Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Pomimo, że punkt znajduje się przy markecie, nie trzeba długo czekać na obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
OK. Punkt znajduje się w centrum handlowym i bardzo często trzeba długo czekać żeby być obsłużonym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Wszedłem do sklepu żeby zrobić małe zakupy. Jest to nowo otwarty sklep, w którym są ciekawe promocje i dobre ceny na poszczególne artykuły. Obsługa jest miła, towar dobrze ułożony i niczego nie brakuje. Ze względu na promocje jest dużo osób, ale swoje zakupy zrobiłem dość szybko. Przy kasach nie było kolejek. Stanąłem przy jednej z nich i stałem bardzo długo ponieważ jedna z Pań miała problem z kasą i nie mogła sobie poradzić. Trwało to dość długo aż w końcu zmieniłem kasę.
Kiedy wszedłem do sklepu zostałem przywitany przez jedną z osób z obsługi, która była przy kasie i pilnowała podejrzane osoby, pozostałe osoby były zajęte pomocom klientom. Kiedy ekspedientka zakończyła obsługę jakiegoś klienta zapytała mnie czy może w czymś pomóc. Byłem również świadkiem, jak kierowniczka sklepu złapała złodzieja, który chciał ukraść buty. Asortyment jest ładnie ułożony. Podoba mi się, że jest kącik dla dzieci, gdzie można obejrzeć bajki. Jak moja żona kupowała buty, to przed telewizorem z bajkami spędziłem prawie godzinę. Przy kasie byłem bardzo krótko. Ekspedientka była uśmiechnięta.
W sklepie Biedronka jest zawsze tak samo, jedyne co się zmienia, to asortyment i w niektórych sklepach jest nieprzyjemna obsługa. W tym akurat jest całkiem nieźle. Obsługa zajmuje się swoją pracą (układanie i dokładanie towaru). Trochę bałagany było na stanowiskach koszowych. Przy kasie zostałem obsłużony bardzo szybko. jedyne co mi się nie podobało, to odzywanie się starszego pracownika do młodszej ekspedientki.
Ciężko jest wpisywać obserwację jeżeli nic się nie działo. Personel na sklepie był zajęty rozkładaniem i układaniem towaru. Nie było bałaganu na półkach i nie brakowało towaru, dlatego moje zakupy przebiegły sprawnie. Przy kasie zostałem szybko obsłużony szybko, ponieważ otwarte były dwie kasy. Pani kasjerka bardzo miła.
Zakupy przebiegały dość sprawnie, jednak kiedy doszedłem do kasy, zaczęły się problemy. Po pierwsze było dużo ludzi a działały jedynie 2 kasy. Klient przede mną chciał zapłacić kartą ale terminal był popsuty, co spowolniło obsługę. Ja też byłem przygotowany do płacenia karta i miałem niewiele gotówki w kieszeni. Musiałem wyjść z kolejki do żony, która stała przed sklepem, aby wziąć od niej pieniądze
Dość dużo osób w sklepie co powoduje utrudnienia w zakupach. Mimo to nie trzeba było czekać długo przy kasie ponieważ otwarta była wystarczająca ilość kas do szybkiej obsługi. Jedna z Pań układających towar trochę niemiło przeprosiła mnie z miejsca robienia zakupów, ponieważ akurat musiała postawić tam paletę z towarem.
Było dość mało ludzi, dlatego lepiej robiło się zakupy i nie było kolejki przy kasie. W zasadzie artykuły poukładane. Jedynie niewielki bałagan w koszach z wymiennym asortymentem. Pani przy kasie była miła - witała i żegnała klienta. Obsługa układała towar nie przeszkadzając klientom w robieniu zakupów.
Byłem w placówce żeby zapłacić ratę za ubezpieczenia moich dziadków. Znajdują się tam dwie kasy, dlatego zostałem obsłużony bardzo szybko i bez problemów. Na szybie zauważyłem plakat o możliwości oszczędzania. Chcialem dowiedzieć się więcej na ten temat, dlatego zapytałem obsługującej mnie kasjerki. Ona nie wiedziała zbyt wiele na ten temat więc dała mi ulotkę i skierowała do innej pracownicy PZU, która mogła mi odpowiedzieć na moje pytania. Poszedłem do poleconej pani. Zaczekałem chwilę, ponieważ obsługiwała klienta. Pani udzeiliła mi wszystkich potrzebnych informacji. Podobało mi się to, że pani w kasie, która nie miała pełnej wiedzy na temat proponowanej usługi wskazała mi osobę, która mogła udzielić pełnych informacji.
Ludzie pracują w jednakowych ubraniach roboczych z logo firmy. Bardzo miło witają każdego klienta. Obsługa dość szybka, bez przeskód. Artykuły promocyjne ułożone w widocznym miejscu.
Pracownicy bardzo chętnie udzielają informacji przy wątpliwości ze strony klenta. Asortymen ułożony dobrze z łatwym dostępem. Produkty wartościowe zamknięte pod szybą. Podczas gdy jest dużo klientów pracują max. 3 kasy momo, że dostępnych jest 5. Powoduje to długie kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.