Opinie użytkownika (28)

Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, szybka realizacja zamówienia. Dobre jedzenie i duży wybór trunków. Doskonała lokalizacja i fajny klimat.Zdecydowanie polecam.

Tina_8

26.01.2018
Nie zgadzam się (0)
Przede wszystkim zero...
Przede wszystkim zero prywatności - czekałam chwilę na obsługę i doskonale słyszałam o czym rozmawiali dwaj obsługiwani klienci. Pan, który mnie obsługiwał zrobił to chyba z obowiązku, bo ani nie był miły, ani zbyt wiele mi nie powiedział. Spodzewam się, że więcej dowiem się na infolinii. Nie lubię wystawiać negaywnych opinii, ale w tym przypadku nie można inaczej. Dla mnie - porażka :(

Tina_8

14.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Kielce, Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa w porządku, placówka w dość nowoczesnym stylu. Jednak powaliły mnie koszty kredytu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobra,...
Bardzo dobrze. Dobra, profesjonalna obsługa, ale trwała zbyt długo. Pracownik miły, zaangażowany i kompetentny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W mojej ocenie ING Bank Śląski, trochę stracił w ostatnim czasie. Był taki czas, kiedy to był jeden z czołowych banków, ale jakby "zwolnił" tępo. Obecnie oferta ING nie jest wcale bardziej atrakcyjna od innych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Przemiła, kompetentna...
Super. Przemiła, kompetentna obsługa, miła atmosfera, ładny wystrój placówki. Większość usług bez opłat. To było dla mnie miłe zaskoczenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jestem...
Bardzo dobrze. Jestem bardzo zadowolona z obsługi - zawsze profesjonalna i uprzejma. Jednak koszty usług kredytowych dość wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Byłam zachwycona...
Rewelacyjnie. Byłam zachwycona obsługą - zarówno kompetencją, profesjonalizmem, wiedzą, jak i przyjaznym nastawieniem i pogodą ducha kobiety, która mnie obsługiwała. Bardzo wiele się dowiedziałam podczas jednej wizyty w placówce. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Bardzo dobrze. Ogólnie...
Bardzo dobrze. Ogólnie - dobry, markowy sklep, ale asortyment dla dzieci dość ubogi i przeznaczony dla raczej zamożnego klienta. Obsługa poprawna, poproszona o pomoc, udziela jej, jednak nie inicjuje pomocy z własnej inicjatywy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo bogaty asortyment, dla szerokiego grona klientów, okresowo atrakcyjne promocje i program lojalnościowy. Oferowany towar jest dobrej jakości. Łatwość kontaktu ze sprzedawcą w każdym dziale sklepu, obsługa kompetentna i uprzejma. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Dobre zaopatrzenie,...
Super. Dobre zaopatrzenie, na każdą kieszeń, przestronne wnętrze, łatwość poruszania się po sklepie i odnalezienia poszukiwanego towaru. Personel nie inicjuje pomocy w obsłudze, jednak poproszony o nią angażuje się w obsługę. To dobry sklep dla zróżnicowanego klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Przestronny...
Bardzo dobrze. Przestronny i przyjemny sklep. Dobre zaopatrzenie, okresowo, bardzo atrakcyjne promocje. Personel nie inicjuje pomocy w obsłudze i czasem trudno znaleźć kogoś do pomocy; pracownik poproszony o pomoc chętnie jej udziela. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Ogólnie OK,...
OK. Ogólnie OK, tylko wydaje mi się, że na stacjach LOTOS jest najdrożej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Tina_8

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W porządku. Można niedrogo zatankować i coś zjeść. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Niewiele mogę...
OK. Niewiele mogę napisać o tej stacji, ponieważ raczej na niej nie tankuję. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tina_8

18.07.2017

moya

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. To moja...
Super. To moja ulubiona stacja - dobre paliwo w rozsądnej cenie, dobra kawa, coś do jedzenia na drogę, miła obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Takie trochę...
Dobrze. Takie trochę stacje "nie na czasie". Czasem tylko tankuję, bo mam najbliżej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Druga moja...
Super. Druga moja ulubiona stacja, standard jak na Orlenie. Dobre paliwo, w rozsądnej cenie, dobra kawa i coś do jedzenia na drogę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Typowa...
Bardzo dobrze. Typowa "burgerownia" - smaczne, ale niezdrowe, więc raz na jakiś czas. Obsługa sprawna i uprzejma. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wydaje mi...
Super. Wydaje mi się, że to taki trochę mniej niezdrowy fast food. Jedzenie smaczne, obsługa - wkurza mnie to wywoływanie klienta po imieniu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tina_8

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi