Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Zbigniew_42

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pomimo,...
Bardzo dobrze. Pomimo, że punkt znajduje się przy markecie, nie trzeba długo czekać na obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Zbigniew_42

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Zbigniew_42

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Punkt znajduje...
OK. Punkt znajduje się w centrum handlowym i bardzo często trzeba długo czekać żeby być obsłużonym. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Zbigniew_42

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu żeby zrobić małe zakupy. Jest to nowo otwarty sklep, w którym są ciekawe promocje i dobre ceny na poszczególne artykuły. Obsługa jest miła, towar dobrze ułożony i niczego nie brakuje. Ze względu na promocje jest dużo osób, ale swoje zakupy zrobiłem dość szybko. Przy kasach nie było kolejek. Stanąłem przy jednej z nich i stałem bardzo długo ponieważ jedna z Pań miała problem z kasą i nie mogła sobie poradzić. Trwało to dość długo aż w końcu zmieniłem kasę.

Zbigniew_42

19.02.2012

Marcpol

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kiedy wszedłem do...
Kiedy wszedłem do sklepu zostałem przywitany przez jedną z osób z obsługi, która była przy kasie i pilnowała podejrzane osoby, pozostałe osoby były zajęte pomocom klientom. Kiedy ekspedientka zakończyła obsługę jakiegoś klienta zapytała mnie czy może w czymś pomóc. Byłem również świadkiem, jak kierowniczka sklepu złapała złodzieja, który chciał ukraść buty. Asortyment jest ładnie ułożony. Podoba mi się, że jest kącik dla dzieci, gdzie można obejrzeć bajki. Jak moja żona kupowała buty, to przed telewizorem z bajkami spędziłem prawie godzinę. Przy kasie byłem bardzo krótko. Ekspedientka była uśmiechnięta.

Zbigniew_42

20.12.2011

DEICHMANN

Placówka

Żyrardów, Kilińskiego 9

Nie zgadzam się (0)
W sklepie Biedronka...
W sklepie Biedronka jest zawsze tak samo, jedyne co się zmienia, to asortyment i w niektórych sklepach jest nieprzyjemna obsługa. W tym akurat jest całkiem nieźle. Obsługa zajmuje się swoją pracą (układanie i dokładanie towaru). Trochę bałagany było na stanowiskach koszowych. Przy kasie zostałem obsłużony bardzo szybko. jedyne co mi się nie podobało, to odzywanie się starszego pracownika do młodszej ekspedientki.

Zbigniew_42

20.12.2011

Biedronka

Placówka

Szczyrk, Ogrodowa 2

Nie zgadzam się (1)
Ciężko jest wpisywać...
Ciężko jest wpisywać obserwację jeżeli nic się nie działo. Personel na sklepie był zajęty rozkładaniem i układaniem towaru. Nie było bałaganu na półkach i nie brakowało towaru, dlatego moje zakupy przebiegły sprawnie. Przy kasie zostałem szybko obsłużony szybko, ponieważ otwarte były dwie kasy. Pani kasjerka bardzo miła.

Zbigniew_42

15.12.2011

Biedronka

Placówka

Szczyrk, Ogrodowa 2

Nie zgadzam się (1)
Zakupy przebiegały dość...
Zakupy przebiegały dość sprawnie, jednak kiedy doszedłem do kasy, zaczęły się problemy. Po pierwsze było dużo ludzi a działały jedynie 2 kasy. Klient przede mną chciał zapłacić kartą ale terminal był popsuty, co spowolniło obsługę. Ja też byłem przygotowany do płacenia karta i miałem niewiele gotówki w kieszeni. Musiałem wyjść z kolejki do żony, która stała przed sklepem, aby wziąć od niej pieniądze

Zbigniew_42

11.11.2011

Carrefour

Placówka

Żyrardów, 1-go Maja 43

Nie zgadzam się (3)
Dość dużo osób...
Dość dużo osób w sklepie co powoduje utrudnienia w zakupach. Mimo to nie trzeba było czekać długo przy kasie ponieważ otwarta była wystarczająca ilość kas do szybkiej obsługi. Jedna z Pań układających towar trochę niemiło przeprosiła mnie z miejsca robienia zakupów, ponieważ akurat musiała postawić tam paletę z towarem.

Zbigniew_42

07.11.2011

Kaufland

Placówka

Nowa Sól, Chałubińskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Było dość mało...
Było dość mało ludzi, dlatego lepiej robiło się zakupy i nie było kolejki przy kasie. W zasadzie artykuły poukładane. Jedynie niewielki bałagan w koszach z wymiennym asortymentem. Pani przy kasie była miła - witała i żegnała klienta. Obsługa układała towar nie przeszkadzając klientom w robieniu zakupów.

Zbigniew_42

07.11.2011

Biedronka

Placówka

Lubawa, Kopernika 3

Nie zgadzam się (1)
Byłem w placówce...
Byłem w placówce żeby zapłacić ratę za ubezpieczenia moich dziadków. Znajdują się tam dwie kasy, dlatego zostałem obsłużony bardzo szybko i bez problemów. Na szybie zauważyłem plakat o możliwości oszczędzania. Chcialem dowiedzieć się więcej na ten temat, dlatego zapytałem obsługującej mnie kasjerki. Ona nie wiedziała zbyt wiele na ten temat więc dała mi ulotkę i skierowała do innej pracownicy PZU, która mogła mi odpowiedzieć na moje pytania. Poszedłem do poleconej pani. Zaczekałem chwilę, ponieważ obsługiwała klienta. Pani udzeiliła mi wszystkich potrzebnych informacji. Podobało mi się to, że pani w kasie, która nie miała pełnej wiedzy na temat proponowanej usługi wskazała mi osobę, która mogła udzielić pełnych informacji.

Zbigniew_42

26.09.2009

PZU

Placówka

Żyrardów, Łukasińskiego

Nie zgadzam się (21)
Ludzie pracują w...
Ludzie pracują w jednakowych ubraniach roboczych z logo firmy. Bardzo miło witają każdego klienta. Obsługa dość szybka, bez przeskód. Artykuły promocyjne ułożone w widocznym miejscu.

Zbigniew_42

19.07.2009

ORLEN

Placówka

Żyrardów, Mickiewicza 43

Nie zgadzam się (18)
Pracownicy bardzo chętnie...
Pracownicy bardzo chętnie udzielają informacji przy wątpliwości ze strony klenta. Asortymen ułożony dobrze z łatwym dostępem. Produkty wartościowe zamknięte pod szybą. Podczas gdy jest dużo klientów pracują max. 3 kasy momo, że dostępnych jest 5. Powoduje to długie kolejki.

Zbigniew_42

19.07.2009

Biedronka

Placówka

Szczyrk, Ogrodowa 2

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi