Opinie użytkownika (5)

Fatalna obsługa doręczeń....
Fatalna obsługa doręczeń. Przesyłka wysłana 7 października do dnia dzisiejszego nie jest dostarczona (27.10.2010). Przesyłka została przekazana do ponownego dostarczenia po złożonej reklamacji inaczej pewnie wróciłaby z powrotem. Zaznaczam, że to list ekspresowy polecony - dziękujemy za taki eksperes!!!

tony.s

27.10.2010

InPost

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny zawiodłem się na firmie InPost. List polecony ekspresowy, który zgodnie z informacją firmy powinie zostać dostarczony w 2 dni trafił do adresata po ponad 10 dniach i to po interwencji (reklamacji przesyłki). Druga przesyłka, która została wysłana również do tego miasta i nie została reklamowana wróciła do nadawcy. Chciałbym zaznaczyć, że była wysłana do Zabrza pod adres gdzie jest prowadzona działalność gospodarcza i cały czas ktoś jest obecny. Nasuwają się tutaj przypuszczenia, że oddział Zabrze jest obsługiwany sporadycznie i to dopiero po interwencji, a normalnie bez próby doręczenia przesyłka idzie do zwrotu - skandal. Również forma odpowiedzi na reklamację ze strony firmy jest arogancka. Firma wyjaśnia, np. że przesyłka była opóźniona, bo czas podany (2 dni) to termin jedynie deklarowany. Brak jakiejkolwiek propozycji zmian na przyszłość, analizy sytuacji. Ostrzegam innych zwłaszcza wysyłających sporadycznie ale chcących mieć pewność dostarczenia przesyłki NIE WYSYŁAĆ do miejscowości które są obsługiwane przez magazyn w innym mieście. Lepiej skorzystać z Poczty Polskiej lub innej firmy.

tony.s

19.07.2010

InPost

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Duży plus dla...
Duży plus dla PZU i integrację z kontem internetowym Inteligo. Można wykupić ubezpieczenie turystyczne praktycznie od ręki, do dwóch dni przed planowanym wyjazdem. Koszt polisy jest niewielki, a transakcja przebiega bezproblemowo. Dodatkowo ze swojego konta Inteligo można zakupić polisę dla osoby towarzyszącej lub kilku osób. Polecam wszystkim PZU Wojażer

tony.s

14.06.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z usług Onet.pl. Przejrzysty układ, logowanie się jednym hasłem do wielu usług serwisu. Poczta o bardzo przejrzystym układzie z niewielką ilością reklam. Ciekawe są inne usługi oferowane przez Onet, np. hosting domen i zarządzanie domeną. Jedynym minusem w tym dziale jest brak możliwości darmowego przekierowania na inny adres, portal życzy sobie za tę darmową wszędzie rzecz 9,99 zł . Przeniesienie domeny do innego operatora też nieco kłopotliwe ale poza tym jest w porządku. Jestem użytkownikiem konta Onet wiele lat. Nie z wszystkich opcji korzystałem ale znajduję wiele ciekawych propozycji, np. gra giełdowa (symulacja giełdy papierów wartościowych) i ostatnio rejestracja firmy na mapie Zumi. Polecam wszystkim serdecznie!

tony.s

11.03.2010

Onet.pl

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Kolejny raz rozczarowała...
Kolejny raz rozczarowała mnie forma odpowiedzi na reklamację. Reklamacje firmy pocztowej InPost rozpatruje Dział Reklamacji i Obsługi Klienta w Krakowie. Forma pisma jest zdawkowa i niepoparta żadnymi dokumentami świadczącymi o rzeczywistym przebiegu sprawy. Wysłałem przesyłkę na początku grudnia. Jeszcze przed świętami kontaktował się ze mną adresat i pytał o ww list. Sprawdziłem w internecie i uzyskałem informację, że przesyłka została awizowana w Piekarach Śl. (Nadmienię, że adresatem była osoba zamieszkała w Tarnowskich Górach). Adresat niestety żadnego awiza nie otrzymał, a nie było też w jego interesie naciąganie faktów gdyż za przesyłkę zapłacił z góry. Natomiast podejrzane jest czy obsługujący Tarnowskie Góry punkt w Piekarach Śl. w ogóle zadał sobie trud aby awizować przesyłkę. (zazwyczaj robi się to dwukrotnie). Faktem jest, że list powrócił do mnie w połowie stycznia, a p. K. K., specjalista ds. reklamacji wystosowała do mnie pismo wyjaśniające, w którym są jedynie podane fakty, o których sam wiem i ani słowa o tym czy sprawa została sprawdzona. Treść pisma: W związku ze zgłoszoną przez Pana reklamacją o numerze IPR8452535 dotyczącą przesyłki 90000000729000000200505136 nadanej na adres ul. Ks. R(...) w Tarnowskich Górach informujemy, że w związku z tym iż adresat nie odebrał awizowanej przesyłki z Punktu Obsługi klienta została ona zwrócona nadawcy w dniu 14.01.2010 roku. Za wszelkie niedogodności w imieniu firmy InPost przepraszamy podpisano: K. K. (specjalista ds. reklamacji) Wszystkie z powyżej napisanych faktów były mi znane już na wcześniejszym etapie, a powielanie ich w piśmie uważam za rodzaj arogancji i brak woli rzetelnego wyjaśnienia sprawy. Nasuwają się tutaj pytania: 1. Czy istnieją dokumenty potwierdzające wystawienie awiza? 2. Czy dokumenty te są numerowane i nie można ich wystawić już po fakcie? 3. Jaka jest jakość obsługi rejonu Tarnowskich Gór, gdy punkt awizacyjny znajduje się w Piekarach Śląskich?

tony.s

21.01.2010

InPost

Placówka

Kraków, Malborska 130

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi