Opinia użytkownika: tony.s
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Kolejny raz rozczarowała mnie forma odpowiedzi na reklamację. Reklamacje firmy pocztowej InPost rozpatruje Dział Reklamacji i Obsługi Klienta w Krakowie. Forma pisma jest zdawkowa i niepoparta żadnymi dokumentami świadczącymi o rzeczywistym przebiegu sprawy. Wysłałem przesyłkę na początku grudnia. Jeszcze przed świętami kontaktował się ze mną adresat i pytał o ww list. Sprawdziłem w internecie i uzyskałem informację, że przesyłka została awizowana w Piekarach Śl. (Nadmienię, że adresatem była osoba zamieszkała w Tarnowskich Górach). Adresat niestety żadnego awiza nie otrzymał, a nie było też w jego interesie naciąganie faktów gdyż za przesyłkę zapłacił z góry. Natomiast podejrzane jest czy obsługujący Tarnowskie Góry punkt w Piekarach Śl. w ogóle zadał sobie trud aby awizować przesyłkę. (zazwyczaj robi się to dwukrotnie). Faktem jest, że list powrócił do mnie w połowie stycznia, a p. K. K., specjalista ds. reklamacji wystosowała do mnie pismo wyjaśniające, w którym są jedynie podane fakty, o których sam wiem i ani słowa o tym czy sprawa została sprawdzona. Treść pisma: W związku ze zgłoszoną przez Pana reklamacją o numerze IPR8452535 dotyczącą przesyłki 90000000729000000200505136 nadanej na adres ul. Ks. R(...) w Tarnowskich Górach informujemy, że w związku z tym iż adresat nie odebrał awizowanej przesyłki z Punktu Obsługi klienta została ona zwrócona nadawcy w dniu 14.01.2010 roku. Za wszelkie niedogodności w imieniu firmy InPost przepraszamy podpisano: K. K. (specjalista ds. reklamacji) Wszystkie z powyżej napisanych faktów były mi znane już na wcześniejszym etapie, a powielanie ich w piśmie uważam za rodzaj arogancji i brak woli rzetelnego wyjaśnienia sprawy. Nasuwają się tutaj pytania: 1. Czy istnieją dokumenty potwierdzające wystawienie awiza? 2. Czy dokumenty te są numerowane i nie można ich wystawić już po fakcie? 3. Jaka jest jakość obsługi rejonu Tarnowskich Gór, gdy punkt awizacyjny znajduje się w Piekarach Śląskich?