Opinia użytkownika: Tomasz_2112
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: W dniu 23.09.2014 1o godzinie 12.30 przybyłem do Galerii Kaskada 70-404 SZCZECIN - Al. Niepodległości 36 – szybko zlokalizowałem restaurację Mcdonald’s i podszedłem do kasy celem złożenia zamówienia. Dwie kasy były czynne przy jednej z nich stał klient, a druga kasa była otwarta i Pani obsługująca oczekiwała przy niej na klient. Podszedłem do wolnej kasy i w tym momencie włączyłem stoper – w tym miejscu pragnę nadmienić, że Pani gdy znajdowałem się już kilka metrów od kasy grzecznie mnie przywitała i uśmiechnęła się, niezwłocznie zapytała o moje zamówienie, które bezzwłocznie złożyłem.Zakupiłem: kanapkę Chikker, napój gazowany Coca Cola i małe frytki. W tym momencie Pani obsługująca o blond włosach ubrana w koszulę kierowniczą zaproponowała mi dodatkowo zakup deseru za co podziękowałem. Pani podała mi kwotę do zapłaty i w tym momencie zakończyłem pierwszy pomiar czasu i automatycznie uruchomiłem drugi – Czas od podejścia do kasy do podania kwoty do zapłaty wynosił 12 sekund – jako swój komentarz pragnę zauważyć, że w tym czasie Pani wysłuchała mojego zamówienia, powtórzyła je celem uniknięcia pomyłki ponieważ lokal usytuowany jest w Galerii Handlowej Kaskada i było tam dość głośno, w czasie tych 12 sekund zaproponowała jeszcze wspomniany deser i poczekała na moją decyzję odnośnie jego zakupu – czas ten uważa za wprost rewelacyjny pod względem obsługi klienta jednak nadmieniam iż mimo tak szybkiej reakcji nie czułem się w żaden sposób poganiany.Od podania kwoty do zapłaty do czasu otrzymania zamówienia minęło kolejne 31 sekund. Reasumując czas od podejścia do kasy, przy której nie było kolejki do otrzymania mojego zamówienia to 43 sekundy.Moją uwagę od razu po podejściu wzbudziło otoczenie kas – po obu stronach lady kasowej znajdowały się kolorowe balony reklamowe dla dzieci na specjalnych bardzo estetycznych ekspozytorach, widać było, że ktoś wyjątkowo estetycznie je ułożył, napompował do równych rozmiarów, wymieszał kolorystycznie aby przyciągały wzrok, na górze ekspozytorów były balony z kolorowymi nadrukami klauna jako czubek ekspozytura – bardzo fajny efekt wizualny. Na galerii od razu zauważyłem dzieci trzymające w rękach balony Mcdonald’s więc wnioskuję, że nie była to ekspozycja stała lecz balony były dokładane na bieżąco i bądź to rozdawane klientom, bądź klient mógł samemu podać dziecku balonik.Nie wiem czy ma to związek z badaniem w/w restauracji, ale już przy wjeździe do galerii stała Pani przy parkomacie i rozdawała kupony rabatowe do restauracji każdemu wjeżdżającemu klientowi – była bardzo miła uśmiechnięta, serdecznie zapraszała do restauracji i skorzystania z promocyjnych kuponów – była naprawdę bardzo miła, ale w żadnym stopniu nie natarczywa ani nachalna.W obrębie restauracji było bardzo czysto chodź stoliki i otoczenie należało do galerii i całe lobby było sprzątane na bieżąco nie przez pracowników McDonald’s tylko przez pracowników Galerii Kaskada, to samo tyczy się toalet.Kasy i ich otoczenie było czyste, pracownicy schludni w czystych ubraniach, uśmiechnięci i zorientowani na klienta. Wyjątkowa dbałość o wizualną stronę otoczenia kas rzucił mi się od razu mam tu na myśli balony, idealnej czystości kącik z gablotą do wybierania zabawek do zestawów Happy Meal, mimo iż nie jest to miejsce, które łatwo utrzymać w tak idealnej czystości ze względu że dzieci niejako odznaczają odciski swoich rąk wybierając zabawki Reasumując wizytę oceniam na 110% - nic do zarzucenia, same superlatywy, widać było ponadstandardową dbałość o wizerunek restauracji i natychmiastową obsługę klienta – jako potwierdzenie moich spostrzeżeń dodam jeszcze, że próbując produktów, które zakupiłem zauważyłem, że nagle (a była to pora obiadowa) podeszło do lady kilkanaście osób – momentalnie, praktycznie natychmiastowo zostały uruchomione wszystkie kasy przy których stali zarówno pracownicy jak i Panie w koszulach kierowniczych. Jestem pełen podziwu dla pracowników za idealną komunikację i tak szybkie mówiąc kolokwialnie rozładowanie kolejki – zamówienia były wydawane błyskawicznie, widać było lecz nie słychać, że personel obsługujący bezproblemowo używając wypracowanych bądź standardowych skrótów komunikował się z personelem przygotowującym dania tak sprawnie, że dzięki temu obsługa tak dużej ilości klientów w tak krótkim czasie odbyła się profesjonalnie i bezstresowo.Obsługa była wyjątkowo zaangażowana w spełnienie życzeń klientów, nadążała zarówno z przyjmowaniem zamówień, odbieraniem kuponów rabatowych, proponowaniem dodatków, kasowaniem pieniędzy i wydawaniem paragonów. Mimo, że wszystko działo się błyskawicznie nie odniosłem wrażenia aby obsługa była podenerwowana, czy robiła wszystko na łapu capu – wręcz przeciwnie – PEŁEN PROFESJONALIZM !Kanapka jaką otrzymałem wykonana z najwyższą starannością, zgodnie ze standardami, frytki gorące, odpowiednio osolone również zgodne ze standardami.Uważam, że cały personel w/w restauracji zasługuje na pochwałę i wyróżnienie – serdecznie dziękuję za tak profesjonalną obsługę, a menagerowi gratuluję stworzenia tak zgranego i zorientowanego na pracę i klienta zespołu.