Opinie użytkownika (39)

Bardzo dobrze. Zawsze...
Bardzo dobrze. Zawsze profesjonalne doradztwo

Wojciech_907

04.12.2018

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Super obsługa.
Rewelacyjnie. Super obsługa.

Wojciech_907

29.11.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Super jakość
Rewelacyjnie. Super jakość

Wojciech_907

27.11.2018

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Dosyć słaba...
Słabo. Dosyć słaba obsługa klienta

Wojciech_907

26.11.2018

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo miła obsługa

Wojciech_907

25.11.2018

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W większości...
Dobrze. W większości przypadków ok.

Wojciech_907

25.11.2018

Makro Cash and Carry

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ok.
Dobrze. Ok.

Wojciech_907

25.11.2018

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zawsze miła...
Świetnie. Zawsze miła i profesjonalna

Wojciech_907

24.11.2018

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Cała...
Bardzo dobrze. Cała obsługa online

Wojciech_907

23.11.2018

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szeroki...
Bardzo dobrze. Szeroki wybór i miliony możliwości konfiguracji

Wojciech_907

23.11.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Słaba obsługa...
Ok. Słaba obsługa klienta ale niskie ceny

Wojciech_907

23.11.2018

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jest...
Bardzo dobrze. Jest ok.

Wojciech_907

14.11.2018

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem do Biedronki...
Poszedłem do Biedronki z bonem, mówiącym że jeśli 3 kwietnia dokonam zakupu na minimum 50zł, przez następne 4 soboty będę miał zniżkę 10zł na zakupy. Przy kasie - oczywiście kasjerka nie wie o co chodzi. Woła kierowniczkę. Kolejka, jak zwykle w tym sklepie, na 10-12 osób. Po przybyciu kierowniczka oświadcza, że owszem, bon będzie zrealizowany, ale jeżeli kupię PRODUKTY PROMOCYJNE. Sprawdzam bon - ani słowa o takim warunku. Mam pretensje do kierowniczki, że brak jest o tym jakiejkolwiek informacji. Kierowniczka na to: "ale kasjerki wiedzą". Żenująca jakość obsługi! Zostałem oszukany.

Wojciech_907

04.04.2018

Biedronka

Placówka

Zabrze, Wolności 480

Nie zgadzam się (0)
Nowa restauracja na...
Nowa restauracja na olsztyńskiej mapie gastronomicznej! Asian fusion jakiej jeszcze nie było w mieście. Żeberka w sosie hoi-sin rewelacyjne, a kaczka w pięciu smakach kładzie na łopatki! Do tego banan w karmelu tamaryndowym... niebo w gębie. Rewelacja!

Wojciech_907

19.02.2018

Misa

Placówka

Olsztyn, Lelewela 7

Nie zgadzam się (0)
Zakład fryzjerski na...
Zakład fryzjerski na ul. Prostej 38 (Dom Rzemiosła) w Olsztynie odwiedzałem od ponad 20 lat. Poleciłem go kilkunastu moim znajomym. Zawsze profesjonalna i miła obsługa. Ale to się skończyło. Ostatnie dwie wizyty to koszmar. Za pierszym razem pocałowałem klamkę ze względu na błędne godziny otwarcia na stronie salonu. Ostatnia wizyta to 8 minut roboty, krzywa grzywka i kępki niedociętych włosów z tyłu. Cena - 40 zł mimo że wcześniej płaciłem 25 za to samo. Najwyraźniej pani fryzjerce się spieszyło. Po mojej uwadze o zmianę błędnych godzin otwarcia na ich stronie internetowej cisza... Żadnego przepraszam, dziękujemy, po prostu cisza. Po miesiącu od wizyty na stronie nadal jest "pon-pt. 8.00-18.00" pomimo otwarcia dopiero o 10.Zdecydowanie już tu nie wrócę.

Wojciech_907

07.11.2017

Aleksander

Placówka

Olsztyn, Prosta 38

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa,...
Bardzo profesjonalna obsługa, nienahalne przedstawienie oferty aż do sprzedaży produktu.

Wojciech_907

08.09.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Panu za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Ogromne menu, od...
Ogromne menu, od zup, tradycyjnych polskich dań po makarony i pizze. Po wybraniu pozycji z karty czekaliśmy na obsługę ponad 15 minut. Kelnerki obsłużyły w tym czasie 3 stoliki, które siadły po nas. Po kwadransie poszliśmy zjeść w innym miejscu.

Wojciech_907

19.08.2017

Tawerna Mariaszek

Placówka

Ostróda, Adama Mickiewicza 21

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa, super...
Świetna obsługa, super miejsce, piękna sceneria nad brzegiem jeziora Drwęckiego. Pyszne jedzenie, wołowe żeberka szarpane po prostu rewelacja. Bardzo uboga lista czerwonych win, przydałoby się coś ze średniej półki cenowej z Nowego Świata. Darmowe koce rozdawane przez kelnerów na życzenie klienta w chłodniejsze wieczory. Na pewno wrócimy.

Wojciech_907

19.08.2017

Lalo

Placówka

Ostróda, Mickiewicza 17 c

Nie zgadzam się (0)
Z żoną zaezerwowaliśmy...
Z żoną zaezerwowaliśmy hotel na podstawie informacji, zawartych na Trivago i Momondo. Hotel miał mieć basen, zabiegi spa, minibar i wszystko to, co 4-gwiazdkowy hotel powinien posiadać. Czar prysł tuż po wejściu do hotelu. Pani w recepcji, bardzo nieuprzejma, na pytanie o basen odpowiedziała "jaki basen? Gdzie pan to przeczytał? Basen jest nieczynny od ponad roku." Dziwne, że w ciągu roku nikt nie zapytał o basen, skoro na pewno wiele osób rezerwuje przez Trivago! Miałem wrażenie, że przeszkadzam recepcjonistce w jej pracy.Po wejściu do pokoju (214) uderzył nas widok poplamionej wykładziny. Przy szafce nocnej, za zasłoną, papierki po poprzednich gościach. W łazience tynk odpadający z narożników tynkarskich, widocznych za łączeniach płyt G/K. Gdy wziąłem prysznic, zabrakło mydła dla mojej żony! W brodziku i umywalce brak zatyczek/ korków, przez co mogliśmy oglądać, co dokładnie dzieje się w rurach. A już wisienką na torcie był fakt, że lodówka/ minibar nie działał, nawet nie miał półek, które znalazłem zresztą w jednej z szuflad poniżej. Dobrze, że w pobliżu była Żabka, przynajmniej mogliśmy kupić zimną wodę. Na moją uwagę, że lodówka nie działa usłyszałem, że naprawią jutro, bo konserwator już poszedł do domu... Brak słów, stracone pieniądze, trudno wyobrazić sobie takie warunki w hotelu, które ma dwie gwiazdki, nie mówiąc już o 4-gwiazdkowym. Po mojej reklamacji skontaktowała się z nami pani manager sieci hoteli, do której należy Platinum i zaoferowała w ramach rekompensaty voucher na kolację w jednej z ich restauracji. Duży plus za przyznanie się do błedów i próbę zadośćuczynienia. Czekamy na vouchery - mają przyjść pocztą.

Wojciech_907

19.08.2017

Platinum

Placówka

Ostróda, Wyszyńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wojciech_907

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi