Opinia użytkownika: Teresa_147
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: Fatalnie. Mam od lat podpisaną umowę z PGnIG, na kilka punktów poboru. Zdarzyło się wyłączenie dostawy gazu w punkcie poboru w Poznaniu.Po opłaceniu zaległych faktur( w kwocie 45,21 zł dnia 20. 10.2017) .Ustaliłam na infolinii ,że w ciągu kilkunastu godzin nastąpi ponowne przyłączenie do sieci (koszt 169.37) Po kilku interwencjach na infolinii ,gdzie średni czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta wynosi 35-40 minut !!!.po kilku zapewnieniach ,że już sprawa jest przekazana do realizacji .W dniu 10.11.2017 wreszcie ktoś podał mi telefon do rejonu dystrybucji .W tym samym dniu podłączenie zostało zrealizowane. Nie życzę nikomu ,żeby znalazł sie w podobnej sytuacji