Super. Klient po wejsciu na salę sprzedaży firmy Deichmann jest natychmiast powitany werbalnie przez pracowników. Daje się odczuć,że klient jest bardzo ważny. Pracownicy chętnie udzielają odpowedzi na pytania dotyczące obuwia, dają rady, pomagają wybrać odpowiedni rozmiar butów. Wszyscy pracownicy są schludnie ubrani i zachowują się uprzejmie w stosunku do klientów. Sprzedawcy są nastawieni na sprzedaż produktów z uwzględnieniem potrzeb klienta. Towary są dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Jakość obsługi w restauracji McDonald's jest według mnie bardzo dobra. Pracownicy są chętni do pomocy klientom, dokładnie informują klientów o wszystkich kosztach, dokładnej kwocie zakupów. Pracownicy poświęcają całą uwagę klientowi i są zaangażowani podczas obsługi. Rozmowę prowadzą w jasny i zrozumiały sposób. Produkty oferowane przez Mcdonald's są świeże i podane w sposób estetyczny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Personel stacji jest pozytywnie nastawiony do klientów, bardzo sprawnie realizuje proces obsługi klientów. Pracownicy z uśmiechem proponują dodatkowe zakupy oraz bardzo chętnie udzielają odpowiedzi na pytania zadane przez klientów. Sprzedawcy znają asortyment placówki i potrafią doradzić klientowi w wyborze odpowiedniego paliwa. Teren zewnętrzny oraz sala sprzedaży są czyste, nie widać nieporządku. Jednakże ceny paliw oraz dostępnego asortymentu są bardzo wysokie i zniechęcają do większych zakup Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W lokalu panował porządek. Lada i okna były czyste. W ciągu około 4 minut od mojego wejścia, pojawiła się kelnerka, ubrana w schludny strój firmowy. Chętnie zaproponowała pomoc w wyborze dania. Na moje wątpliwości i pytania dotyczące wyboru pizzy, pracownica odpowiedziała w sposób wyczerpujący. Przedstawiła możliwość wyboru różnego rodzaju ciasta oraz zaproponowała zakup dodatkowych składników. Używała w rozmowie zwrotów grzecznościowych typu : ,,Dzień dobry” lub ,,Smacznego'. Czas od złożenia zamówienia do otrzymania posiłku był według mnie krótki (około 12-15 minut). Po wyjściu z lokalu, kelnerka spontanicznie wydała paragon fiskalny.
W czasie dokonywania zakupów w supermarkecie E. Leclerc zauważyłem,że największym problemem jest stan czystości podłogi. W wielu miejscach ( np. na dziale odzieżowym, piekarniczym) leżą porozrzucane wieszaki do ubrań, okruchy, plamy rozlanej cieczy, wszelkie śmieci i worki foliowe. Asortyment jest dostępny w zasięgu ręki klientów i kompletny. Nieliczne produkty nie posiadają etykiet cenowych. Personel samodzielnie nie podchodzi do klienta. Pracownicy sklepu wyczekują, aby to klient jako pierwszy poprosił o pomoc w wyborze produktu. Nie wszyscy z obsługujących posiadają identyfikatory imiennie. Przy kasach znajduje się bardzo wąskie przejście dla kupujących, które utrudnia przejście. Kasjerzy pracują dokładnie i sprawnie kasują towar.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.