Opinie użytkownika (17)

Świetnie.
Świetnie.

yoroshi

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

yoroshi

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

09.12.2016

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

yoroshi

09.12.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

yoroshi

09.12.2016

Virgin Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

08.12.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

08.12.2016

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

yoroshi

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

yoroshi

08.12.2016

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Telpol posiada ciekawą...
Telpol posiada ciekawą ofertę, ale bardzo irytującą obsługę klienta. Zgłosiłem usterkę, która była związana ze złym stanem łącza internetowego (nie jest to mój pierwszy przypadek), po czym miła Pani sprawdziła na szybko status mojego modemu i przekierowała sprawę do informatyków. Ci zaś mieli się ze mną kontaktować telefonicznie. Minęło parę godzin i otrzymałem telefon, nie jak mnie zapewniano od informatyka, a po prostu od innej, mniej miłej Pani, która miała mi jedynie do przekazania, że według ich systemu wszystko jest w porządku i wina najwidoczniej jest spowodowana przez mój sprzęt (jakoś internet zawsze mi się dławi po każdej ich awarii lub modernizacjach). Kiedy poprosiłem o przysłanie techników, ta próbowała odmówić, tłumacząc że nie ma takiej potrzeby, ale dopiero jak "zażądałem", to jakoś udało się ich umówić pod mój adres na konkretny dzień. Niektóre osoby z obsługi po prostu lekceważą klientów i próbują umywać ręce od wszystkiego. Nawet nikt nie musiałby nikt do mnie przychodzić, tylko wystarczyłoby raz w miesiącu sprawdzać stan skrzynek transmisyjnych, które mają w blokach (zresztą od lat niewymienianych). Pół roku wymienili w nich tylko końcówki kabli, a powinni raczej zrobić nową instalację.

yoroshi

05.08.2016

TELPOL

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi