Opinia użytkownika: Adra
Dotycząca firmy: Ups!
Treść opinii: Wchodząc do sklepu ekspedientka przywitała mnie siedząc odpowiadając na moje "dzień dobry", spojrzała na mnie chwilkę po czym wróciła do prowadzonej wcześniej rozmowy telefonicznej. Poszukiwałam czarnych materiałowych spodni. Co do rozmieszczenia ubrań nie miałam zastrzeżeń, były estetycznie powieszone na wieszakach,w kolejności kolorystycznej, także nie miałam problemu ze znalezieniem ani koloru ani mojego rozmiaru. Obejrzałam je dokładnie, chwilkę stanęłam z nimi w lustrze i zapytałam czy mogę przymierzyć. Usłyszałam z końca sklepu "tak, proszę". Przebierając się, słyszałam kontynuację rozmowy telefonicznej sprzedawcy. Po jakichś 5 minutach wyszłam z przebieralni, odwiesiłam spodnie i na razie podziękowałam. Wyszłam ze sklepu w poszukiwaniu innych, być może lepszych spodni. Nie znalazłam jednak więc postanowiłam wrócić, zwłaszcza że były w dość przestępnej cenie. Szukając jeszcze dokładnie innych spodni nie uzyskałam pomocy od Pani. Ekspedientka nadal siedziała przy swoim biurku. Zdecydowałam się na zakup i podeszłam do kasy. Sprzedawca podał mi kwotę do zapłaty, po czym zapłaciłam i wyszłam słysząc "do widzenia!".