Opinie użytkownika (5)

Odpowiedź po ponad...
Odpowiedź po ponad 6 tygodniach (ponad 2 tygodnie po ustawowym terminie). Tyle czasu zajęło pracownikom Energa Operator stwierdzenie, że nie mogą rozpatrzyć mojego zgłoszenia, bo nie znają numeru księgi wieczystej... zostawiłem wszystkie swoje dane kontaktowe. Można było zadzwonić i zapytać o ten numer... Pracownicy infolinii mili, ale nie mający zbyt wiele informacji - kontaktowałem się dwukrotnie w sprawie tego zgloszenia- żaden z nich nie zauważył, że brakuje im jakiejś informacji, aby móc zgłoszenie rozpatrzyć...

koko989

27.09.2023

Energa

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w najlepszym...
Wszystko w najlepszym porządku. Sprawna obsługa, terminowe wizyty

koko989

27.09.2023

LUX MED

Placówka

Gdynia, Morska 127

Nie zgadzam się (0)
Bardzo atrakcyjna oferta...
Bardzo atrakcyjna oferta i bezproblemowo zawierana umowa. Mili konsultanci infolinii

koko989

27.09.2023

UNIQA

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wypłata świadczenia następnego...
Wypłata świadczenia następnego dnia po zgłoszeniu. Bez zbędnych formalności. Wszystko pozytywnie

koko989

27.09.2023

PZU

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontakt poprzez czat...
Kontakt poprzez czat na stronie. Jedna wielka pomyłka. Na stronie internetowej nie mogłem znaleźć w jakiej placówce mogę wykonać badanie, które mnie interesuje. Najpierw musiałem przebrnąć przez chatbota, który oczywiście nie był w stanie mi pomóc. Następnie czekałem 8 minut na dołączenie konsultanta do czatu. Konsultant zapytał o miejscowość, po czym podał mi numer telefonu na infolinię. Trochę żenujący standard obsługi - ani dzień dobry, ani wyjaśnienia dlaczego nie mogę dostać odpowiedzi na pytanie, ani czy mam jeszcze jakieś pytania, ani do widzenia - nic... dno i pięć metrów mułu.

koko989

26.09.2022

ALAB Laboratoria

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi