Opinia użytkownika: ina_2
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Niezrażona poprzednimi wizytami w sklepie, które za każdym razem przynosiły inne spojrzenie na placówkę ponownie odwiedziłam Reserved. Tym razem wygląd sklepu był zadowalający. Ubrania z nowej kolekcji nie poniewierały się po podłodze, natomiast na niektórych promocyjnych wieszakach ciężko było stwierdzić co wisiało. Usprawiedliwiam to tym, że było sporo klientów, więc zapewne obsługa nie była w stanie kontrolować wszystkiego. Oceniając obsługę: zaniepokoiła mnie sytuacja, gdzie ekspedientka głośno tłumacząc koleżance coś na temat wieszania odzieży wysławiała się bardzo wulgarnie. Według mnie na sali sprzedażowej było za mało obsługi i tak jak wcześniej opisywałam nie zdążali uprzątnąć przymierzalni, oraz układać ciuchów na wieszakach. Długa kolejka do kasy - była otwarta tylko jedna - a pani ekspedientka nie wyrażała najmniejszego entuzjazmu do pracy, a tym bardziej do obsługiwanego klientów. Trudem było nawet odpowiedzenie "do widzenia".Podsumowując opinię, salon ponownie nie zdobył mojej maksymalnej oceny. Choć wygląd znacznie się poprawia, tak personel powinien przejść szkolenie dotyczące kontaktu z klientem.Oceny:wiedza i kompetencje personelu +5: ekspedientki odpowiadały na wszystkie zadane pytania, lecz podejście do pracy i klienta - fatalnezachowanie i wygląd personelu +1: punkt dla personelu za panią z przymierzalni, uśmiechnięta i pogodnaoferta, cena, asortyment +5: bez zastrzeżeń organizacja i czas obsługi -1: minusy za otwartą jedną kasę przy dużej ilości klientówwygląd miejsca obsługi +4: sklep stracił punkty za wieszaki z promocjami i nieposprzątane przymierzalnie