TELPOL

(1.69)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 34)

Od 2007 r....
Od 2007 r. jestem abonentem Firmy " INET " , póżniej Telpol. ( Jeszcze ). Przez te 13 lat, bywało różnie, ale ogólnie byłem zadowolony. W między czasie, parę aneksów do umowy i " leciało ". W grudniu 2019, dostałem rachunek wyższy o 13 PLN. Bez wcześniejszego powiadomienia. Odwiedziłem placówkę Firmy i dowiedziałem się, od młodej blond panienki, że wygasła umowa promocyjna. Od teraz mam płacić 98 zł. I już. Kiedy powiedziałem, że w takim razie rezygnuję z usług Telpolu,pani obliczyła mi kwotę " kary " za wcześniejsze zerwanie umowy. Albo mogę odczekać pół roku i miesiąc przed upływem terminu umowy, napisać wypowiedzenie umowy. Nie zależy im na klientach ! Mam czas na przemyślenia. A, że w bloku mamy 4 operatorów Internetu i TV, więc chyba im podziękuję.

Niezweryfikowany Klient_bemL

15.01.2020

Placówka

Chorzów, ul. Racjonalizatorów 10

Nie zgadzam się (0)
Niemiła i mało...
Niemiła i mało rzetelna obsługa. Internet słaby . Ogólnie NIE POLECAM.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2019

Placówka

Chorzów, Katowicka

Nie zgadzam się (0)
Telpol posiada ciekawą...
Telpol posiada ciekawą ofertę, ale bardzo irytującą obsługę klienta. Zgłosiłem usterkę, która była związana ze złym stanem łącza internetowego (nie jest to mój pierwszy przypadek), po czym miła Pani sprawdziła na szybko status mojego modemu i przekierowała sprawę do informatyków. Ci zaś mieli się ze mną kontaktować telefonicznie. Minęło parę godzin i otrzymałem telefon, nie jak mnie zapewniano od informatyka, a po prostu od innej, mniej miłej Pani, która miała mi jedynie do przekazania, że według ich systemu wszystko jest w porządku i wina najwidoczniej jest spowodowana przez mój sprzęt (jakoś internet zawsze mi się dławi po każdej ich awarii lub modernizacjach). Kiedy poprosiłem o przysłanie techników, ta próbowała odmówić, tłumacząc że nie ma takiej potrzeby, ale dopiero jak "zażądałem", to jakoś udało się ich umówić pod mój adres na konkretny dzień. Niektóre osoby z obsługi po prostu lekceważą klientów i próbują umywać ręce od wszystkiego. Nawet nikt nie musiałby nikt do mnie przychodzić, tylko wystarczyłoby raz w miesiącu sprawdzać stan skrzynek transmisyjnych, które mają w blokach (zresztą od lat niewymienianych). Pół roku wymienili w nich tylko końcówki kabli, a powinni raczej zrobić nową instalację.

yoroshi

05.08.2016

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie otrzymałem pomocy...
Nie otrzymałem pomocy od konsultanta technicznego w przypadku problemów z zainstalowaniem sterownika do modemu Motoroli. Odpowiedź jaką usłyszałem to: "nie udzielamy pomocy informatycznej" (czyli "radź sobie sam"). Inni dostawcy internetu wysyłają w takim przypadku serwisanta lub są w stanie podpowiedzieć cokolwiek drogą telefoniczną.Firma pozostaje daleko w tyle pod tym względem w stosunku do konkurencji.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (4)
Po blisko 10...
Po blisko 10 letniej współpracy z firmą TELPOL przyszedł czas na rozwiązanie umowy związany z wyprowadzeniem się z rodzinnego domu. Niestety informację, które udzielono mi w biurze obsługi nie były kompletne i po 2 miesiącach od rezygnacji firma TELPOL przesyła mi rachunek sprzedaży modemu, którego nigdy nie kupiłem i nie zamierzam kupić. Ogólnie mam teraz sporo problemów i załatwiania.Co do informowania klientów odnośnie jakichkolwiek zmian, awarii itp. niestety firma TELPOL ma jeszcze sporo braków. Z wymianą starego modemu, który przestał działać z powodów zmiany oprogramowania miałem taki sam problem jak Pani z kilku wpisów dalej. Zero informacji, kilka telefonów, kilka dni bez internetu... Po pierwszym telefonie Pani poinformowała mnie, że powinienem przyjechać do ich siedziby w Chorzowie i wymienić modem. Śmiech na sali.

zarejestrowany-uzytkownik

17.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Moim dostawcą Internetu...
Moim dostawcą Internetu jest Telpol. Dotąd współpraca z tą firma przebiegała normalnie - były pewne braki, ale bez wielkich problemów. Niestety, ostatnio problem się pojawił, a jakość obsługi przy tej okazji mnie zdruzgotała! Piątkowym popołudniem, po powrocie z pracy, przekonałam się, ze nie mam Internetu (rano również go nie było), więc zadzwoniłam na infolinię. Poinstruowano mnie, że mam spróbować odłączyć modem i poczekać, na pewno sygnał wróci. Nic to nie zmieniło, więc zadzwoniłam raz jeszcze – pani z ociąganiem przyznała, że w sumie to ona wie, czemu nie mam Internetu – wczoraj zmienili oprogramowanie, a mój modem jest niekompatybilny. Monter przyjedzie do mnie w poniedziałek, żeby go wymienić. Zapytałam, dlaczego nie powiadomili klientów wcześniej o tej zmianie? Dowiedziałam się, że wczoraj dzwonili do niektórych, ale jest ich zbyt wielu, aby skontaktować się z wszystkimi w jeden dzień, więc reszta musi sama się zorientować i zgłosić awarię. Zupełnie jakby decyzję o zmianie oprogramowania podjęto w czwartek i od razu wprowadzono życie – zupełny brak szacunku dla klienta!! Po weekendzie bez Internetu, który miałam spożytkować na pracę, nadszedł poniedziałek i dzień wizyty montera. Kiedy minęła godzina od umówionej pory przyjazdu, zadzwoniłam na infolinię… Poinformowano mnie, że monter nie przyjedzie. Utknął w korku. Oczywiście, nie widzą powodu, aby dać mi o tym znać z własne inicjatywy. Dodam, że co ciekawe, pora wykluczała jakiekolwiek korki, a monter – zawsze ten sam – przyjeżdżał do nas nawet ciężką zimą na rowerze… Niemniej cuda się zdarzają… Umówienie się na jego przyjazd na kolejny dzień nie było możliwe – ma zbyt wiele zgłoszeń, biedak. I kolejny również… Stanęło na tym, że sama pojechałam do punktu obsługi klienta odebrać modem, zdecydowana, że osobiście go założę i skończę z tą farsą. Miła panienka, która wydawała mi modem, oznajmiła, że jeśli coś zepsuje przy podłączaniu, pociągną mnie do odpowiedzialności finansowej, bo takie rzeczy powinni robić ich pracownicy… Kipiąc ze złości wróciłam do domu – na rozpatrzenie mojej reklamacji co do całej tej akcji nadal czekam.

Edyta_48

12.04.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (29)
Brat poszukuje odpowiedniego...
Brat poszukuje odpowiedniego dostawcy internetu, poprosił mnie o pomoc. Znalazłam stronę internetową firmy TELPOL i poczytałam ich ofertę. Strona była czytelna i przejrzysta, poczytałam jakie mają prędkości oraz ceny internetu, chciałam się jednak upewnić czy możliwe jest podłączenie internetu w mieszkaniu brata więc wysłałam e-maila z zapytaniem oraz podałam swój numer telefonu. Po ok. 20 minutach zadzwoniła do mnie pracownica Telpolu, która powiedziała, że dzwoni w sprawie internetu, poprosiłam ją o podanie cen aktywacji oraz możliwość podłączenia. Udzieliła mi wyczerpujących odpowiedzi, była przy tym bardzo miła i życzliwa. Zachęciła mnie do zastanowienia się nad ofertą internet + kablówka, podała ceny i pakiety. Myślę że ceny są zadowalające i nie wysokie. Jestem zadowolona z rozmowy z ta Panią.

Aleksandra_359

04.10.2009

Placówka

Chorzów, Katowicka

Nie zgadzam się (25)
Wysłałam do powyższej...
Wysłałam do powyższej firmy e maila (siedziba mieści się w Chorzowie) ponieważ byłam zainteresowana podłączeniem do internetu. Do dnia dzisiejszego nikt mi nie odpowiedział na moje proste zapytanie dotyczące zasięgu działania internetu firmy Telpol (chodziło o moje miejsce zamieszkania). Pragnę dodać, że wcześniej dzwoniłam do Telpolu dwukrotnie, za pierwszym razem zostałam poproszona o kontakt w innym terminie, a za drugim razem kobieta z infolinii stwierdziła, że mam się zwrócić do nich z tego typu pytanie w formie pisemnej. Myślałam, że tego typu firmom zależy na klientach, niestety, pomyliłam się. Wydaje mi się, że poświęciłam już wystarczająco dużo czasu powyższej, raczej mało solidnej firmie.

Beata_87

20.08.2009

Placówka

Nie zgadzam się (37)

TELPOL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TELPOL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.