Telpol posiada ciekawą ofertę, ale bardzo irytującą obsługę klienta. Zgłosiłem usterkę, która była związana ze złym stanem łącza internetowego (nie jest to mój pierwszy przypadek), po czym miła Pani sprawdziła na szybko status mojego modemu i przekierowała sprawę do informatyków. Ci zaś mieli się ze mną kontaktować telefonicznie. Minęło parę godzin i otrzymałem telefon, nie jak mnie zapewniano od informatyka, a po prostu od innej, mniej miłej Pani, która miała mi jedynie do przekazania, że według ich systemu wszystko jest w porządku i wina najwidoczniej jest spowodowana przez mój sprzęt (jakoś internet zawsze mi się dławi po każdej ich awarii lub modernizacjach). Kiedy poprosiłem o przysłanie techników, ta próbowała odmówić, tłumacząc że nie ma takiej potrzeby, ale dopiero jak "zażądałem", to jakoś udało się ich umówić pod mój adres na konkretny dzień. Niektóre osoby z obsługi po prostu lekceważą klientów i próbują umywać ręce od wszystkiego. Nawet nikt nie musiałby nikt do mnie przychodzić, tylko wystarczyłoby raz w miesiącu sprawdzać stan skrzynek transmisyjnych, które mają w blokach (zresztą od lat niewymienianych). Pół roku wymienili w nich tylko końcówki kabli, a powinni raczej zrobić nową instalację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.