Opinia użytkownika: ina_2
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przy okazji robienia zakupów zajrzałam do Deichmanna, ponieważ chciałam zobaczyć, czy dostanę odpowiedni rozmiar i model butów, na które chciałabym zrobić reklamację. Okazało się, że para, która mi się spodobała była ostatnią, więc podeszłam do kasy, żeby poprosić o odłożenie. Wytłumaczyłam sytuację, że pojadę do domu po zepsute obuwie oraz rachunek i wrócę tam, żeby zareklamować i wymienić buty, co to pani kasjerka (zastanawiam się czy nie była to kierowniczka sklepu, ponieważ była ubrana dość nieoficjalnie) skwitowała opryskliwym "a skąd pani wie, że reklamacja w ogóle będzie przyjęta" - co mnie trochę zdziwiło, ponieważ taką samą treść możnaby przekazać w delikatniejszy i milszy sposób. Na podwyższenie mojej oceny placówki zapracowała pani kasjerka, która pracowała na późniejszą zmianę. Była miła, pomocna i kulturalnie zachowywała się w stosunku do mnie. Nie odzywała się pretensjonalnie i szybko mnie obsłużyła.