Opinie użytkownika (33)

Wesoła Kawka. Super...
Wesoła Kawka. Super klimatyczne miejsce w Kielcach, na spotkanie z koleżankami lub dla zapatrzonej w siebie pary.Ale..., poczynając od rezerwacji, telefon podany na stronie internetowej nie działa,więc jeśli chcecie zrobić rezerwację napiszcie e-meil- następnego dnia oddzwoni do Was pracownica z potwierdzeniem.Kolejna sprawa.Ponad pól godziny minęło zanim( po interwencji) kelnerka powiedziała nam ,że zamówienia przyjmuje przy barze. Zamówione- kolejne 30 minut oczekiwania na podanie 3 herbat i 2 deserów !,W tym czasie kelnerka zdążyła już zapomnieć o podaniu wina, czekałyśmy cierpliwie kolejne 30 minut. Czy to dobra metoda na zatrzymywanie gości?? Oceńcie sami.

Teresa_147

15.02.2018

Wesoła Kawka

Placówka

Kielce, Wesoła 50

Nie zgadzam się (0)
W tej placówce...
W tej placówce klient jest obsłużony profesjonalnie. Czas oczekiwania na rozmowę z doradcą 15 minut.Trochę długo jak na tyle różnych ofert kredytowych na rynku.!Nie rozumiem dlaczego doradca nie składa konkretnej propozycji kredytowej ( na życzenie klienta ).Wręcz jakby bał się poprosić o dokument konieczny do weryfikacji kredytowej a tym samym unikał sprzedaży?

Teresa_147

12.01.2018

Santander Consumer Bank

Placówka

Kielce, IX Wieków Kielc 8

Nie zgadzam się (0)
Dopiero co otwarta...
Dopiero co otwarta Cukiernia .( "szyld w trakcie produkcji")- zaintrygowana tym napisem weszłam do środka ,żeby zobaczyć o co chodzi.Przywitał mnie zapach,świeżo parzonej kawy ,cynamonu,pomarańczy i innych pysznie kojarzących się przypraw.To miła cukierenka .Nowoczesny elegancki wystrój no i pyszne ekologiczne wypieki.Spróbowałam sernik - znakomity ze skórką pomarańczy.Zakupiłam piernik z bakaliami ale bez rodzynek- (mniej słodki ),jabłecznik - ciasto z 3 gatunków mąk- bez cukru .Zostałam poczęstowana przepysznymi ciasteczkami maślanymi- polecam idealne na podróż :-)Obsługa sympatyczna,sprzedawczyni wie co ma w asortymencie ,może podpowiedzieć co wybrać a dla nie zdecydowanych - wszystko jest do spróbowania.Tak zapakowane ciasto jak w tej cukierni- może być świetnym prezentem. Polecam.Są też 2 punkty w Krakowie.

Teresa_147

12.01.2018

La Baguette

Placówka

Kielce, Silniczna 13

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa jest...
Świetnie. Obsługa jest dobra, Przy zwrotach trzeba uważać na paragony - często ich sprzedawcy nie oddają. Więc nie ma możliwości zwrócić następnej rzeczy gdybyśmy się rozmyślili. na taka okoliczność jeśli masz wątpliwości poproś o zrobienie kopii paragonu. Kierownik to wykonuje z nieskrywana niechęcią.

Teresa_147

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa, skoncentrowana na kliencie.Od momentu pierwszej prezentacji garnituru pojawiła się informacja kwotowa o tym ,że będą zastosowane rabaty przy zakupie. To od razu skłania klienta do pozostania w sklepie.

Teresa_147

27.12.2017

Lavard

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Portal...
Bardzo dobrze. Portal jest łatwo dostępny czytelny .

Teresa_147

27.12.2017

internetowykantor.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Sprzedawcy byli...
Świetnie. Sprzedawcy byli mocno zajęci. Przywołani chętnie udzielili mi informacji na temat szukanej ksiązki .

Teresa_147

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa w...
Świetnie. Obsługa w sklepie miła, uprzejma,pomocna.Duży ruch powoduje rozproszenie personelu i wprowadza niepotrzebny pośpiech.

Teresa_147

22.12.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Była...
Tak sobie. Była łatwa czytelna ekspozycja towaru.Przestrzegam przed radykalnymi zmianami.( mam tu na myśli Tesco Kraków przy ul. Kapelanka ).Klienci zdezorientowani. Towar wymieszany

Teresa_147

22.12.2017

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Podczas wizyty...
Rewelacyjnie. Podczas wizyty w salonie T mobile,zostałam obsłużona,szybko i sprawnie.Sprzedawca był zainteresowany jak najlepszym doradztwem.Używał zrozumiałego języka,był kompetentny i skupiony na potrzebach klienta.

Teresa_147

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa...
Rewelacyjnie. Obsługa bardzo miła.Sprzedawcy zawsze proponują kawę lub coś do jedzenia. Sprawnie szybko - polecam.

Teresa_147

22.12.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Brakuje...
Bardzo dobrze. Brakuje pomocy sprzedawców na sklepie. Sa zajęci rozkładaniem towaru i innym czynnościami.

Teresa_147

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Dobra jakość...
Rewelacyjnie. Dobra jakość obuwia. Dobra obsługa ,miła kompetentna, pomocna.

Teresa_147

22.12.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobra...
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa,pani pomogła mi przy kasie zainstalować aplikacje na telefon.odtąd korzystam z niej przy zakupach.

Teresa_147

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa jest miła ,ale czas stanął w miejscu.Najbardziej zniechęcające jest stanowisko mięsne, gdzie jarmużem i sałatą próbuje się przykryć wysuszone od rana mięso.

Teresa_147

22.12.2017

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Mam od...
Fatalnie. Mam od lat podpisaną umowę z PGnIG, na kilka punktów poboru. Zdarzyło się wyłączenie dostawy gazu w punkcie poboru w Poznaniu.Po opłaceniu zaległych faktur( w kwocie 45,21 zł dnia 20. 10.2017) .Ustaliłam na infolinii ,że w ciągu kilkunastu godzin nastąpi ponowne przyłączenie do sieci (koszt 169.37) Po kilku interwencjach na infolinii ,gdzie średni czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta wynosi 35-40 minut !!!.po kilku zapewnieniach ,że już sprawa jest przekazana do realizacji .W dniu 10.11.2017 wreszcie ktoś podał mi telefon do rejonu dystrybucji .W tym samym dniu podłączenie zostało zrealizowane. Nie życzę nikomu ,żeby znalazł sie w podobnej sytuacji

Teresa_147

22.12.2017

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Jakość obsługi...
Źle. Jakość obsługi w odniesieniu do doradców działowych jest poniżej oczekiwań.Brak zainteresowania klientem ,nawet jeśli widać ,że czegoś szuka i potrzebuje pomocy.Jedynie przywołany sprzedawca zatrzymuje się na chwilę z klientem, ale często brak wiedzy uniemożliwia fachowe doradztwo. W tym sklepie klient kupuje sam, sprzedawcy ograniczają się tylko do tego ,żeby pokazać gdzie można coś znaleźć.

Teresa_147

21.12.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W sklepie...
Rewelacyjnie. W sklepie ,który niedawno odwiedziłam sprzedawca w dziale RTV i AGD,to prawdziwy doradca, który szybko i trafnie zdiagnozował moje potrzeby zadając kilka pytań otwartych .Potem pytania doprecyzowujące na temat transportu, montażu, zakupu ratalnego.Kiedy już to wszystko wiedział przedstawiał mi ofertę zakupu trafioną w dziesiątkę. Wyszłam ze sklepu w pełni usatysfakcjonowana.

Teresa_147

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem klientem...
Rewelacyjnie. Jestem klientem Luxmed od 10 lat .Obsługę i standard świadczonych usług oceniam bardzo dobrze.

Teresa_147

21.12.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zamówiłam materac...
Świetnie. Zamówiłam materac dokładnie 20.11.-zapłaciłam za całość zmówienia.Czekam na dostawę - miała być zrealizowana w dniu 27.11. Nadal nie mam żadnej informacji w tej sprawie czekam.do 19. Finał opiszę.w następnej ankiecie.

Teresa_147

21.12.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi