Multi RTV AGD

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (30 z 36)

Bardzo dobry marketing,...
Bardzo dobry marketing, firma stanęła na wysokości zadania.

Klient_3LP3

04.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jedyny taki sklep...
Jedyny taki sklep w mieście, najlepszy w swojej dziedzinie. Sklep jest dobrze usytuowany, nawet pomimo tego, że nie posiada parkingu. Bardzo miła i kompetentna obsługa prowadzona przez starszego pana, każdego klienta traktują indywidualnie i profesjonalnie. Największą zaletą tego sklepu jest to, że można negocjować ceny. W tym sklepie zakupy zawsze są udane i trafione. Sklep dysponuje same markowe sprzęty, nie ma żadnych bezfirmowej tandety.

zarejestrowany-uzytkownik

26.10.2012

Placówka

Płońsk, Warszawska 50

Nie zgadzam się (4)
chciała kupic czajnik...
chciała kupic czajnik bezprzewodowy.dzien wcześniej dostałam gazetke promocyjna wiec udałam sie do tego sklepu. ceny całkiem korzystne. sklep czysty i pachnący.Produkty ładnie poukładane i juz z daleka mozna było wszystko znależc. W sklepie znajdowały się wszystkie produkty z gazetki promocyjnej.rowniez czajnik. personel miły i chcetny do pomocy.pan zaoferował swoja pomoc i doradził w zakupie czajnika bezprzewodowego.obsługa przebiegła szybko i sprawnie.wyszłam bardzo zadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

20.08.2012

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Ze względu na...
Ze względu na awarię mojej wyciskarki do soku, postanowiłam zorientować się na mieście- co do dostępności tego urządzenia w sklepach. Weszłam więc sprawdzić ofertę w tym sklepie. Wewnątrz sklepu nie było klientów, wiec spokojnie podeszłam do półki z asortymentem. Nie było również dużego wyboru urządzeń, a poza tym jedyny obecny pracownik rozmawiał przez telefon.

Ewa_82

04.08.2012

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Wrocławska 13/15

Nie zgadzam się (0)
Byłam w centrum...
Byłam w centrum chandlowym ch słoneczne i odwiedziłam sklep o nazwie rtv euro agd. jest to sklep ze sprzetem domowym ale takze telefonami i aparatami fotograficznymi, czy komputerami i wszelkimi akcesoriami zwiazanymmi z agd oraz rtv. Sklep jest czysty. gdy klient ma pytanie moze otrzymac odpowiedz od onbsługi na sali.

Jabłonka

17.06.2012

Placówka

Szczecin, Struga 18

Nie zgadzam się (0)
Na tegoroczne święta...
Na tegoroczne święta postanowiłam kupić mojej teściowej kuchenkę mikrofalową. Pojechałam więc do Galerii Grudziądzkiej, by tam w RTV AGD ją kupić. Zdecydowałam się na zakupy w tym sklepie dlatego, że uważam, iż jest tam duży wybór w produktach oraz ceny są przystępne. Tak też było i w tym wypadku. Znalazłam w sklepie sporo kuchenek, w przeróżnych cenach. Wybrałam tę, która mnie interesowała, i tutaj właśnie zaczyna się komedia. W sklepie było dużo ludzi. Szukając pracownika marketu, który zapakowałby mi wybrany przeze mnie produkt było nie lada wyczynem. Kiedy znalazłam na drugim końcu sklepu taką osobę i poprosiłam o chwilkę dla mnie, Pan stanowczo odparł, że nie może się mną zająć gdyż ma innych klientów na głowie. Dodam tutaj, że jedni państwo oglądali mikser a pan stojąc kawałek od nich czekał na to, aż się zdecydują i będą mieli zamiar go kupić. Odebrałam to tak, jakby ten pracownik najchętniej poszedłby już do domu i miał w nosie wszystkich klientów. Po około 20 minutach wypatrywania kogokolwiek upoważnionego do wydania towaru zauważyłam 'wolnego' pracownika. Po wskazaniu, który produkt mnie interesuje, pan wziął z magazynu karton z mikrofalą i zaczął nabijać produkt by wydrukować fakturę. Przyglądałam się temu kartonowi i stwierdziłam, że to nie ten model, który wybrałam. Pan nawet nie przepraszając stwierdził, że rzeczywiście to nie to. Wymienił, wydrukował fakturę i poszłam do kasy. Mam wrażenie, że w tym sklepie personel nie jest przeszkolony, jak obchodzić się z klientami. Nie wymagam od pracowników, by byli przesadnie uprzejmi, lecz odrobina szacunku nie zaszkodzi. Ofertą sklepu, jak zawsze, jestem zadowolona, lecz czas i jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.

zarejestrowany-uzytkownik

10.12.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
W multi rtv...
W multi rtv agd chciałam zakupić prezent dla mojego taty, a mianowicie golarkę philipsa. Przyznam, że miałam już upatrzony model i byłam dobrze obeznana w cenach tych urządzeń. W sklepie po jakichś 5 minutach oglądania przeze mnie towaru podeszła pani z zapytaniem 'czy może mi pomóc?'. Zapytałam o golarki z funkcją golenia na mokro przy użyciu pianki. Pani nie doinformowana. Pokazała mi golarki które można myć pod wodą. Zaproponowała mi 2 najdroższe w tym sklepie modele, mimo iż widziałam tam jeszcze kilka innych które posiadały szukaną przeze mnie funkcję. Ceny towaru w sklepie bardzo wysokie, obsługa niekompetentna.

Alicja_375

03.12.2011

Placówka

Stargard Szczeciński, Szczecińska 81

Nie zgadzam się (2)
Zamówiony sprzęt jeszcze...
Zamówiony sprzęt jeszcze tego samego dnia trafił do mnie do domu, choć w innym sklepie czekałam ponad 2 tygodnie na jego dostawę. Telefon w sklepie odebrano praktycznie od razu , co w innej wymienionej tu firmie graniczy z cudem. Doceniam starania konsultantów, uratowali mi montaż kuchni, dlatego chciałam pochwalić ich gdzie się da w internecie. Warto u nich kupować !

sava

08.09.2011

Placówka

Warszawa, Fortuny 6B

Nie zgadzam się (3)
Fachowa i profesjonalna...
Fachowa i profesjonalna obsługa.Pracownicy chętnie służą pomocą i wiedzą na temat produktów.Po wejściu do sklepu od razu podszedł do mnie pracownik , przywitał mnie i zapytał w czym może mi pomóc.Szczegółowo objaśnił mi funkcje i działanie sprzętu którym byłam zainteresowana ( laptopa ), widać było ze posiada dużą wiedzę na ten temat.Duży wybór asortymentu , świetna organizacja ekspozycji sprzętu , widoczne ceny.W sklepie jak również przed sklepem panuje ład i porządek.Ogólnie jestem zadowolona z wizyty i dokonanych zakupów.Dużym minusem jest mała ilość pracowników na sklepie , w przypadku dużej ilości klientów odwiedzających sklep może to być problematyczne .

zalogowany_użytkownik

28.04.2011

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (1)
Sklep duży obszerny...
Sklep duży obszerny towar poukładany bardzo przejrzyście, wchodząc do sklepu po lewej mijamy obsługę coś tam robią na komputerach. Kiedyś robiłem tam zakupy to lubią się kłócić z klientem, gdy chciałem kupić telefon komórkowy to po ładowarkę musiałbym przyjść na następny dzień bo gdzieś się zapodziała. Jak dałem aparat fotograficzny do reklamacji to czekałem za nim dwa miesiące, próba zmylenia klienta co do ilości dni reklamacji :) Sklep dobrze zaopatrzony ale obsługa do wymiany. Nawet bym powiedział że duża rotacja w sklepie obsługi oczywiście. ma się wrażenie że obsługa tam jest bo musi być.

Robert_496

12.04.2011

Placówka

Gryfice, Wojska Polskiego 14

Nie zgadzam się (3)
Średni sklep ze...
Średni sklep ze sprzętem RTV i AGD. Kiedy czegoś szukam do komputera to tam się wybieram obejrzeć ofertę i zorientować się w cenach. Żadko kiedy jednak kupuję, bo ceny mnie nie zadowalają. Obsługa jest miła i podchodzi do klientów kiedy długo coś golądają i oferują swoją pomoc. Pracownicy mają wiedzę na temat oferowanych produktów. Bardzo podoba mi się takie zachowanie, bo niekiedy właśnie trzeba podejść i zapytać a wtedy klient chętniej współpracuje. Także potwierdza to zainteresowanie klientem. Sklep jest ładnie urządzony, produkty są łatwo dostępne i widoczne. W środku jest czysto przyjrzyście.

Paulina_587

24.11.2010

Placówka

Miastko, Dworcowa 31

Nie zgadzam się (2)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu i byłam zainteresowana zakupem golarki do włosów, po kilku minutach oglądania wybrałam interesujący mnie model ( w tym czasie nikt nie zainteresowała się nami, a było nas czworo ja mąż i dzieciaki), zaczęłam poszukiwanie osoby, która mogłaby mi otworzyć gablotę, ponieważ maszynki były zamknięte. Podeszłam do jednej osoby, potem drugiej, ale niestety nie było chętnych do pomocy. Tak upłynęło kolejne 15-minut. Stanęłam na środku i dość głośno wyraziłam swoje niezadowolenie, o dziwo zadziałało podszedł sprzedawca i wydał mi towar, trwało to pół minuty. Zastanawiam się, dlaczego towar wartości 70zł jest tak pilnie strzeżony, w innych marketach po prostu leży na półce. Gdyby mi nie zależało na zakupie po prostu bym wyszła, ale miał to być prezent urodzinowy dla męża. Następnym razem zastanowię się czy mam dużo czasu zanim wejdę do tego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Łódź, Jana Pawła

Nie zgadzam się (3)
Bardzo niemiła obsługa,w...
Bardzo niemiła obsługa,w ogóle nie mieli ochoty sprzedać mi mp4 playera , proponowali towar wystawowy w cenie nowego,pracownik ewidentnie nie miał ochoty słuchać co mam do powiedzenia i na wszystko odpowiadał negatywnie aby mnie tylko spłoszyć. Trzeba było o wszystko pytać, opryskliwi. Jak poprosiłem kierownika to się okazało że ten Pan nim jest!

Oskar_6

24.10.2010

Placówka

Gdynia, Nowowiczlińska 35

Nie zgadzam się (10)
Świetna obsługa! Miły...
Świetna obsługa! Miły pan w wieku ok 30lat podjął się spełnienia moich potrzeb;) Przyniosłam do sklepu odkurzacz, gdyż zawsze mam problemy z dobraniem worka. Pan otworzył sprzęt, dopasował worek, po czym udzielił mi rady, żebym wymieniła filtry. Nie znam się na tym, ale zaufałam mu. Zapewnił mnie, że to konieczne. W jednym momencie pomyślałam, że chce mnie naciągnąć na koszta. Jednak ta myśl szybko popłynęła w nieznane jak zaproponował mi tańsze a takiej samej jakości co droższe filtry. Sam wyciął z materiału okrągły filtr, zażartował przy tym, pogadaliśmy trochę. Za wszystko nie zapłaciłam dużo, części do odkurzacza i montaż tego wszystkiego kosztowały mnie niecale 30zł ;) Polecam ten sklep!

Adra

23.10.2010

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Polna

Nie zgadzam się (6)
Byłam dziś kupić...
Byłam dziś kupić telewizor. Zaraz po wejściu do sklepu przywitał mnie miły pan. Powedziałam czego szukam. Zadał kilka dodatkowych pytań i wskazał 4 telewizory, które najbardziej odpowiadały moim potrzebom. Nie mogłam się zdecydować, który z nich jest najlepszy. Powiedział mi czym te cztery telewizory różnią się od siebie i który według niego jest najlepszy. Przez cały czas tej rozmowy nie odczułamani na chwilę, ze jest nachalny czy natarczywy. Sam dał mi prawo zdecydowac, choć moją decyzje podjełam na podstawie informacji uzyskanych od niego. Wydawało mi się, że posiada szeroką wiedze w tym zakresie i się nie zawiodę w późniejszym czasie.

Iskierka_1

23.06.2010

Placówka

Szczecinek, Bohaterów Warszawy 21

Nie zgadzam się (26)
Noszę się z...
Noszę się z zamiarem wymiany starego sprzętu. Interesuję mnie sprzęt RTV i AGD. Widząc z daleka duży szyld podjechałem pod sklep Multi RTV AGD w Wolsztynie. Na parkingu czysto i wolne miejsca. Po wejściu do sklepu daje się zauważyć ład i porządek. Produkty ładnie ustawione poszczególnymi asortymentami. Przy każdym produkcie niezbędne informacje techniczne i cena. Po zrobieniu kilku kroków przy lodówkach podeszła do mnie miła pani z propozycją udzielenia pomocy w wyborze sprzętu. Podziękowałem i poszedłem oglądać dalej. Po wejściu w strefę RTV kolejna miła pani podeszła również z propozycją pomocy w wyborze sprzętu. Po moim podziękowaniu bez narzucania się grzecznie odeszła w inne miejsce. W całym sklepie było czysto i panował przyjemny nastrój.

Roman_1

17.06.2010

Placówka

Wolsztyn, Spacerowa 30

Nie zgadzam się (22)
Obsługa sklepu jest...
Obsługa sklepu jest kompetentna, potrafi udzielić pytania na temat różnego rodzaju produktów. Jednak istotną wadą, która rzuca się w oczy jest fakt, że aby doczekać się pomocy sprzedawcy, należy o nią poprosić. Również wystawianie paragonów jest problemem w tym sklepie. Po raz kolejny dokonując u nich zakupu musiałam wrócić kolejnego dnia po paragon kasowy bowiem w chwili zakupu mieli problemy z ich wystawianiem. Ogólnie oceniam obsługę jako kompetentną, ale mało zainteresowaną klientem.

zarejestrowany-uzytkownik

23.04.2010

Placówka

Koszalin, Zwycięstwa 16

Nie zgadzam się (22)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu rozejrzeć się za telewizorami LCD, w sklepie była czysta podłoga, nie widziałem kurzy, wiekszosc telewizorów była właczona, wszedzie były cenówki, po ok dwóch minutach gdy podszedłem do jednego z telewizorów i zatrzymalem sie na nim ogladajac go podszedł do mnie sprzedawca, miał na sobie identyfikator lecz nie miał ubrania firmowego, Podszedł z uśmiechem na twarzy, przywitał się, powiedział w czym mogę pomoc, odpowiedziałem ze szukam telewizora lcd takiego 32 cale, sprzedawca zapytał się mnie czy interesuja mnie jakies funkcje, ja ze najlepiej zeby miał hd ready lub full hd, oczywiście sprzedawca wyjaśnił mi róznice pomiedzy hd ready a full hd, zaporponował mi telewizor samsung gdyz taki sam uzywa, pokazał jeszcze dwa inne i porównał te 3 telewizory ze sobą, reklamujac jeden, zaproponował przedłuzenie gwarancji oraz opcje ratalna, Sprzedawca był miły, cały czas prowadził ze mna dialog, utrzymając kontakt zwrokowy. Powiedziałem ze sie zastanowie nad zakupem i podziekowałem ze pomoc, sprzedawca zyczył mi milego dnia i zaprosił po nownie do odwiedzenia sklepu. Gdy wyszedłem ze sklepu jedyna rzecz która przykuła moją negatywna uwagę był słoik napełniony wodą w której były kiepy po papierosach stał przy drzwiach wejsciowych, dlatego minus za ten słoik oraz za to że w sklepie był na środku nierozłozony towar a sprzedawcy siedzieli za ladą. Ogólna ocena 4.

Radosław_166

30.03.2010

Placówka

Goleniów, Konstytucji 3 Maja

Nie zgadzam się (24)
Moja obserwacja jest...
Moja obserwacja jest krótka ale treściwa. W czwartek chciałam kupić worek do odkurzacza. W domu spisałam typ sprzętu, po czym wyruszyłam do sklepu mając nadzieję że ta informacja wystarczy. Okazało się że niestety kilka cyferek to za mało. Sprzedawca dał mi worek z nutką niepewności czy będzie pasował, powiedział że jeśli będzie zły - mogę go zamienić. (Co mi się bardzo spodobało, gdyż nie każdy sprzedawca idzie na taki kompromis). W domu okazał się za mały więc postanowiłam go zamienić. Wzięłam ze sobą odkurzacz, pan w sklepie włożył worek do środka i było po kłopocie. Z zapłatą tez n ie było problemu. Musiałam jedynie dopłacić 1,5zł za nowy worek,co było oczywiste. Bardzo miło wspominam tą wizytę. Sprzedawca był miły, tolerancyjny. Jedyne zastrzeżenie to takie, że pani obsługująca drugą kasę próbowała włożyć worek, jednak nie miała zielonego pojęcia jak to się robi. Sklep czysty, żadnych brudów, pudełek, kartonów. Szklana lada czysta, asortyment na półce poukładany estetycznie. Obsługa miła, sympatyczna. Nie mam zastrzeżeń i oczekiwań. Z pewnością poleciłabym ten sklep moim znajomym.

Adra

26.03.2010

Placówka

Ostra, Polna

Nie zgadzam się (19)
Sklep mieści się...
Sklep mieści się w na piętrze budynku handlowego, na parterze znajduje się sklep obuwniczy. Miejsca parkingowe są po lewej stronie budynku, lecz samochody zwykle parkują tuż przed sklepem na chodniku. Na parkingu jak i przed sklepem nie stało dużo samochodów. Obeszłam budynek tak by zerknąć na okna z racji bliskości położenia budynku handlowego do głównej ulicy, szyby były brudne od spalin i pogody. Wejście do budynku informowało o dwóch mieszczących się w nim sklepach. Reklama sklepu MULTI RTV AGD znajduje się nie tylko na oknach na piętrze, ale także tuż nad głowami klientów wchodzących do sklepu. Po wejściu do sklepu zauważyłam dwa banery informujące mnie gdzie znajduje się sklep MULTI RTV AGD. Wjechałam schodami na piętro, schody jak i ich okolica łącznie z poręczami były czyste. W sklepie był jeden klient, który kierował się już w kierunku do schodów- do wyjścia. Na wprost przy kasie stała tyłem do wejścia i wchodzących do sklepów ekspedientka, a za kasą siedziało dwóch mężczyzn, ekspedientów. Nikt z trzy osobowego personelu nie zauważył mojego przyjścia, nie zostałam powitana. Wjeżdżając po schodach zauważyłam, że interesujące mnie pralki automatyczne stoją po lewej stronie więc tuż po wejściu do sklepu skierowałam się w ich kierunku. Oglądając ekspozycje pralek przyglądałam się także ekspedientom , pani odeszła od kasy rozmawiała przez telefon, panowie nadal siedzieli przy kasie, jeden z nich spojrzał dwa razy w moim kierunku ale nadal siedział w tym samym miejscu. W sklepie panował półmrok, część z telewizorami sprawiała wrażenie nie zapalonych świateł. Ekspedientka , która przed momentem rozmawiała przez telefon – Emilia podeszła do mnie przywitała się ze mną po czym zaproponowała czy może mi w czymś pomóc. Pani E. miała na szyi zawieszony identyfikator a ubrana była w czystą kolorową bluzkę , ekspedienci też byli w kolorowych bluzkach. Odpowiedziałam ekspedientce, że jestem zainteresowana pralką firmy Amica bądź Whirlpool. Pani E. powtórzyła nazwę firmy Whirlpool, zapytałam czy sugeruje, że z tych dwóch marek ma być ta druga, ekspedientka potwierdziła. Dodałam także, że jeżeli ma ekspedientka inne swoje inne typy firm może mi też zaproponować. Pani E. powiedziała mi dwie firmy m.in. Bosch, po czym dodała, że w domu ma tylko produkty tej firmy, gdyż są produkowane ze zdecydowanie lepszych podzespołów niż firmy pozostałe, lecz są to artykuły też trochę od nich droższe. Poprosiłam o zaprezentowanie oferty właśnie firmy Whirlpool, zostałam zapytana o moje potrzeby interesujące mnie rozmiary, parametry i inne informacje np. cenę. Powiedziałam cenę zgodnie ze scenariuszem 1300 zł, natomiast co do wielkości parametrów poprosiłam o zasugerowanie jakie są. Dowiedziałam się, że są trzy rozmiary pralek 2 ładowane od frontu i jedna od góry. Zainteresowana byłam w trakcie wizyty pralkami ładowanymi od frontu, nie ważne jakiej wielkości. Zostałam poinformowana, że pralki o tych samych parametrach mieszczące się w większej objętości -60 cm głębokość , zawsze będą tańsze-niż w 40 cm. Ekspedientka zaczęła mi pokazywać pralki (po 2 pralkach firmy Whirlpool) zaproponowałam o porównanie teraz pralki firmy proponowanej przez ekspedientkę, obejrzałam pralkę firmy Bosch w cenie 1399zł. Poprosiłam o wskazanie pralki firmy Amica zaprezentowano mi 2 pralki, na jednej z nich nie było ani ceny ani wypisanych parametrów. Poruszyłam sprawę gwarancji i ewentualnych reklamacji, to również zostało mi wyjaśnione przez sprzedawczynię. Ekspedientka przeszła też przy innych pralkach ale ceny na nich były wyższe więc już osądziłam, że więcej nie będę oglądać. Stwierdziłam, że musze się zastanowić i porozmawiać z mężem nawet nad zmianą wybranej przeze mnie wcześniej firmy. Podziękowałam Pani E. za miłe i wyczerpujące informacje, zostałam miło pożegnana po czym Pani E. dodała, że transport na terenie miasta Koszalin jest za symboliczną złotówkę. Po tym pożegnała się ze mną jeszcze raz i podeszła do kolejnej klientki, która zapytała się o odkurzacz. Skierowałam się do obejrzenia innych artykułów gospodarstwa domowego. Zwróciłam uwagę na brak cen na niektórych artykułach brakowało cen i omówień parametrów np. 2 pralki, lodówki (np. plastikowa wkładka na cenę stałą pusta), telewizory, telefony. Gdy podeszłam w część telewizorów ( część ta znajduje się po drugiej stronie schodów)zauważyłam, że światła sufitowe się świecą i słuchać cichutką muzykę (której nie było słychać w poprzedniej części sklepu.)Większość telewizorów była włączona. Obsługa w sklepie MULTI RTV AGD była bardzo kompetentna. Pani sprzedawczyni wydawała się być faktycznie dobrze zorientowana w temacie. Uzyskałam wiele informacji także o szczegółowych parametrach technicznych : zabezpieczenie przeciw zalaniu, waga wodna, kontrola wyważenia i wiele innych. Sklep i wystawione produkty prezentowały się dostatecznie, brakowało na wielu cen i opisu parametrów co nie zachęcało do kupna w tym sklepie.

Małgorzata_109

18.03.2010

Placówka

Koszalin, Zwycięstwa 16

Nie zgadzam się (29)

Multi RTV AGD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Multi RTV AGD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobry marketing,...
Bardzo dobry marketing, firma stanęła na wysokości zadania.