Opinia użytkownika: Wojciech_636
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Korzystam z pakietu ubezpieczenia "pomoc na zawołanie" w ramach kredytu ratalnego w banku santander. W dniu wczorajszym przewróciłem się na rolkach, w wyniku czego obtarłem dość mocno dlonie oraz lewą mocno udeżyłem w asfalt. W wyniku amortyzowania upadku ręka trochę się wygięła w nadgarstku, w czego efekcie zaczęła puchnąć, oraz boleć przy poruszaniu nią. Przypadkiem przypomniało mi się, iż posiadam ubezpieczenie z możliwością rezerwacji i opłacenia wizyty u lekarza. Zadzwoniłem więc na infolinię w celu uzyskania szerszych informacji i ewentualnego skorzystania z pomocy. Informacje które uzyskałem były niezadowalające, ponieważ konsultantka poinformowała mnie, że owszem mogą mi zorganizować wizytę u lekarza bez czekania w kolejce ale będę musiał zapłacić za wizytę. Ze ździwienia postanowiłem przeczytać dokładnie regulamin i zakres ubezpieczenia. W jednym z punktów jest informacja jasno mowiąca że w przypadku naglego zachorowania związanego m.in. z urazem kończyn spowodowanym upadkiem przysługuje mi takie świadczenie. Ręka jak bolała tak boli. Mam zamiar jutro zadzwonić ponownie i podeprzeć się konkretnym artykółem z regulaminu. Niekompetentna osoba prawdopodobnie na odczepne przekazała mi suche informacje do niczego nie przydatne.