Odpowiedź po ponad 6 tygodniach (ponad 2 tygodnie po ustawowym terminie). Tyle czasu zajęło pracownikom Energa Operator stwierdzenie, że nie mogą rozpatrzyć mojego zgłoszenia, bo nie znają numeru księgi wieczystej... zostawiłem wszystkie swoje dane kontaktowe. Można było zadzwonić i zapytać o ten numer... Pracownicy infolinii mili, ale nie mający zbyt wiele informacji - kontaktowałem się dwukrotnie w sprawie tego zgloszenia- żaden z nich nie zauważył, że brakuje im jakiejś informacji, aby móc zgłoszenie rozpatrzyć...
Kontakt poprzez czat na stronie. Jedna wielka pomyłka. Na stronie internetowej nie mogłem znaleźć w jakiej placówce mogę wykonać badanie, które mnie interesuje. Najpierw musiałem przebrnąć przez chatbota, który oczywiście nie był w stanie mi pomóc. Następnie czekałem 8 minut na dołączenie konsultanta do czatu. Konsultant zapytał o miejscowość, po czym podał mi numer telefonu na infolinię. Trochę żenujący standard obsługi - ani dzień dobry, ani wyjaśnienia dlaczego nie mogę dostać odpowiedzi na pytanie, ani czy mam jeszcze jakieś pytania, ani do widzenia - nic... dno i pięć metrów mułu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.