W lokalu panował porządek. Lada i okna były czyste. W ciągu około 4 minut od mojego wejścia, pojawiła się kelnerka, ubrana w schludny strój firmowy. Chętnie zaproponowała pomoc w wyborze dania. Na moje wątpliwości i pytania dotyczące wyboru pizzy, pracownica odpowiedziała w sposób wyczerpujący. Przedstawiła możliwość wyboru różnego rodzaju ciasta oraz zaproponowała zakup dodatkowych składników. Używała w rozmowie zwrotów grzecznościowych typu : ,,Dzień dobry” lub ,,Smacznego'. Czas od złożenia zamówienia do otrzymania posiłku był według mnie krótki (około 12-15 minut). Po wyjściu z lokalu, kelnerka spontanicznie wydała paragon fiskalny.
W lokalu panował porządek. Lada i okna były czyste. W ciągu około 4 minut od mojego wejścia, pojawiła się kelnerka, ubrana w schludny strój firmowy. Chętnie zaproponowała pomoc w wyborze dania. Na moje wątpliwości i pytania dotyczące wyboru pizzy, pracownica odpowiedziała w sposób wyczerpujący. Przedstawiła możliwość wyboru różnego rodzaju ciasta oraz zaproponowała zakup dodatkowych składników. Używała w rozmowie zwrotów grzecznościowych typu : ,,Dzień dobry” lub ,,Smacznego'. Czas od złożenia zamówienia do otrzymania posiłku był według mnie krótki (około 12-15 minut). Po wyjściu z lokalu, kelnerka spontanicznie wydała paragon fiskalny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.