Opinia użytkownika: Adra
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu kupna klapek. Weszłam do pomieszczenia, szukałam butów które mi się podobają. Stałam ok 20 minut przy obuwiach, byłam kompletnie niezdecydowana. Pani z personelu widziała moje niezdecydowanie a mimo to nie zapytała się czy może mi w czymś pomóc. Fakt, że nie muszę pytać o rozmiar czy kolor, bo wszystko jest w własnej obsługi. Widziała również, że przymierzam buty bez specjalnej skarpetki, także nie zwróciła mi uwagi. Do pomocy zawołałam koleżankę, która pracowała w jednym ze stoisk na holu. Ona pomogła mi dokonać wyboru. Spakowałam buty w pudełko, poszłam do lady. Nie udzielono mi informacji odnośnie gwarancji. Sama musiałam się domyśleć, kupując któryś raz z kolei buty i mając już w tym pewne doświadczenie. Ekspedientka podczas pakowania mojego obuwia i wydawania mi reszty, rozmawiała z jednym z klientów o swoich wakacjach... że była nad Bałtykiem tydzień czasu itp. Nie poinformowała mnie ile wynosi reszta, paragon wrzuciła do reklamówki i podziękowała. Ja również, pożegnałam się z nią werbalnie, usłyszałam tylko cicho 'Do widzenia'.