuż na samym początku asortymentu zauważyłam jeden, który przypadł mi do gustu. Chciałam się zorientować czy są inne modele, żadna ze sprzedawczyń nie zainteresowała się moją osobą, mimo, że zastanawiałam się dość długo. Podeszłam do kasy. Przy kasie zapytałam o inne modele. Pani brunetka uświadomiła mi, że nie ma. Zauważyłam przy kasie jeszcze jeden portfel. Sprzedawczyni zdjęła mi go z wieszaka i powiedziała, że jest uszkodzony (brak zapięcia). Obsługę mogę ocenić na 2+ (brak zainteresowania klientelą, urządzanie prywatnych rozmów wśród sprzedawczyń, małomówna kasjerka). Pozytywną stroną sklepu to asortyment estetycznie i kolorystycznie uporządkowany, dość niskie ceny i wyprzedaże).

Adra

12.08.2010

Cropp

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (21)
Jakość obsługi nie...
Jakość obsługi nie była zadowalająca. Tuż po podejściu do lady, sprzedawca rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach; nie odłożył telefonu jak mnie ujrzał tylko zapytał W czym może mi pomóc kontynuując rozmowę. Nie miałam problemu z wyborem ciastek, poprosiłam o zamówienie. Sprzedawca w rękawiczkach nałożył mi więcej ciastek niż prosiłam,musiałam dopłacić do kwoty, którą sobie odliczyłam. Nie powiedział ile jest mi winny reszty, rzucił paragon na ladę a ciastka zostawił na wadze w otwartej torebce. Zupełny brak profesjonalizmu, zero zainteresowania klientem.

Adra

12.08.2010

Fornetti

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza Galeria Tesco 30

Nie zgadzam się (25)
Bardzo miło wspominam...
Bardzo miło wspominam tą wizytę. Szukałam czegoś dla siebie, czarnych spodni, białej bluzki. Było zbyt dużo fajnych rzeczy, które mi się podobały ale postarałam się ograniczyć do minimum. Wzięłam 5 ubrań, zapytałam czy mogę taka ilość zabrać do przymierzalni. Miła pani blondynka odpowiedziała mi że nie ma problemu, że maksymalna ilość to 6 sztuk. Powiedziała mi gdzie znajduje się przymierzalnia, zaproponowała jeszcze nową kolekcję każdy produkt o 30% taniej. Zachęcała abym obejrzała, może mi się coś spodoba. Poszłam przymierzyć rzeczy. Przy przymierzalni stała młoda dziewczyna, zapytała ile mam sztuk i zaproponowała, że w razie potrzeby ona przyniesie inny rozmiar. Zdecydowałam się na jedne spodnie, podeszłam do kasy, zapytałam czy można płacić kartą. Pani grzecznie odpowiedziała, że w związku z 1 dniem pracy (sklep otwarty od dziś) jeszcze mają niepodłączony czytnik kart. Zaproponowała, że odłoży mi spodnie do jutra. Zgodziłam się, i z uśmiechem wyszlam.

Adra

09.08.2010

Top Secret

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (26)
Wizytę wspominam bardzo...
Wizytę wspominam bardzo miło. Atmosfera przyjazna, pomieszczenie zadbane, ubrania poukładane. Ceny zachęcają do kupna, kolory i wystrój sklepu od razu mi się spodobały. Weszłam do sklepu w celu kupienia męskich japonek dla mojego chłopaka. Od razu zapytałam czy są takie dostępne, bo zdawałam sobie sprawę, że jest po sezonie i takie rzeczy pomału znikają z półek. Pani wskazała mi miejsce, gdzie znajdę męskie klapki. Spojrzałam w stronę DAMSKICH japonek, po czym Pani pokierowała mnie słowami gdzie znajdę męskie. Bez problemu znalazłam, wyszukałam odpowiedni rozmiar i fason. Nie byłam pewna co do rozmiaru, zadzwoniłam do mojego chłopaka i upewniłam się czy oby na pewno kupię dobre. Oboje nie byliśmy pewni, które mam kupić. Dlatego zapytałam sprzedawcę, czy jest możliwość ewentualnej wymiany na większy rozmiar. Ekspedientka była bardzo miła, powiedziała, że nie ma problemu. Postanowiłam wziąć rozmiar "43", zapłaciłam a Pani schowała mi paragon do reklamówki i powiedziała, że w razie czego to mam zgłosić się z dowodem zakupu następnego dnia. Wydała mi resztę, podziękowała i zaprosiła ponownie. Przywitała i pożegnała mnie werbalnie, widać było, że zależy jej na kliencie i starała się sprostać moim wymaganiom i wziąć pod uwagę moje potrzeby.

Adra

05.08.2010

Oxide

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (19)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu kupna klapek. Weszłam do pomieszczenia, szukałam butów które mi się podobają. Stałam ok 20 minut przy obuwiach, byłam kompletnie niezdecydowana. Pani z personelu widziała moje niezdecydowanie a mimo to nie zapytała się czy może mi w czymś pomóc. Fakt, że nie muszę pytać o rozmiar czy kolor, bo wszystko jest w własnej obsługi. Widziała również, że przymierzam buty bez specjalnej skarpetki, także nie zwróciła mi uwagi. Do pomocy zawołałam koleżankę, która pracowała w jednym ze stoisk na holu. Ona pomogła mi dokonać wyboru. Spakowałam buty w pudełko, poszłam do lady. Nie udzielono mi informacji odnośnie gwarancji. Sama musiałam się domyśleć, kupując któryś raz z kolei buty i mając już w tym pewne doświadczenie. Ekspedientka podczas pakowania mojego obuwia i wydawania mi reszty, rozmawiała z jednym z klientów o swoich wakacjach... że była nad Bałtykiem tydzień czasu itp. Nie poinformowała mnie ile wynosi reszta, paragon wrzuciła do reklamówki i podziękowała. Ja również, pożegnałam się z nią werbalnie, usłyszałam tylko cicho 'Do widzenia'.

Adra

05.08.2010

DEICHMANN

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (25)
Moja obserwacja jest...
Moja obserwacja jest krótka ale treściwa. W czwartek chciałam kupić worek do odkurzacza. W domu spisałam typ sprzętu, po czym wyruszyłam do sklepu mając nadzieję że ta informacja wystarczy. Okazało się że niestety kilka cyferek to za mało. Sprzedawca dał mi worek z nutką niepewności czy będzie pasował, powiedział że jeśli będzie zły - mogę go zamienić. (Co mi się bardzo spodobało, gdyż nie każdy sprzedawca idzie na taki kompromis). W domu okazał się za mały więc postanowiłam go zamienić. Wzięłam ze sobą odkurzacz, pan w sklepie włożył worek do środka i było po kłopocie. Z zapłatą tez n ie było problemu. Musiałam jedynie dopłacić 1,5zł za nowy worek,co było oczywiste. Bardzo miło wspominam tą wizytę. Sprzedawca był miły, tolerancyjny. Jedyne zastrzeżenie to takie, że pani obsługująca drugą kasę próbowała włożyć worek, jednak nie miała zielonego pojęcia jak to się robi. Sklep czysty, żadnych brudów, pudełek, kartonów. Szklana lada czysta, asortyment na półce poukładany estetycznie. Obsługa miła, sympatyczna. Nie mam zastrzeżeń i oczekiwań. Z pewnością poleciłabym ten sklep moim znajomym.

Adra

26.03.2010

Multi RTV AGD

Placówka

Ostra, Polna

Nie zgadzam się (19)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu ekspedientka przywitała mnie siedząc odpowiadając na moje "dzień dobry", spojrzała na mnie chwilkę po czym wróciła do prowadzonej wcześniej rozmowy telefonicznej. Poszukiwałam czarnych materiałowych spodni. Co do rozmieszczenia ubrań nie miałam zastrzeżeń, były estetycznie powieszone na wieszakach,w kolejności kolorystycznej, także nie miałam problemu ze znalezieniem ani koloru ani mojego rozmiaru. Obejrzałam je dokładnie, chwilkę stanęłam z nimi w lustrze i zapytałam czy mogę przymierzyć. Usłyszałam z końca sklepu "tak, proszę". Przebierając się, słyszałam kontynuację rozmowy telefonicznej sprzedawcy. Po jakichś 5 minutach wyszłam z przebieralni, odwiesiłam spodnie i na razie podziękowałam. Wyszłam ze sklepu w poszukiwaniu innych, być może lepszych spodni. Nie znalazłam jednak więc postanowiłam wrócić, zwłaszcza że były w dość przestępnej cenie. Szukając jeszcze dokładnie innych spodni nie uzyskałam pomocy od Pani. Ekspedientka nadal siedziała przy swoim biurku. Zdecydowałam się na zakup i podeszłam do kasy. Sprzedawca podał mi kwotę do zapłaty, po czym zapłaciłam i wyszłam słysząc "do widzenia!".

Adra

12.03.2010

Ups!

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (27)
Sprzedawca nie zainteresował...
Sprzedawca nie zainteresował się czy ide do przymierzalni i jaką ilość rzeczy biorę do przymierzenia. Nie pytal czy w czymś może pomóc, sama byłam zdana na siebie w poszukiwaniu na siebie rozmiaru. Ubrania były porozwalane na stoisku, nie mogłam znależć ceny spodni - chyba metka z ceną odpadła. Wygląd sklepu był nie do zarzucenia.

Adra

19.01.2010

House

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi