Jestem zachwycona przebiegiem transakcji ze sklepem Perfumesco. Podczas realizacji zlecenia stale byłam informowana o jego statusie. Zamówiony produkt już na następny dzień był w moich rękach. Dostawa była błyskawiczna. Towar był starannie zapakowany w pudełko wypełnione folią bąbelkową i styropianem. Szczerze polecam!
Nie przepadam za tym sklepem, aczkolwiek ta wizyta była raczej pozytywna. W porównaniu do poprzednich odwiedzin sklep wyglądał schludnie. Półki były wypełnione produktami. Obsługa dosyć miła, chociaż kasjerka przy stoisku z alkoholami wyglądała na bardzo zmęczoną. Jedynym minusem są długie kolejki.
Korzystam z usług Gmail już od ładnych paru lat i nie narzekam. Jestem w pełni zadowolona z możliwości jakie daje mi Google. Dużo miejsca na wiadomości. Mogę przetrzymywać ważne maile przez miesiące, a nawet lata. Z dnia na dzień poczta się rozwija i widać progres. Z nowszych usług nie korzystam, ponieważ lubię proste, klasyczne rozwiązania, ale cieszę się, że w każdym momencie mogę z nich skorzystać.
Na ten sklep z markowym obuwiem trafiłam przypadkowo podczas przeglądania innych stron internetowych. Zachęciła mnie 20zł zniżka za zapisanie się do newslettera. Na pocztę przychodzą mejle z ciekawymi promocjami i właśnie z takiej skorzystałam. Szybka, darmowa przesyłka do InPost jest docenianym przeze mnie rozwiązaniem. Po przymierzeniu obuwia okazało się, że muszę wymienić je na mniejszy rozmiar i dodatkowo chciałam inny kolor. Ze strony firmy nie było żadnych pretensji i bez problemu spełnili moje życzenia. Jestem w pełni zadowoloną klientką. Polecam.
Dzisiaj postanowiłam odwiedzić Reserved w Sky Tower. Była to moja pierwsza wizyta i oceniam ją pozytywnie. Sklep jest przestronny, jasny i czysty. Aczkolwiek przy jednym stojaku na wieszaki zauważyłam leżące na podłodze ciuchy (za to niższa ocena), ale jestem pewna, że zaraz było to uporządkowane, ponieważ było widać, że pracownicy zajmowali się tym czym powinni. Obsługa sklepu jest kompetentna i miła. Nawet ucząca się Pani mimo widocznego podenerwowania starała jak najlepiej obsłużyć klienta. Zdecydowanie to nie będzie moja ostatnia wizyta w tym oddziale.
Palcówka w Galerii Dominikańskiej nie zachęca klienta. Brak dobrego oświetlenia przy wejściu powoduje, że wygląda na sklepik w piwnicy z tanią odzieżą. Mimo pierwszego wrażenia weszłam do środka, niestety wnętrze nie wpłynęło na moją ocenę. Stojaki z wieszakami były poupychane w taki sposób, że trudno dojść do pożądanej rzeczy. Pomimo małej ilości klientów ubrania na półkach były porozrzucane. W przymierzalni na podłodze leżały kępki kurzu. Kompletna ignorancja ze strony obsługi, która zajmowała się prywatnymi pogawędkami również wpłynęła na moją niechęć do tego oddziału.
Mimo tego, że miałam słuchawki na uszach i równie dobrze ekspedientka mogła mnie zignorować, już przy samym wejściu zostałam przywitana ciepłym "dzień dobry". W sklepie czułam się swobodnie. Pomimo tego, że obsługujące panie miały sporo pracy, potrafiły nienachalnie zainteresować się klientem. Sklep był utrzymany w porządku. Przebieralnie były posprzątane. Na pewno odwiedzę ten sklep w przyszłości.
Obsługująca mnie ekspedientka była miła i uprzejma. Poinformowała mnie o wszystkich promocjach aktualnych w kawiarni. Zostałam obsłużona bardzo szybko. Pracownice zajmowały się swoimi obowiązkami. Nie stały/siedziały i nie plotkowały tylko stale wykazywały zainteresowanie swoją pracą. Wydzielona część ze stolikami była czysta i estetyczna. Miejsce godne polecenia.
Restauracja na pierwszy rzut oka wydaje się mało przyjemna. Mały lokal za to z dużą ilością klientów wygląda na zaniedbany, ale to tylko pozory spowodowane nowojorską stylizacją. Jedzenie w porządku. Świeża sałata, wypieczone bułki, dobre mięso. Natomiast obsługa pozostawia wiele do życzenia. Zainteresowanie klientem jest znikome, jakby panie tam pracujące stały za ladą za karę. Większą uwagę powinno się zwracać również na stoliki i ich okolice, ponieważ po każdym kliencie zostają okruszki, które wyglądają dość odpychająco.
Przy okazji korzystania z bankomatu weszłam do oddziału banku w celu uzyskania odpowiedzi na parę nurtujących mnie pytań. Obsługująca mnie pani była pozytywnie nastawiona do klienta, miła i uprzejma. Spokojnie i wyczerpująco odpowiadała na pytania. Oprócz podstawowych rzeczy sprawdziła mi wszystkie aktualizacje i pomogła dobrać ofertę. Wygląd personelu był nienaganny, panie były ubrane schludnie i czysto. Placówka była utrzymana w porządku.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że bardzo wysoko oceniła Pani poziom obsługi klienta oraz aspekty związane z możliwością dobrania odpowiedniej oferty. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacji z klientem, którego stawiamy w centrum. Dziękujemy za wysoką ocenę.
Niezrażona poprzednimi wizytami...
Niezrażona poprzednimi wizytami w sklepie, które za każdym razem przynosiły inne spojrzenie na placówkę ponownie odwiedziłam Reserved. Tym razem wygląd sklepu był zadowalający. Ubrania z nowej kolekcji nie poniewierały się po podłodze, natomiast na niektórych promocyjnych wieszakach ciężko było stwierdzić co wisiało. Usprawiedliwiam to tym, że było sporo klientów, więc zapewne obsługa nie była w stanie kontrolować wszystkiego. Oceniając obsługę: zaniepokoiła mnie sytuacja, gdzie ekspedientka głośno tłumacząc koleżance coś na temat wieszania odzieży wysławiała się bardzo wulgarnie. Według mnie na sali sprzedażowej było za mało obsługi i tak jak wcześniej opisywałam nie zdążali uprzątnąć przymierzalni, oraz układać ciuchów na wieszakach. Długa kolejka do kasy - była otwarta tylko jedna - a pani ekspedientka nie wyrażała najmniejszego entuzjazmu do pracy, a tym bardziej do obsługiwanego klientów. Trudem było nawet odpowiedzenie "do widzenia".Podsumowując opinię, salon ponownie nie zdobył mojej maksymalnej oceny. Choć wygląd znacznie się poprawia, tak personel powinien przejść szkolenie dotyczące kontaktu z klientem.Oceny:wiedza i kompetencje personelu +5: ekspedientki odpowiadały na wszystkie zadane pytania, lecz podejście do pracy i klienta - fatalnezachowanie i wygląd personelu +1: punkt dla personelu za panią z przymierzalni, uśmiechnięta i pogodnaoferta, cena, asortyment +5: bez zastrzeżeń organizacja i czas obsługi -1: minusy za otwartą jedną kasę przy dużej ilości klientówwygląd miejsca obsługi +4: sklep stracił punkty za wieszaki z promocjami i nieposprzątane przymierzalnie
Przy okazji robienia zakupów zajrzałam do Deichmanna, ponieważ chciałam zobaczyć, czy dostanę odpowiedni rozmiar i model butów, na które chciałabym zrobić reklamację. Okazało się, że para, która mi się spodobała była ostatnią, więc podeszłam do kasy, żeby poprosić o odłożenie. Wytłumaczyłam sytuację, że pojadę do domu po zepsute obuwie oraz rachunek i wrócę tam, żeby zareklamować i wymienić buty, co to pani kasjerka (zastanawiam się czy nie była to kierowniczka sklepu, ponieważ była ubrana dość nieoficjalnie) skwitowała opryskliwym "a skąd pani wie, że reklamacja w ogóle będzie przyjęta" - co mnie trochę zdziwiło, ponieważ taką samą treść możnaby przekazać w delikatniejszy i milszy sposób. Na podwyższenie mojej oceny placówki zapracowała pani kasjerka, która pracowała na późniejszą zmianę. Była miła, pomocna i kulturalnie zachowywała się w stosunku do mnie. Nie odzywała się pretensjonalnie i szybko mnie obsłużyła.
Zadzwoniłam do Decathlonu z zapytaniem o gwizdek. Pani z którą rozmawiała udzieliła mi szczegółowych informacji i poproszona o odłożenie gwizdka do następnego dnia spełniła moją prośbę. Na nastepny dzień, gdy pojechałam go odebrać wystarczyło, że tylko w informacji powiedziałam o co mi chodzi i sprawa była załatwiona. Zamówienie przyniesiono mi do rąk.
Ponieważ był to najbliższy sklep 24-godzinny w okolicy, postanowiłam z przyjaciółmi udać się właśnie do niego. Obsługa składała się z dwóch panów: jeden zupełnie nie wiedział co się dzieje wokół niego, drugi zapytany o asortyment odpowiadał powiedzonkami zupełnie nie na miejscu i nie udzielał szczegółowej informacji. Sam sklep wyglądął dość nieprzystępnie, ponieważ wystawione było za dużo produktów i przy dużym ruchu nie można było przejść. Kolejki dość długie.
W tej placówce Reserved nie byłam po raz pierwszy. Zwykle nie lubiłam robić tam zakupów, ponieważ często ubrania były porozrzucane, nieułożone - aż w ogóle odechciewało się tam wchodzić, aczkolwiek często zaglądałam, ponieważ Reserved to jedna z moich ulubionych firm.W sobotę będąc na zakupach po raz kolejny odwiedziłam sklep i ku mojemu zdziwieniu ubrania były schludnie poukładane, dziewczyna pracująca 'na sklepie' bardzo dobrze wywiązywała się ze swoich obowiązków. Była miła i uśmiechnięta, nie robiła żadnych problemów przy prośbie odłożenia ciuszka, by odebrać go za pare godzin. Po powrocie do sklepu chciałam odebrać odłożony ciuch, okazało się, że jest gdzieś wyniesiony, po znalezieniu zakręcona ekspedientka bez pytania zaczęła go szykować do sprzedaży, dopiero sama poprosiłam o chwilę do namysłu, żebym mogła dobrać dodatki. Troche pochopne zachowanie.
Drogeria Jasmin jest obsługiwana przez bardzo miłą, życzliwą panią, która zna się na rzeczy i pomoże w wyborze kosmetyków. Sklep schludny, czysty, ze sporym asortymentem. Szybka obsługa, brak kolejek. Spokojnie mozna się zastanawiać nad wyborem zakupów. Nie czuć 'presji' ze strony sprzedawcy. Jestem pewna, że odwiedzę jeszcze tą placówkę.
Lokal czysty jak na piekarnię przystało. Plus za szybką obsługę, aczkolwiek największym minusem są pracownice, które bardzo opryskliwie odnoszą się do klienta, jakby pracowały za karę. Firma posiada dobrej jakości produkty, lecz gdy chcę coś u nich kupić staram się unikać placówki na Daszyńskiego (chyba, że jestem zmuszona).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.