Potrzebowałem dokonać zmian na koncie więc zadzwoniłem na infolinię mbanku. Problem miałem z dostępem z tel do swojej aplikacji więc wybrałem telefon ogólny. Mimo to szybko zostałem połączony z konsultantem i po szybkiej weryfikacji pracownik pomógł mi "od ręki", a także wytłumaczył jak wyglądać będzie proces przywrócenia haseł. Po chwili już wszystko miałem załatwione. Pracownik wykazał się bardzo dobrą wiedzą oraz jakością obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług infolinii mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pai naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Zapraszam Pana także do wizyty w jednej z naszych placówek lub rozmowy z Ekspertem Online. Chętnie pomożemy z każdą sprawą.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Rewelacyjnie. Kontaktując się...
Rewelacyjnie. Kontaktując się poprzez specjalną aplikację minimalizuje się formalności związane z identyfikacją, a więc skraca się też znacznie czas obsługi. Personel jest wyszkolony i posiada stosowną wiedzę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za Pana opinię. Cieszę się, że sprawa została rozwiązana szybko i sprawnie. Zachęcam do kolejnych kontaktów poprzez aplikację mobilną. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.