Opinie użytkownika (74)

Witam, w weekend...
Witam, w weekend odwiedziłem pizzerie Tele pizza w centrum Katowic. Lokal był całkowicie pusty w godzinach wieczornych. Zamówiłem z dziewczyną dwie średnie pizze w promocji. Kobiet, która nas obsługiwała nie potrafiła odpowiedzieć na większość moich pytań, trochę żenada. Na dostarczenie pizzy od zamówienia czekaliśmy dość długo prawie 30 minut. To co dostałem wyglądało dość apetycznie, niestety wielkość pizzy na pewno nie nazwał bym średnią, była stosunkowo mała. Sam smak pizzy był średni, składniki smaczne ale samo ciasto było gumowe. Cena niestety niewart tego co dostaliśmy. Sam lokal wyglądał bardzo ładnie i był czysty. Niestety raczej nieprędko zjem ich pizzę.

Tomasz_1495

23.06.2014

Telepizza

Placówka

Katowice, Warszawka 36

Nie zgadzam się (0)
Dziś dzwoniłem na...
Dziś dzwoniłem na infolinie firmy Tauron. Na kontakt z konsultantem czekałem niecałą minutę, co bardzo mnie zaskoczyło. Rozmawiałem z mężczyzną, który był bardzo miły. Konsultant rozwiązał mój problem, który dotyczył blankietu rachunku, który został przez nich źle wypisany. Konsultant, wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania, a teraz czekam na poprawnie wypełnione blankiety wpłaty. Polecam, jak macie jakiś problem lub pytanie dzwońcie do nich.

Tomasz_1495

23.06.2014

TAURON

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Dziś wreszcie dostałem...
Dziś wreszcie dostałem wiadomość od youtuba, napisałem emaila prawie tydzień temu, na odpowiedź czekałem 5 dni. Email dotyczył wpłaty na moje konto w banku. Niestety informacje którą uzyskałem w niczym mi nie pomogła wręcz miałem więcej pytań, odpowiedź była napisana na odczepnego. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi klienta. Czekam na odpowiedz na mojego następnego emaila.

Tomasz_1495

23.06.2014

YouTube

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam, często kupuje...
Witam, często kupuje w sklepie Rabat, który znajduje się niedaleko mojego mieszkania. Bardzo polecam zakupy w tym sklepie, jest tam bardzo miła obsługa, zawsze uśmiechnięta. Produkty zawsze są świeże, oczywiście jest też koszyk z produktami przecenionymi, idea słuszna chociaż "promocyjne" owoce i warzywa wyglądają czasami jakby już gniły. Sklep nienagannie czysty. Mały parking przed sklepem też jest atutem. Zachęcam do kupowania w tym sklepie.

Tomasz_1495

23.06.2014

Rabat

Placówka

Katowice, Boya Zelenskiego 85

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj byłem w...
Dzisiaj byłem w sekretariacie szkoły policealnej ŻAK. Od razu kiedy wszedłem zostałem przywitany przez miłą sekretarkę. Byłem jedyną tam osobą więc nie musiałem czekać na obsługę. Chciałem zapisać się do ich szkoły. Sekretarka była bardzo miła i pomocna, na wszystkie moje pytanie spokojnie odpowiadała. To co mnie zaskoczyło to fakt, że wszystko zastało załatwione podczas tej pierwszej wizyty. Jestem bardzo zadowolony z tej wizyty.

Tomasz_1495

28.05.2014

Żak

Placówka

Katowice, 3-go Maja 33

Nie zgadzam się (0)
Witam, ostatnio byłem...
Witam, ostatnio byłem zmuszony aby zadzwonić na infolinie mBanku, dzwoniłem sprawie mojej lokaty inwestycyjnej. Na połączenie czekałem stosunkowo krótko około 5 minut, jak na infolinie to bardzo krótko. Wybieranie telekodów było bardzo jasne, głos w słuchawce wszystko czytelnie opisywał. Niestety osoba z którą się połączyłem nie miała wystarczającej wiedzy, aby mi od razu pomóc więc podała mi do słuchawki osobę, która wszystko w jasny i obszerny sposób mi wytłumaczyła. Ogólnie polecam korzystanie z ich infolinii, jest bardzo pomocna a koszt jest jak za zwykłe połączenie.

Tomasz_1495

28.05.2014

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję że podzielił się Pan z nami swoimi wrażeniami. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z kontaktu z naszym Contact Center oraz że automatyczny teleserwis okazał się czytelny, a nawigacja w nim niekłopotliwa. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Tym bardziej jest nam miło czytać pozytywne opinie, ponieważ to one motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych Klientów. Jestem przekonana, że kolejne Pana kontakty z mLinią będą na równie wysokim poziomie. Proszę pamiętać, że pozostajemy do dyspozycji przez całą dobę pod numerami telefonu: 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank
Witam, niedawno zrobiłem...
Witam, niedawno zrobiłem małe zakupy książek przez stronę znak.com.pl. Strona jest bardzo czytelna i każdy znajdzie na niej coś dla siebie ale oprócz tego jestem bardzo zadowolony z obsługi tej strony. Na odpowiedzi moich emalii czekałem bardzo krótko, od 15 minut do 2 godzin a odpowiedzi były bardzo obszerne. Plusem są także rabaty, które często oferują. Niestety jedynym minusem jest, to że ciężko znaleźć tam Topowe tytuły, tzn. bestselery. Polecam zakupy przez ta stronę.

Tomasz_1495

28.05.2014

znak.com.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam,Chciałbym się podzielić...
Witam,Chciałbym się podzielić moimi odczuciami z używania strony www.tinydeal.com. Na tej stronie można znaleźć wiele rzeczy, rożnego rodzaju. Kupimy tu rzeczy od akcesoriów do auta, zestawów do makijażu, zabawek po akcesoria erotyczne. To co mnie zachęciło do zrobienia zakupów na tej stronie to fakt, że przesyłka jest całkowicie darmowa z Chin przy zakupie nawet za jednego dolara,a cena produktów jest dość niska. Niestety nie jestem zadowolony z mojego zakupu (zamówiłem: obudowę do ipoda, zegarek, kilka zabawek oraz zapalniczki). Sam fakt długiej przesyłki (ponad miesiąc) mnie nie dziwi, niestety produkty które otrzymałem bardzo różniły się od tych na zdjęciach, jakość wykonania była słaba. Niestety słabe wykonanie i tani materiał nie był najgorszą niespodzianką. Dwie zabawki były całkowicie zniszczone, a kilka przedmiotów brakowało w paczce. Oczywiście napisałem do nich emaila, na odpowiedź czekałem 5 dni i niestety na temat zniszczonych przedmiotach nic nie napisali, a jeśli chodzi o brakujące przedmioty to zostaną wysłane, kiedy będą na magazynie; niestety nie podali terminu kiedy może nastąpić dostawa. Na koniec dodam, że znam osoby, które kupują rzeczy przez takie strony i są zadowolone ale nawet i one mówią, że jest to spore ryzyko. Ja osobiście daruje sobie zakupy na takich stronach.

Tomasz_1495

23.05.2014

tinydeal.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się moimi doznaniami z wizyty w przychodni Revital. Ta przychodnia znajduje się w małej dzielnicy Katowic, Kostuchnie. Dojazd do placówki jest bardzo prosty, placówka znajduje się przy głównej ulicy i bardzo łatwo ja znaleźć, bez problemu także znajdziemy miejsce do parkowania. Recepcjonistki były bardzo miłe, rejestracja do dentysty przebiegła bardzo szybko. Umówiony byłem na godzinę 12, a do gabinety wszedłem 15 minut po planowanym czasie, więc opóźnienie nie było duże, jak dla mnie. Chodź dentystka na pierwsze wrażenie wydawała się oschła wcale taka niebyła. Dentystka spokojnie tłumaczyła co będzie robiła i jaki będzie stopień bólu, można było odczuć że zależy jej na wygodzie klienta. Wizyta trwała około 30 minut w tym czasie założyła mi dwie plomby z NFZ, plomby są bardzo dobrze dopasowane, nie czuje dyskomfortu podczas gryzienia. Naprawdę poleca tą placówkę.

Tomasz_1495

23.05.2014

NZOZ REVITAL

Placówka

Katowice, Boya Żeleńskiego 77

Nie zgadzam się (0)
Chciałbym się podzielić...
Chciałbym się podzielić z wrażeniami po wczorajszej wizycie w sklepie Biedronka przy ulicy Zawiszy Czernego. Dojazd autem jest bardzo prosty. Otoczenie przed wejściem i cała hala sklepu było czyste. Postanowiłem zrobić większe zakupu do domu. Niestety pierwszy raz kupowałem w tym sklepie i nie wiedziałem do końca gdzie co jest. Ekspedientka, która tam pracowała wyjaśniała mi poklei gdzie kupie: szynkę, jogurty, makaron, mąkę, jajka. Kobieta była bardzo miła i pomocna. Przy kasie też obsługiwał mnie miły chłopak, który pomagał mi pakować rzeczy do reklamówek. Poruszanie się z wózkiem po sklepie nie sprawiało problemów co często się zdarza w innych biedronkach jak jest pełno ludzi.

Tomasz_1495

27.05.2012

Biedronka

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Byłem dziś w...
Byłem dziś w placówce banku Millennium mieszczącej się na ulicy Mickiewicza. Poszedłem tam, aby dowiedzieć się jakie mają konta darmowe. Miałem zamiar w najbliższym czasie zmienić mój bank na inny. Obsługa przywitała mnie przy wejściu i od razu zaprosiła do stolika. Obsługiwał mnie bardzo miły pan. Pan z obsługi wszystko jasno mi wytłumaczył. Omówił mi całą ofertę Dobrego Konta. Oferta bardzo mi się spodobała, w najbliższym czasie założę u nich konto. Placówka była zadbana i czysta.

Tomasz_1495

28.02.2012

Bank Millennium

Placówka

Katowice, Kościuszki 26

Nie zgadzam się (0)
Miałem kilka pytań...
Miałem kilka pytań dotyczące mojego konta w banku mBank. Po zalogowaniu na moje konto ukazały mi się czy możliwe opcje kontakty: formularz, mCzat i mLinia. Spróbowałem na początku mCzatu, w czasie 30 minut połączyłem się z trzema innymi osobami i każda zakończyła nasz dialog po zadaniu pytania. Bardzo mnie to zirytowało. Postanowiłem zadzwonić, nikt nie odbierał. Zostało mi tylko napisanie formularzu. Odpowiedz dostałem w ciągu 20 minut. W emailu zwrotnym dostałem niekompletne odpowiedzi na zadane pytania. Skończyło się to tak, że sam musiałem wszystko zaleście.

Tomasz_1495

25.02.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (1)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, jestem niezmiernie wdzięczny za zaangażowanie w budowanie jakości obsługi naszego Banku jakim wykazał się Pan wyrażając swoją opinię na portalu www.jakoscobslugi.pl. Zależy nam, aby rozmowy z naszymi konsultantami spotykały się z zadowoleniem naszych Klientów, dlatego podwójnie cieszy nas informacja uzyskana od Pana. W tym miejscu chciałbym dodać, że każda informacja zwrotna jaką otrzymujemy od naszych Klientów weryfikowana jest bardzo pieczołowicie i stanowi nieocenione źródło informacji na temat obszarów działalności, będących naszą mocną stroną oraz tymi, które wymagają poprawy. Długi czas pracowaliśmy nad tym, aby kompetentni pracownicy byli dostępni dla naszych Klientów 24 godziny na dobę. Kontakt z mLinią odbywa się w sposób 2 fazowy. Faza pierwsza to połączenie z systemem automatycznej informacji głosowej, której celem głównym jest określenie problemu z jakim dzwoni Klient, oraz przekierowanie go do właściwego pracownika. Druga faza zaś to faktyczne połączenie z konsultantem. W tej chwili czas na przejście między "automatem" a pracownikiem to maksymalnie kilkanaście sekund. Opisany przez Pana problem sugeruje że połączenie ogóle nie dotarło do naszego agenta, kończąc się w automatycznym biurze obsługi. Taka sytuacja może być wywołana specyfiką działania sieci telekomunikacyjnych, na którą niestety jako Bank nie mamy wpływu. Jednak dla nas obsługa, to jak Pan wie, nie tylko mLinia, ale również inne kanały, takie jak czat, e-mail czy formularz elektroniczny. Każdy z nich jest obsługiwany przez grupę dedykowanych, profesjonalnych konsultantów, dzięki czemu informacje przekazywane przez nie mają nieskazitelna wartość merytoryczną, oraz najkrótszy możliwy czas reakcji na pytanie zadane przez Klienta. Abyśmy byli w stanie odnieść się do opisanego problemu z czatem i formularzem elektronicznym niezbędne jest połączenie Pana z mLinią i udostępnienie naszemu pracownikowi bardziej szczegółowych informacji. Jestem przekonany że sprawa, która Pana interesuje zostanie priorytetowo zbadana oraz uzyska Pan wszelkie interesujące informacje. Zależy nam, aby rozmowy z naszymi konsultantami spotykały się z zadowoleniem naszych Klientów. Przekazana przez Pana informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat obszarów naszej działalności, które wymagają poprawy. Mam nadzieję że przedstawione fakty pozwolą Panu w pełni zrozumieć specyfikę kontaktu z naszymi konsultantami, a opisana przez Pana sytuacja nie wpłynie negatywnie na naszą dalsza współpracę. Przypominam, że pozostajemy do Pana dyspozycji w punktach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie internetowej mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 42 6 300 600. Pozdrawiam Eugeniusz Pawlak, mBank
Club Salem znajduję...
Club Salem znajduję się na runku w sosnowcu, aby do niego dojść trzeba wejść w bramę i zejść do piwnic. Po wejściu do clubu nic szczególnego nie rzuca się w oczy. W sali obok barku, jest bardzo zimni bez kurtki ciężko tam wytrzymać tak samo jest w sali z sofami i bilardem. Zamówiłem z dziewczyną pizzę, na którą mieliśmy czekać 40 minut. Czekając na pizze postanowiliśmy zagrać w bilard. Jedna gra kosztuje 2 zł . Po rozbiciu już było wiadomo, że stół jest bardzo, ale to bardzo krzywy. W grze przeszkadzała też rurka do tańczenia i odległość stołu bilardowego od ściany (jakieś 70 cm). Po tej żenującej parki usiedliśmy i czekaliśmy na zamówioną pizze, doczekaliśmy się po prawie godzinie.Smak pizzy był bez rewelacji, cenny innych produktów konkurencyjne z innymi barami. Co do samej obsługi, pani, która nas obsługiwała wyglądała jakby tam siedziała za karę, zero uśmiech oraz entuzjazmu z jej strony. Jest, to zdecydowanie najgorszy club w jakim byłem.

Tomasz_1495

24.02.2012

Salem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem placówkę ING...
Odwiedziłem placówkę ING przy ulicy Mickiewicza, aby dowiedzieć się jakie mają propozycje lokat. Placówka wygląda bardzo oryginalnie i staromodnie, choć nie brakuje tam elektroniki. Nie trzeba stać w kolejce, musimy tylko zabrać numerek i czekamy na swoją kolej. Ja czekałem na wyświetlenie mojego 5 minut. Obsługiwała mnie bardzo miła kobieta, wszystko mi wyjaśniła i odpowiedziała na każde moje pytanie na temat lokat. Wszystko co mnie interesowało dostałem na kartce, abym mógł, to przejrzeć w domu i porównać z innymi lokatami. Placówka była czystka i zadbana. Jedynym minusem jest brak przystosowania do osób poruszających sie na wózku.

Tomasz_1495

11.01.2012
Nie zgadzam się (3)
Jestem bardzo niezadowolony...
Jestem bardzo niezadowolony z infolinii PKP. Wczoraj po godzinie 12.30 dopiero za piątym razem dodzwoniłem się do nich. Dzwoniłem, aby się dowiedzieć jakie są godziny odjazdów z Katowic do Zakopanego i, czy są jakieś utrudnienia na tej trasie. Kobieta, która odebrała mój telefon była bardzo oschła i niemiła. Na moje pytanie, czy są jakieś utrudnienia na trasie, odpowiedziała "skąd mam to wiedzieć, może będą". Kobieta była bardzo niemiła i pragnołem jak najszybciej zakończyć tą rozmowę. Co prawda uzyskałem informacje na temat odjazdów, ale następnym razem wole sprawdzić informacje osobiście.

Tomasz_1495

11.01.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (5)
Ostatnio odwiedziłem kino...
Ostatnio odwiedziłem kino Helios w Katowicach. Przy kasie nie było innych klientów. Spytałem się kasjerki co poleca obejrzeć, pani przy kasie doradziła mi film "Szpieg" (bardzo dobry film, polecam). Sala kina, toaleta jak i hol był czysty, na bieżącą sprzątany przez obsługę. Siedzenia na sali są bardzo wygodne, szkoda tylko , że numerki z miejscami są już tak starte, że nie da się odczytać, jaki to numerek. Na całe szczęście na sali było mało osób i można było usiąść, gdzie się chciało. Pod koniec seansu pan z obsługi przywiózł wózek na śmieci i pożegnał. Klimat jak zawsze super, obsługa miła i kulturalna.

Tomasz_1495

22.12.2011

Helios

Placówka

Katowice, ul. Uniwersytecka 13

Nie zgadzam się (2)
Po wakacyjnych zakupach,...
Po wakacyjnych zakupach, byłem bardzo głodny, więc skierowałem się do miejsca z restauracjami i fast foodami w SCC. Po chwili zastanowienia postanowiłem, że zjem kebaba. Kolejka była dość długa (byłem 5 w kolejce), ale bardzo szybko malała moja odległość do kasy. Kobieta, która mnie obsługiwała była sympatyczna, choć mnie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania związane co znajduje się w poszczególnych zestawach. Zdecydowałem, że zjem kebaba w cieście. Poprosiłem, aby mięso było mieszane, tak jak i sosy. Miejsce obsługi było czyste, obsługa pracowała szybko i dokładnie a składniki wyglądały świeżo i smakowicie. Kebab był dobry chodź jadłem lepsze.

Tomasz_1495

22.12.2011

Kebab House

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Moim ostatnim przystankiem...
Moim ostatnim przystankiem w kupowaniu świątecznych prezentów było stoisko z czekoladkami. Stoisko Karmello znajduje się w nowej części SCC. Stoisko jest dość małe a asortyment składa się z czekoladek, owoców w czekoladzie i tabliczek z czekoladą. Poprosiłem panią, która mnie obsługiwała, aby zrobiła mi zestaw za około 40 zł. Szczerze mówiąc nie byłem przygotowany na to, że będzie tyle łakoci za taką cenę. W zestawie znajdowało się średnie i malutkie pudełko czekoladek, tabliczka czekolady i paczka czegoś co wygląda jak draże. Pani była bardzo pogodna i towarzyska, stoisko jest czyste i miłe dla oka. Jestem bardzo zadowolony z obsługi na pewno tam jeszcze wrócę.

Tomasz_1495

22.12.2011

KARMELLO

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (2)
W poszukiwaniu prezentu...
W poszukiwaniu prezentu na gwiazdkę zaszedłem do Apteki Super-Pharm znajdującej się w centrum handlowym SCC. W sklepie znajdowało się sporo ludzi a ekspedientki i pan z ochrony skutecznie utrudniali poruszanie się po sklepie. Trzeba przyznać, że było tam wiele ciekawych zestawów z kosmetykami, ceny wahał się od 30 do 200zł, więc każdy mógł coś znaleźć na własną kieszeń. Wziąłem jeden z nich i skierowałem się do kasy, obsługa przy kasie była miła i bardzo szybko pracowała. Niestety, pani kasjerka zapomniała o usunięciu paska, który włącza alarm. Kiedy bramka się włączyła, czekałem przy wyjściu aż ktoś z ochrony lub pracowników sklepu podejdzie. Alarm włączył się 4 razy, zanim ktoś przyszedł. Była to dość krępująca sytuacja, kiedy bramka piszczy i wszyscy się na ciebie patrzą. Na całe szczęście kobieta, która siedziała na kasie podeszła do mnie, osunęła pasek włączający alarm i przeprosiła.

Tomasz_1495

22.12.2011

Super-Pharm

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (1)
Chciałbym wam napisać...
Chciałbym wam napisać kilka zdań na temat dzisiejszej obsługi w sklepie Tesco w SCC. Sytuacja wyglądał następująco. Szukałem w dziale z kosmetykami zestawu kosmetyków na prezent świąteczny. Znalazłem zestaw, który bardzo mi się spodobał był do zestaw z adidasa, niestety pudełko znajdowało się na innym regale niż powinno i było otwarte. Ogólnie, regały z zestawami były bardzo rozkopane i ciężko było dopasować cenny do produktów. Zauważyłem kobietę z obsługi, która szła w moją stronę. Wziąłem ten zestaw i podszedłem do niej. Kulturalnie się przywitałem i spytałem "gdzie znajdę inne takie zestawy, bo ten jest uszkodzony?". Pracownica bez żadnego entuzjazmu odpowiedział, że nie wie i poszła dalej. Byłem zszokowany takim podejściem do klienta. Sam musiałem zacząć szukać, niestety nie potrafiłem tego znaleźć. Ostatecznie pomogła mi inna miła kobieta, która tam pracowała.

Tomasz_1495

22.12.2011

Tesco Extra

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi