Opinie użytkownika (20)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

migi

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

migi

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

migi

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

migi

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. T-Mobile ma...
Słabo. T-Mobile ma atrakcyjną ofertę. Jednak jakość obsługi posprzedażowej pozostawia wiele do życzenia. Odpowiedzi pracowników są lakoniczne, klient nie otrzymuje wyczerpujących informacji, a na odpowiedź trzeba długo czekać. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

migi

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

migi

18.01.2017

heyah

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem bardzo...
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z usług mojego agenta ubezpieczeniowego. Mogę zawsze zadzwonić i zapytać o to, co mnie interesuje.

migi

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

migi

12.12.2016

Piekarnia pod Telegrafem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

migi

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

migi

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

migi

09.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Co prawda...
Słabo. Co prawda jakość obsługi w tym sklepie nie jest na najwyższym poziomie, to jednak asortyment sklepu i ceny przyciągają.

migi

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

migi

09.12.2016

RWE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

migi

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

migi

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W sklepach...
Rewelacyjnie. W sklepach Castorama zawsze mogę oddać materiały, które nie są mi potrzebne lub które kupiłam, a okazały się niewłaściwe.

migi

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

migi

09.12.2016

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

migi

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

migi

09.12.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

migi

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi