Lavard

(3.79)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (167 z 346)

Sklep oferuje garnitury...
Sklep oferuje garnitury i odzież męską. W sklepie możemy liczyć na indywidualną fachową pomoc przy zakupie ubrań. Wszystko bez pośpiechu, i co najważniejsze obsługa słucha i stara się rozwiązać każdy problem. W moim przypadku były konieczne poprawki krawieckie- sklep oferuje taką usługę, odpłatnie. W asortymencie duży wybór, dużo promocji. Zakupiony garnitur jest elegancki, ładnie uszyty. Ceny średnie ale adekwatne do bardzo dobrej jakości. Polecam każdemu mężczyźnie wizytę i zakupy.

Marek

15.08.2023

Placówka

Paniówki, Wolności 1a

Nie zgadzam się (0)
Lavard mimo, że...
Lavard mimo, że posiada asortyment ubrań eleganckich nie umie wywiązać się ze zwrotu płaszcza, po dokonania zwrotu zgodnie z regulaminem sklepu 22.10.2021, na rozpatrzenie zwrotu nie doczekałem na odpowiedź do 22.11.2021, po ponagleniu 25.11 otrzymałem informację, że karta podarunkowa została doładowana. Niestety i ta informacja okazała się nieprawdziwa, 04.01.2022 przy okazji zakupów dowiedziałem się w sklepie Lavard, że karta podarunkowa nie została doładowana kwotą zwrotu i do dnia dzisiejszego (zgłosiłem ponownie kwestię do sklepu) nie mam potwierdzenia o rozpatrzeniu mojej reklamacji. POLECAM PRZEMYŚLEĆ ZAKUPY W TYM SKLEPIE PONIEWAŻ EWENTUALNE ZWROTY MOGĄ SKOŃCZYĆ SIĘ SYTUACJĄ JAK MOJA. 3 MIESIĄCE TRWA ZAMKNIĘCIE KWESTII ZWROTU UBRANIA MIMO ZAPISÓW W REGULAMINIE SKLEPU O 2 TYGODNIOWEJ PROCEDURZE!!! Ponadto sklep nie daje możliwości zwrotu gotówki!! Były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

Niezweryfikowany Klient_Jab4

12.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Cudowna obsługa! W...
Cudowna obsługa! W sklepie w Piasecznie poczuliśmy się jak wyjątkowi klienci. Na pewno odwiedzimy kolejny raz

claudia_3

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
uwielbiam ich koszule
uwielbiam ich koszule

Sonce

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w LAVARD to jest DNO ! Dodzwonić się do Lavard to jest totalna porażka. Szybciej przyjmują na „SOR”. Towar na wymianę dotarł do Lavard 21 kwietnia i dopiero 5 maja po uprzedniej prośbie w salonie, raczyli mi powiedzieć, że nie ma rozmiaru. To jest jakaś kpina i robienie debila z klienta. Jak by ktoś z pracowników raczył w ciągu tygodnia od dostania paczki, (która została przeze mnie opłacona) zrobić wymianę, to nie byłoby problemu, bo rozmiar był dalej dostępny. I gdzieś mam wasze przepraszam, bo to niewiele zmienia. Weźcie się do roboty i zacznijcie dbać o klienta. Już 2 raz tak mnie zrobiliście. Wymiana towaru u was to żart i to nie śmieszny żart. Vistula czy Giacomo Conti jakoś nie robi takich problemów i potrafią sprawnie zrobić wymianę, a kontakt z nimi jest przyjemny i szybki. W obsłudze klienta macie naprawdę wiele do poprawy.

Niezweryfikowany Klient_oHiA

05.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Złożyłem zamówienie nr...
Złożyłem zamówienie nr 62352, od miesiąca nie potrafią wymienić towaru, który sami błędnie zapakowali, kilka email, cisza i brak reakcji, krew się burzy, Nie Polecam tego sklepu!!!!!

Niezweryfikowany Klient_03ce

20.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Gorszej obsługi klienta,...
Gorszej obsługi klienta, a do tego problemu z kontaktem ze sklepem, nie doświadczyłem przenigdy w życiu.

Niezweryfikowany Klient_DU0o

05.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kontakt mailowy w...
Kontakt mailowy w tej pseudo firmie nie istnieje. Zero kontaktu. Toworu nie odebrałem o czym poinformowałem sprzedawcę że nie odbiorę i czekam już miesiąc na zwrot pieniędzy. Jeszcze z takimi problemami nigdy nie miałem do czynienia. Odradzam wszystkim zakupy online w Lavard!

Klient_PzN7

21.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17ty dzień od...
17ty dzień od dokonania zwrotu towarów, zwrotu płatności brak. Zero odpowiedzi na maile, na infolinii nikt nie odbiera, brak reakcji. Wysłane przedsądowe wezwanie do zapłaty, w przyszłym tygodniu kieruję sprawę do sądu. Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_Ra2a

24.03.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się, żeby kupić sukienkę wizytową. Zakup w moim przypadku nie jest prosty, ponieważ mam dość szerokie biodra. Na wejściu przywitała mnie z ogromnym uśmiechem Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO). Pokazała sukienki o fasonach, które będą najlepiej do mnie pasować. Zaprowadziła mnie do przymierzalni. Po każdej przymierzonej sukience, prosiła mnie, żebym wyszła z przymierzalni. Oglądała, doradzala, cały czas byla bardzo uprzejma. Pani obsługująca, sklep i atmosfera w nim panująca na duży plus. Polecam

Niezweryfikowany Klient_39qR

25.01.2020

Placówka

Sosnowiec, ul. Orląt Lwowskich 138

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożone 30...
Zamówienie złożone 30 listopada i od razu opłacone. 6 grudnia wysłałem maila z pytaniem o dostawę, bo infolinia nie odbiera telefonów. 8 grudnia odpisali, że mieli problemy z dostępnością, ale wkrótce wyślą. Odpisałem, że rezygnuję z zakupu i chcę otrzymać zwrot pieniędzy. 10 grudnia sklep wysłał zamówienie. Kurtka okazałą się za mała. 11 grudnia zgłosiłem zwrot, 12 grudnia oddałem towar w salonie. Do tej pory nie otrzymałem pieniędzy, infolinia nie odbiera, na maile nie odpisują, czat odpisuje szybko dopóki nie padnie pytanie o zwrot pieniędzy.

zarejestrowany-uzytkownik

27.12.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na maila czekałem...
Na maila czekałem 3 dni, tygodnie bez zamówionego płaszcza, najgorsza obsługa na świecie

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
, tylko pieniadze...
, tylko pieniadze pobrane z karty niezwłocznie

zarejestrowany-uzytkownik

11.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Blisko 2 tygodnie...
Blisko 2 tygodnie temu zamówiłam produkt. Do tej pory brak informacji zwrotnej o wysyłce produktu, brak odpowiedzi na maile, a infolinia to już całkowicie jakaś porażka - od tygodnia próbuje się dodzwonić i nic.

Niezweryfikowany Klient_Xg8g

06.12.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Żenująca obsługa, czas...
Żenująca obsługa, czas oczekiwania i brak jakichkolwiek zasad.

zalogowany_użytkownik

03.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
było ok
było ok

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawcy bardzo zaangażowani...
Sprzedawcy bardzo zaangażowani w sprzedaż, ale czasami wydaje się, że chcą wcisnąć Klientowi coś, co do końca mu nie pasuje. Mało pytań o potrzeby klienta i niechęć do przynoszenia kolejnych egzemplarzy odzieży.

zarejestrowany-uzytkownik

25.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mój mąż lubi...
Mój mąż lubi garnituru z tego sklepu

Monika_1991

24.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Róznorodnośc polecanych artykułów,...
Róznorodnośc polecanych artykułów, dobra obsługa.

Hanna_287

22.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo dobrej jakości...
bardzo dobrej jakości kurtki męskie

Włodzimierz_40

20.10.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Lavard

Marka Lavard została stworzona na podwalinach wielopokoleniowej tradycji krawiectwa. Jest to nowoczesna marka, oferująca swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. W asortymencie sklepów znajduje się szeroki wybór odzieży klasycznej i eleganckiej dla kobiet i mężczyzn. Produkcja odbywa się w Polsce w Sterem Bystrem pod Tartami. Firma poddaje swoje produkty kontroli na każdych etapach jej produkcji, w trosce o najwyższą ich jakość. Lavard tworzy swoje kolekcje z doskonałej jakości włoskich tkanin oraz w oparciu o światowe trendy i wysokie krawiectwo.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lavard?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep oferuje garnitury...
Sklep oferuje garnitury i odzież męską. W sklepie możemy liczyć na indywidualną fachową pomoc przy zakupie ubrań. Wszystko bez pośpiechu, i co najważniejsze obsługa słucha i stara się rozwiązać każdy problem. W moim przypadku były konieczne poprawki krawieckie- sklep oferuje taką usługę, odpłatnie. W asortymencie duży wybór, dużo promocji. Zakupiony garnitur jest elegancki, ładnie uszyty. Ceny średnie ale adekwatne do bardzo dobrej jakości. Polecam każdemu mężczyźnie wizytę i zakupy.