Rewelacyjnie. Bardzo kompetentni pracownicy znający się na produktach.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Uważam iż, firma powinna zainwestować w szkolenia pracowników, którzy w porównaniu z np. pracownikami Intersportu mają dużo mniejszą wiedzę na temat proponowanych produktów. Wpływa to niekorzystnie na jakoś obsługi.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Jakość obsługi w firmie "Expander" oceniam jako raczej dobry. Pracownik, który mnie osobiście obsługiwał posiadał dużą wiedzę w zakresie kredytów o które pytałam, niemniej jednak nie potrafił w sposób uporządkowany przekazać swojej wiedzy.
Bardzo dobrze. Firma "Deichmann" posiada duży wybór produktów w atrakcyjnej cenie. Dla mnie bardzo dużym plusem, jest fakt posiadania w ofercie obuwia o dużej numeracji (XXL).
Rewelacyjnie. Ocenie podlegała jedynie obsługa poprzez sklep internetowy, którą oceniam na najwyższą ocenę. Nie mam zastrzeżeń co do realizacji zamówienie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.