Opinia użytkownika: Adra
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przyszłam do sklepu bez zamiaru kupna butów, a rozejrzenia do Deichmann teraz proponuje swoim klientom. Po prawej stronie na stoisku 'Nowości' stały ciekawe buty, nie zbyt tanie a jednak bardzo mi przypadły do gustu. Postanowiła je mieć! Przymierzyłam je. Spakowałam do koszyka i poszłam do kasy. Przedtem długo się zastanawiałam czy kupić, ze względu na cenę. Żaden pracownik nie podszedł,by zapytać się czy w czymś mi pomóc. Na krzesełku gdzie przymierzałam buty, leżała para rozpakowanych obuwi. Zapłaciłam dwoma bonami sodexo. Nie czekałam na resztę (1gr) bo spieszyłam się na autobus. Jednak kasjerka pomyliła się, zbijając błędne polecenie w kasie fiskalnej. I przez to spóźniłam się na autobus, bo wprowadzenie formy zapłaty do kasy i wypisanie jakiegoś papierka zajęło ok 15minut. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, ale dobrze by było jakby kasjerki bardziej myślały o tym co robią ;)