Opinia użytkownika: Wojciech_636
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Z usług korzystam od ponad 15 lat. Konto mam chyba raczej z przyzwyczajenia bo mam poustawiane wszystkie przelewy i wygodniej nawet przelać pieniądze z innego konta na to i dokonać opłat. Infolinia banku jest bardzo nachalna, można im mówić, że nie chce się telefonów i mają to zablokować ale wciąż dzwonią. Dopiero po długim poszukiwaniu w aplikacji na www znalazłem blokadę wszystkich kontaktów telefonicznych. Bardzo często zdarzają się problemy z aplikacja mobilną lub jej planowany serwis-prawie co weekend. Plus za to, że zawsze jako jeden z pierwszych dostawałem na to konto wynagrodzenie od różnych pracodawców z różnych banków. Kiedyś miła pani w banku która mi wielokrotnie dobrze doradzała. Obecnie nie wiem bo nie odwiedzam placówki tylko ich bankomaty/wpłatomaty.