Kontaktowałem się telefonicznie z firmą w celu uzyskania informacji na temat dostępności usług pod wskazanym adresem a następnie w sprawie planowanego rozwoju infrastruktury. Odsyłają jeden do drugiego bez konkretnych informacji. Ogólnie słabo. Natomiast korzystając w innej lokalizacji niż wcześniejsza z ich usług, raczej było ok. Czasem zdarzały się jakieś dziwne awarie które trochę irytowały.
Kilkakrotnie korzystałem z usług zakupu ratalnego w różnych marketach. Ostatni kredyt zakończony w listopadzie. W placówce nie byłem w minionym roku, ale wcześniej było bardzo różnie-zależy od humoru pracownika. Raz kazał dzwonić na infolinię w sprawie którą właśnie w placówce mogłem załatwić, innym razem bez problemu szybko sprawa załatwiona od ręki. Poza tym przysyłają często zbędną makulaturę i smsy mimo braku zgody na kontakt marketingowy.
Z usług korzystam od ponad 15 lat. Konto mam chyba raczej z przyzwyczajenia bo mam poustawiane wszystkie przelewy i wygodniej nawet przelać pieniądze z innego konta na to i dokonać opłat. Infolinia banku jest bardzo nachalna, można im mówić, że nie chce się telefonów i mają to zablokować ale wciąż dzwonią. Dopiero po długim poszukiwaniu w aplikacji na www znalazłem blokadę wszystkich kontaktów telefonicznych. Bardzo często zdarzają się problemy z aplikacja mobilną lub jej planowany serwis-prawie co weekend. Plus za to, że zawsze jako jeden z pierwszych dostawałem na to konto wynagrodzenie od różnych pracodawców z różnych banków. Kiedyś miła pani w banku która mi wielokrotnie dobrze doradzała. Obecnie nie wiem bo nie odwiedzam placówki tylko ich bankomaty/wpłatomaty.
Głównie korzystam z aplikacji mobilnej tego banku w której wszystko czego obecnie potrzebuję mogę zrobić. Raz próbując szybko wziąć kredyt gotówkowy online okazało się, że nie będzie tak szybko. Pomimo wypełnienia wszystkich danych we wniosku online po paru minutach dzwonił pracownik banku któremu musiałem od nowa podawać wszystkie dane co się znacznie przeciągnęło. Ponadto w trakcie rozmowy wyszło, że warunki jakie widziałem we wniosku online nie mają pokrycia w tych które przekazał mi pracownik przez telefon. Finalnie zrezygnowałem z ich oferty ze względu na bardzo długi proces całości. Ostatecznie skorzystałem z oferty Santandera. Tam cały proces był bardzo szybki. Wszystko online zajęło łącznie max 15min. Alior ma czasem małe braki ale ogólnie jest coraz lepiej.
W ostatnim czasie kontaktowałem się z bankiem w celu odzyskania/resetu hasła pin. Niestety nie dało się tego zrobić przez resetu sms/email itd. Jedyną opcja to było wysłanie nowego kodu pin pocztą w ciągu...tygodnia. zakupu dokonałem ale inną kartą. Prawdopodobnie w tym roku zrezygnuje z usług tej firmy.
Rewelacyjna obsługa, bardzo mili pracownicy. W punkcie usług fatalnych w jednym że sklepów z elektroniką. W placówce firmowej już obsługa nie była tak miła.
Mam u nich konto "zapasowe" jeszcze od czasów Alior Sync. Korzystam bardzo rzadko. Natomiast obsługa na infolinii bardzo miła, sprawa została załatwiona ekspresowo.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Z usług PolskiBus.com skorzystałem całkiem przypadkowo i byłem mile zaskoczony. Bilet kupiłem wygodnie na telefonie przez internet. Przejrzysty interface, możliwość wyboru konkretnego miejsca, jasne informacje na stronie, bardzo niska cena przejazdu w stosunku do dystansu i czasu przejazdu. Pojazdy bardzo wygodne, klimatyzowane, kontrola biletu bardzo płynna i wygodna-wystarczy pokazać potwierdzenie zakupu na telefonie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa ograniczyła się do kontroli biletów. Bilet zakupiony wygodnie w domu przez internet. Pociąg wygodny, szybki przejazd, cena adekwatna do usługi, raczej niska. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Z usług KW korzystam dość często jeżdżąc do rodziców. Obsługa jest raczej dobra. Czasami zdarza się pracownik nie w humorze. Przejazdy są komfortowe w klimatyzowanych, czystych składach. Jedynie minus za cenę biletów, które w ciągu ostatnich lat sporo wzrosły. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Posiadam lustrzankę cyfrową marki oferowanej przez odwiedzony sklep, wybralem się w celu zakupu filtru polaryzacyjnego. Ze względu iż moja wiedza na ten temat jest niewielka, zapytałem Pania sprzedawcę jaki powinienem wybrać. Ku mojemu zaskoczeniu, otrzymałem konkretny wyklad na temat rożnych typów filtrów-oczywiście zakupiłem komplet 3 różnych, a miał być jeden.
Wizyta w porze obiadowej, niewielka kolejka klientów. Obsluga szybka i rzeczowa. Jestem mile zaskoczony ponieważ przy kasie został zaproponowany mi rabat, dzieki któremu cena obiadu była niższa o około 6zl :). Dodatkowo otrzymałem kupon rabatowy na kolejne wizyty. Lada z rybami oraz dodatkami uporządkowana, pracownicy w jednolitych strojach firmowych. Ogolnie jestem zadowolony z wizyty.
Korzystam z pakietu ubezpieczenia "pomoc na zawołanie" w ramach kredytu ratalnego w banku santander. W dniu wczorajszym przewróciłem się na rolkach, w wyniku czego obtarłem dość mocno dlonie oraz lewą mocno udeżyłem w asfalt. W wyniku amortyzowania upadku ręka trochę się wygięła w nadgarstku, w czego efekcie zaczęła puchnąć, oraz boleć przy poruszaniu nią. Przypadkiem przypomniało mi się, iż posiadam ubezpieczenie z możliwością rezerwacji i opłacenia wizyty u lekarza. Zadzwoniłem więc na infolinię w celu uzyskania szerszych informacji i ewentualnego skorzystania z pomocy. Informacje które uzyskałem były niezadowalające, ponieważ konsultantka poinformowała mnie, że owszem mogą mi zorganizować wizytę u lekarza bez czekania w kolejce ale będę musiał zapłacić za wizytę. Ze ździwienia postanowiłem przeczytać dokładnie regulamin i zakres ubezpieczenia. W jednym z punktów jest informacja jasno mowiąca że w przypadku naglego zachorowania związanego m.in. z urazem kończyn spowodowanym upadkiem przysługuje mi takie świadczenie. Ręka jak bolała tak boli. Mam zamiar jutro zadzwonić ponownie i podeprzeć się konkretnym artykółem z regulaminu. Niekompetentna osoba prawdopodobnie na odczepne przekazała mi suche informacje do niczego nie przydatne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.