Opinia użytkownika: Tomasz_1869
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Kilka lat temu zostałem klientem CYFRY +. Z końcem miesiąca sierpnia br kończy się kolejny termin umowny. Do końca tego okresu powinienem podpisać aneks. Jeżeli tego nie zrobię umowa zmieni się w umowę na czas nieoznaczony i zmienią się warunki opłat na mniej korzystne. Problem w tym, że firma wymusza na kliencie podpisanie aneksu na dyktowanych przez nią warunkach lub pozostaje możliwość wypowiedzenia umowy i rezygnacja z usługi. Przygotowano dla mnie tylko jedną ofertę. Do tej pory wydawało mi się, że jako klient mam w dalszym ciągu prawo swobody wyboru. W firmie nc+ swoboda wyboru polega niestety albo na przyjęciu przygotowanej, jedynej oferty lub na rozstaniu i rezygnacji z usługi. Nie jest to chyba wyraz szacunku do wieloletniego klienta. Uwaga! Dokładnie taką samą ofertę przedstawiają konsultanci firmy i twierdzący, że żadnej innej propozycji przedstawić nie mogą.