Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Jestem zadowolony...
Rewelacyjnie. Jestem zadowolony z obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2112

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Cieszę się, że jest Pan zadowolony. Proszę o nas pamiętać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Jestem bardzo...
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2112

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Panu za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Cieszę się, że Pan to docenił. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Agata Malinowska, mBank
Jedyne prawdziwe i...
Jedyne prawdziwe i najstarsze Szczecińskie Paszteciki - smak ten sam od kilkudziesieciu lat - w środku wystrój jak za czasów PRL-u, ale trzeba przyznać, że ma to swój niepowtarzalny smak. Polecam szczególnie paszteciki z mięsem, a barszczyk palce lizać - taki prawdziwy, a nie z proszku.

Tomasz_2112

25.08.2015

Pasztecik

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 46

Nie zgadzam się (0)
Jeden z najtańszych...
Jeden z najtańszych i najlepiej zaopatrzonych Hipermarketów w mieście. Zawsze dostepone są wszystkie produkty z gazetki zarówno w ich kolorystyce jak i rozmiarach. Stoisko z pieczywem i warzywami godne polecenia, wypiek pieczywa odbywa się na miejscu. Zatowarowanie sklepu bardzo dobre, a personel chętny do pomocy.

Tomasz_2112

25.08.2015

Auchan

Placówka

Szczecin, Ustowo 45

Nie zgadzam się (0)
Duża dbałośc o...
Duża dbałośc o klienta, przy pomylonym zamówieniu otrzymalismy pizzę gratis. Niedługi czas oczekiwania na zamówienie, Personel bardzo miły. Ciekawe promocje, szczególnie w godzinach porannych - Polecam.

Tomasz_2112

25.08.2015

Telepizza

Placówka

Szczecin, Piłsudskiego 17

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży ruch...
Bardzo duży ruch - nieczysto, długi czas oczekiwania na zamówienie. Personel zestresowany, mało miejsca, wszystko jedno na drugim. Ani klienci, ani personel nie mają jak stac obok siebie, każdy się o siebie obija przy kasach. Ogólne wrażenie - niepozytywne.

Tomasz_2112

25.08.2015

McDonald's

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i sprawna obsługa. Chetnie pomagaja w doborze butów, bez problemu szukają rozmiaru na komputerze nawet w innych lokalizacjach sieci Deichman. Duży wybór obówia - Polecam.

Tomasz_2112

25.08.2015

DEICHMANN

Placówka

Szczecin, Ustowo 45

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży ruch,...
Bardzo duży ruch, ciezko sie przepchac do towaru - niestety warzywa słabej jakości. Pozytywnym jest fakt, ze zawsze maja zimne piwo - lodówki chodzą na maxa.

Tomasz_2112

25.08.2015

Żabka

Placówka

Szczecin, Jagiellońska 70A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży asortyment,...
Bardzo duży asortyment, niestety zachowanie personelu fatalne. Reakcja na reklamację bardzo niemiła. Ceny butów prtzystepne, bardzo ładna ekspozycja, tylko zawodzi obsługa, niegrzeczna i niesympatyczna.

Tomasz_2112

25.08.2015

CCC

Placówka

Szczecin, Struga 36

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór piw. Sprzedawca zna się na tym co sprzedaje, Ceny przystępne, idealna lokalizacja w centrum miaste. Szczerze polecam.

Tomasz_2112

25.08.2015

Elysium

Placówka

Szczecin, Monte Cassino 4/1

Nie zgadzam się (0)
mały ruch w...
mały ruch w sklepie - może z racji lokalizacji, za to zaopatrzony po sam dach. Zawsze są dostępne wszystkie produkty z gazetki w odpowiednich rozmiarach i kolorach. Zero kolejek do kasy - Polecam.

Tomasz_2112

25.08.2015

NETTO

Placówka

Szczecin, Modra 116

Nie zgadzam się (0)
Polecam zakupy -...
Polecam zakupy - szczególnie mega przeceny końcówek towarów, czasem można kupić produkty za 10% ich wartości. Jak na Tesco to warzywa bardzo ładne, gorzej na stoisku z rybami.

Tomasz_2112

25.08.2015

Tesco

Placówka

Szczecin, ul. Milczańska 61f

Nie zgadzam się (0)
W dniu 15.09.2014...
W dniu 15.09.2014 odwiedziłem aptekę Dr Max znajdującą się w centrum handlowym Kaufland na prawobrzeżnej dzielnicy Szczecina.Po wejściu na teren galerii handlowej w/w centrum udałem się do apteki w celu przeprowadzenia badania. Otoczenie wejścia do apteki było czyste, podłoga bez śladów brudu. Przy ladzie stały 2 Panie i przy każdym ze stanowisk obsługi stał 1 klient/klientka.Udałem się do Pani obsługującej z lewej strony – zapamiętałem jej imię i nazwisko widoczne na identyfikatorze: Maria Więcek – była to osoba w wieku około 45 lat.Obydwie Panie obsługujące klientów były ubrane w białe czyste uniformy, posiadały identyfikatory. Po podejściu do lewego stanowiska obsługi zauważyłem, że z zaplecza wyłoniła się kolejna Pani również ubrana w aptekarski, biały i czysty uniform – niejako zerkając czy nie ma potrzeby podejścia do lady i rozładowania ewentualnej kolejki – w moim przekonaniu było to zachowanie dbające o zadowolenie klienta.Po podejściu do lady zapytałem Panią Marię Więcek o „Rutynę” jako środek na odporność i pierwsze objawy przeziębienia – jednocześnie aby nie zostać rozpoznanym jako tajemniczy klient poprosiłem o podanie fiolki soli fizjologicznej . pani zapytała ile fiolek sobie życzę – odparłem, że jedną – po czym przyniosła produkt i sama wróciła do rozmowy o „rutynie” – zapytała mnie czy ma ona być dla osoby dorosłej – odparłem, że tak i chciałbym coś w stylu Rutinoscorbinu – Pani poinformowała mnie w sposób bardzo grzeczny, rzetelny i w moim przekonaniu wyczerpujący, że Rutinoscorbin jest w ofercie apteki – zapytałem ile kosztuje – na co otrzymałem odpowiedź, że cena wynosi 8,99zł i dodatkowo Pani dodała, że zawiera on 90szt. tabletek. Zapytałem czy może mi polecić inny podobnie działający produkt – w odpowiedzi uzyskałem odpowiedź, że jest również Rutyna Dr Max, która zawiera 120 szt. tabletek i kosztuje 6,99 zł. – Pani dodała coś na zasadzie” że jest to produkt podobny bądź równorzędny” z zapytanym przeze mnie nie mniej jednak w lepszej cenie i w większej ilości tabletek – w tym momencie moje kolejne pytanie, które miałem zaplanowane na w/w wizytę czyli: „dlaczego Pani poleca ten, a nie inny produkt” automatycznie stało się bezpodstawne – ponieważ otrzymałem niejako z automatu pełne wyjaśnienie, wyprzedzające moje ewentualne pytanie – jako własne spostrzeżenie pragnę dodać w tym miejscu, że sprzedawca wykazał się dużym zainteresowaniem i dokładnie wysłuchał potrzeby klienta i starał się zaproponować odpowiedni produkt jednocześnie polecając towar o tych samych parametrach w większej ilości za dużo korzystniejszą cenę..Grzecznie podziękowałem za informację i zapłaciłem za fiolkę soli fizjologicznej. Pani podała mi paragon, podziękowała za zakup i grzecznościowym zwrotem mnie pożegnała.W międzyczasie zaobserwowałem iż Pani obsługująca obok – kobieta w wieku 20-30 lat o ciemnych włosach, zachowywała się wobec klientów równie przyjaźnie i pomocnie jak Pani, która mnie obsługiwała. W międzyczasie zwróciłem uwagę na ogólny wizerunek apteki i zauważyłem iż produkty wystawione do sprzedaży były estetycznie ułożone, zarówno lady jak i przeszklone gabloty były czyste bez tzw. śladów opalcowania przez klientów. Towary na półkach były ułożone w sposób estetyczny, szuflady z lekami były domykane za każdym razem po podaniu klientowi odpowiedniego leku. Podłoga wykonana z kafelek czysta, bez śladów od butów.Jednocześnie rzuciło mi się w oczy bardzo dobre oświetlenie całości lokalu aptecznego dzięki czemu bezproblemowo można było dostrzec widniejące plakaty reklamowe jak i produkty promocyjne. Na tym moja wizyta się zakończyła.Reasumując: Nie mam żadnych zastrzeżeń co do obsługi – wręcz przeciwnie uważam, że zostałem obsłużony z wyjątkową starannością i zainteresowaniem moim zapytaniem jak również otrzymałem wyczerpującą informację na temat produktów o które zapytałem. Czystość i ogólny wizerunek apteki nie budził moich zastrzeżeń, a dodatkowo jakość obsługi i zainteresowanie Pań stojących za ladą uważam zorientowane na klienta i gotowe służyć swoją fachową wiedzą jak i praktyczną poradą. Osobiście uważam, że takie zachowanie Pań w w/w aptece zasługuje na najwyższą ocenę zarówno ich kompetencji pod względem fachowego doradztwa jak i uprzejmości wobec klienta.

Tomasz_2112

29.09.2014

Dr.Max

Placówka

Szczecin, Struga 18

Nie zgadzam się (0)
W dniu 23.09.2014...
W dniu 23.09.2014 1o godzinie 12.30 przybyłem do Galerii Kaskada 70-404 SZCZECIN - Al. Niepodległości 36 – szybko zlokalizowałem restaurację Mcdonald’s i podszedłem do kasy celem złożenia zamówienia. Dwie kasy były czynne przy jednej z nich stał klient, a druga kasa była otwarta i Pani obsługująca oczekiwała przy niej na klient. Podszedłem do wolnej kasy i w tym momencie włączyłem stoper – w tym miejscu pragnę nadmienić, że Pani gdy znajdowałem się już kilka metrów od kasy grzecznie mnie przywitała i uśmiechnęła się, niezwłocznie zapytała o moje zamówienie, które bezzwłocznie złożyłem.Zakupiłem: kanapkę Chikker, napój gazowany Coca Cola i małe frytki. W tym momencie Pani obsługująca o blond włosach ubrana w koszulę kierowniczą zaproponowała mi dodatkowo zakup deseru za co podziękowałem. Pani podała mi kwotę do zapłaty i w tym momencie zakończyłem pierwszy pomiar czasu i automatycznie uruchomiłem drugi – Czas od podejścia do kasy do podania kwoty do zapłaty wynosił 12 sekund – jako swój komentarz pragnę zauważyć, że w tym czasie Pani wysłuchała mojego zamówienia, powtórzyła je celem uniknięcia pomyłki ponieważ lokal usytuowany jest w Galerii Handlowej Kaskada i było tam dość głośno, w czasie tych 12 sekund zaproponowała jeszcze wspomniany deser i poczekała na moją decyzję odnośnie jego zakupu – czas ten uważa za wprost rewelacyjny pod względem obsługi klienta jednak nadmieniam iż mimo tak szybkiej reakcji nie czułem się w żaden sposób poganiany.Od podania kwoty do zapłaty do czasu otrzymania zamówienia minęło kolejne 31 sekund. Reasumując czas od podejścia do kasy, przy której nie było kolejki do otrzymania mojego zamówienia to 43 sekundy.Moją uwagę od razu po podejściu wzbudziło otoczenie kas – po obu stronach lady kasowej znajdowały się kolorowe balony reklamowe dla dzieci na specjalnych bardzo estetycznych ekspozytorach, widać było, że ktoś wyjątkowo estetycznie je ułożył, napompował do równych rozmiarów, wymieszał kolorystycznie aby przyciągały wzrok, na górze ekspozytorów były balony z kolorowymi nadrukami klauna jako czubek ekspozytura – bardzo fajny efekt wizualny. Na galerii od razu zauważyłem dzieci trzymające w rękach balony Mcdonald’s więc wnioskuję, że nie była to ekspozycja stała lecz balony były dokładane na bieżąco i bądź to rozdawane klientom, bądź klient mógł samemu podać dziecku balonik.Nie wiem czy ma to związek z badaniem w/w restauracji, ale już przy wjeździe do galerii stała Pani przy parkomacie i rozdawała kupony rabatowe do restauracji każdemu wjeżdżającemu klientowi – była bardzo miła uśmiechnięta, serdecznie zapraszała do restauracji i skorzystania z promocyjnych kuponów – była naprawdę bardzo miła, ale w żadnym stopniu nie natarczywa ani nachalna.W obrębie restauracji było bardzo czysto chodź stoliki i otoczenie należało do galerii i całe lobby było sprzątane na bieżąco nie przez pracowników McDonald’s tylko przez pracowników Galerii Kaskada, to samo tyczy się toalet.Kasy i ich otoczenie było czyste, pracownicy schludni w czystych ubraniach, uśmiechnięci i zorientowani na klienta. Wyjątkowa dbałość o wizualną stronę otoczenia kas rzucił mi się od razu mam tu na myśli balony, idealnej czystości kącik z gablotą do wybierania zabawek do zestawów Happy Meal, mimo iż nie jest to miejsce, które łatwo utrzymać w tak idealnej czystości ze względu że dzieci niejako odznaczają odciski swoich rąk wybierając zabawki Reasumując wizytę oceniam na 110% - nic do zarzucenia, same superlatywy, widać było ponadstandardową dbałość o wizerunek restauracji i natychmiastową obsługę klienta – jako potwierdzenie moich spostrzeżeń dodam jeszcze, że próbując produktów, które zakupiłem zauważyłem, że nagle (a była to pora obiadowa) podeszło do lady kilkanaście osób – momentalnie, praktycznie natychmiastowo zostały uruchomione wszystkie kasy przy których stali zarówno pracownicy jak i Panie w koszulach kierowniczych. Jestem pełen podziwu dla pracowników za idealną komunikację i tak szybkie mówiąc kolokwialnie rozładowanie kolejki – zamówienia były wydawane błyskawicznie, widać było lecz nie słychać, że personel obsługujący bezproblemowo używając wypracowanych bądź standardowych skrótów komunikował się z personelem przygotowującym dania tak sprawnie, że dzięki temu obsługa tak dużej ilości klientów w tak krótkim czasie odbyła się profesjonalnie i bezstresowo.Obsługa była wyjątkowo zaangażowana w spełnienie życzeń klientów, nadążała zarówno z przyjmowaniem zamówień, odbieraniem kuponów rabatowych, proponowaniem dodatków, kasowaniem pieniędzy i wydawaniem paragonów. Mimo, że wszystko działo się błyskawicznie nie odniosłem wrażenia aby obsługa była podenerwowana, czy robiła wszystko na łapu capu – wręcz przeciwnie – PEŁEN PROFESJONALIZM !Kanapka jaką otrzymałem wykonana z najwyższą starannością, zgodnie ze standardami, frytki gorące, odpowiednio osolone również zgodne ze standardami.Uważam, że cały personel w/w restauracji zasługuje na pochwałę i wyróżnienie – serdecznie dziękuję za tak profesjonalną obsługę, a menagerowi gratuluję stworzenia tak zgranego i zorientowanego na pracę i klienta zespołu.

Tomasz_2112

29.09.2014

McDonald's

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi