Opinie użytkownika (20)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Tomasz, zapoznaliśmy się z Twoją opinią - dziękujemy! Robimy wszystko, aby być lepsi.
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na wysokim poziomie. Jako bank internetowy obsługujący firmy zasługuje na wyróżnienie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Jakość obsługi...
Źle. Jakość obsługi na bardzo przeciętnym poziomie. Procedury utrudniające kontakt z osobami decyzyjnymi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Przyjazne rozwiązania...
Dobrze. Przyjazne rozwiązania usług internetowych dla klientów indywidualnych.Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi na przyzwoitym poziomie. Bank nastawiony na maksymalizację zysku.Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi zarówno bezpośredniej jak i internetowej bardzo dobrze zorganizowana. Bank przyjazny klientowi.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsług...
Świetnie. Jakość obsług na wysokim poziomie. Bardzo interesująca oferta produktowa.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1869

30.08.2016

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka/sklep działający w...
Placówka/sklep działający w sąsiedztwie dwóch sklepów Biedronka oraz szeregu mniejszych placówek handlowych w ramach miejskiego centrum handlowo-usługowego. Obiekt zadbany proponujący bogatą, różnorodną ofertę produktów spożywczych i tzw przemysłowych. Moim zdaniem kierownictwo firmy powinno bardziej zadbać o przygotowanie personelu w zakresie obsługi i kontaktu z klientem oraz egzekwowania w codziennej praktyce obowiązujących w organizacji procedur.

Tomasz_1869

22.01.2014

Intermarche

Placówka

Jelcz-Laskowice, Oławska

Nie zgadzam się (0)
Salon i serwis...
Salon i serwis godne polecenia. Wiedza personelu i jego fachowość nie budzą zastrzeżeń. Bardzo przyjazna klientowi atmosfera. Bardzo dobrze zorganizowana strefa klienta (telewizja, prasa, automaty z napojami i przekąskami).

Tomasz_1869

23.08.2013

AMICAR

Placówka

Wrocław, Robotnicza 94

Nie zgadzam się (0)
Kilka lat temu...
Kilka lat temu zostałem klientem CYFRY +. Z końcem miesiąca sierpnia br kończy się kolejny termin umowny. Do końca tego okresu powinienem podpisać aneks. Jeżeli tego nie zrobię umowa zmieni się w umowę na czas nieoznaczony i zmienią się warunki opłat na mniej korzystne. Problem w tym, że firma wymusza na kliencie podpisanie aneksu na dyktowanych przez nią warunkach lub pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy i rezygnacja z usługi. Przygotowano dla mnie tylko jedną ofertę. Do tej pory wydawało mi się, że jako klient mam w dalszym ciągu prawo swobody wyboru. W firmie nc+ swoboda wyboru polega niestety albo na przyjęciu przygotowanej, jedynej oferty lub na rozstaniu i rezygnacji z usługi. Nie jest to chyba wyraz szacunku do wieloletniego klienta. Uwaga! Dokładnie taką samą ofertę przedstawiają konsultanci firmy i twierdzący, że żadnej innej propozycji przedstawić nie mogą.

Tomasz_1869

23.08.2013

Platforma Canal+

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Organizacja sali sprzedażowej...
Organizacja sali sprzedażowej typowa dla sieci Intermarche. Odnosi się wrażenie zbyt dużego zagęszczenia. Alejki są bardzo wąskie. Oferta towarowa atrakcyjna. Ceny chyba mniej atrakcyjne. Lokal właściwie doświetlony i klimatyzowany. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Klient odnosi wrażenie, że w sklepie nie ma albo nie są przestrzegane procedury obsługi klienta.

Tomasz_1869

19.08.2013

Intermarche

Placówka

Oborniki Śląskie, Wrocławska 27

Nie zgadzam się (0)
Starając się zachować...
Starając się zachować obiektywizm muszę stwierdzić, że market Leclerc robi dobre wrażenie. Dotyczy to w pierwszym rzędzie bogatej i interesującej oferty towarowej. Również estetyka ekspozycji nie budzi zastrzeżeń. Zastanawiam się jednak co robili przy wejściu na zaplecze magazynowe mało reprezentacyjnie wyglądający, chyba pracownicy z wózkami towarowymi (nie ubrani w odzież ochronną) i zajęci rozmową. Zastanawiam się również dlaczego kasjerzy nie byli ubrani w firmowe, letnie ubrania Leclerca. "Cywilne" ubrania kasjerów trochę rażą. Może uda się coś zmienić w tym zakresie.

Tomasz_1869

10.08.2013

E.Leclerc

Placówka

Wrocław, Zakładowa 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep sieci marketów...
Sklep sieci marketów DINO dobrze zlokalizowany. Atrakcyjna oferta skierowana do właściwego segmentu klienta zamieszkałego na obrzeżach aglomeracji wrocławskiej. Personel dobrze przeszkolony. Obiekt zadbany.

Tomasz_1869

09.08.2013

Dino

Placówka

Siechnice, Zacisze 2

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobra organizacja...
Bardzo dobra organizacja marketu. Wszystko z myślą o wygodzie klienta. Bardzo duży parking (część pod dachem). Bardzo atrakcyjna oferta w działach owoce-warzywa, piekarniczym, mięsnym. Zakupy są dużą przyjemnością.

Tomasz_1869

16.07.2013

Kaufland

Placówka

Poznań, Aleja Solidarności 42

Nie zgadzam się (0)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Przyjazna atmosfera. Kompetentni,...
Przyjazna atmosfera. Kompetentni, posiadający dużą wiedzę konsultanci/doradcy. Chętnie odpowiadający na pytania i cierpliwie wyjaśniający wątpliwości. Bardzo interesująca oferta dla podmiotów rozpoczynających działalność. Kredyty ze wsparciem unijnym. Procedury odbiurokratyzowane.

Tomasz_1869

15.07.2013

Idea Bank

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 6b

Nie zgadzam się (0)
Dobrze utrzymany, duży...
Dobrze utrzymany, duży parking dla samochodów. Bardzo bogaty asortyment towarów. Dobrze przygotowany personel posiadający duża wiedzą w zakresie obsługiwanej branży. Możliwość skorzystania z oferty kredytowej placówki Sygma Banku. Kierownictwo marketu powinno zwrócić większą uwagą na czystość zaplecza, w tym w szczególności węzła sanitarnego dla klientów.

Tomasz_1869

13.07.2013

Praktiker

Placówka

Wrocław, ul.Krakowska 51-69 C.H. Family Point 63

Nie zgadzam się (0)
Przygotowanie personelu bardzo...
Przygotowanie personelu bardzo słabe. Trudno powiedzieć, że w organizacji obowiązują jakieś procedury. Długie kolejki do kas. Uruchomienie dodatkowej kasy jest konsekwencją interwencji klientów. Oferta ograniczona do towarów tanich.

Tomasz_1869

11.07.2013

Dino

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi