Opinie użytkownika (11)

Do punktu Fornetti...
Do punktu Fornetti udałam się w celu zakupu słodkich strudelków. W momencie podejścia do kasy pracownica obsługująca stoisko rozmawiała przez telefon komórkowy. Gdy zaczęłam przyglądać się ciastkom w gablotach Pani z obsługi zakończyła rozmowę. Od razu zauważyłam, że strój, który ma na sobie nie jest strojem służbowym. Pracownica nie miała także identyfikatora. Rozmowę rozpoczęła Pani z obsługi pytając, czy może mi w czymś pomóc. Zapytałam, które strudelki może mi polecić. Nie otrzymałam jednak konkretnej odpowiedzi. Poprosiłam więc o różne smaki ciastek. Ciastka te zostały zapakowane do dwóch niewielkich torebek (zamiast jednej dużej), co znacznie utrudniło cały proces obsługi. Podczas realizacji mojego zamówienia zauważyłam, że aż cztery koszyki na ciastka były puste. Po zapłaceniu otrzymałam paragon, a sprzedawczyni życzyła mi smacznego.

Sandra_90

26.11.2010

Fornetti

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w punkcie Grycan zamówiłam rożek firmowy oraz średni sok. Pozytywy: - czyste stoliki w kawiarni, równo ustawione krzesła - dekoracje na lodach, nazwy smaków - dobrze widoczne całe menu oraz ceny - pracownicy (2 os.) byli ubrani w stroje służbowe i nosili identyfikatory - kelnerki wyglądały czysto i schludnie (miały upięte włosy, czyste dłonie) - wysokie kompetencje pracowników oraz dobra znajomość oferty produktowej. Kelnerka sama proponowała mi produkty, doradzała, przedstawiła ofertę promocyjną Negatywy: - długi czas obsługi (od momentu ustawienia się w kolejce do momentu otrzymania zamówienia) - ok. 5min. Mimo, iż w kolejce przede mną stała tylko 1 osoba

Sandra_90

26.11.2010

GRYCAN

Placówka

Białystok, Czesława Miłosza 2

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu nie zastałam pracownika. Po oczekiwaniu około minuty zmuszona byłam użyć dzwonka stojącego na ladzie. Pracownik telepizzy zjawił się około 20 sekund po zawołaniu. Był ubrany w strój (bluzę) firmową która była ubrudzona mąką. Pracownik przyjął zamówienie jednakże nie zaproponował żadnych dodatków czy promocyjnych dań. Lada przy którym składałam zamówienie była czysta. Oczekiwałam na pizze około 15 min. Siedziałam przy stoliku, na którym znajdowały się okruchy po poprzednim kliencie. Podłoga była czysta. W pizzerii było ciemno - nie były zapalone wszystkie światła.

Sandra_90

26.11.2010

Telepizza

Placówka

Białystok, Wysockiego 67

Nie zgadzam się (0)
Do punktu Grycan...
Do punktu Grycan udałam się w celu zakupu deseru lodowego oraz napoju. W momencie ustawienia się przy ladzie od razu zostałam zaczepiona przez kelnerkę. Była ona ubrana w strój służbowy i nosiła identyfikator. Zamówiłam deser i czekałam na dalszą reakcję kelnerki. Zaproponowała mi napój - sok lub koktajl. Zdecydowałam się na mały koktajl. Kelnerka zapytała mnie o kartę bonusową, której nie posiadałam. Otrzymałam więc kartę (+ pierwszą pieczątkę) oraz swoje zamówienie. Kelnerka zrealizowała je bardzo szybko. Sprawnie też nabiła produkty na kasę i wydała paragon. Podczas całej wizyty była bardzo uprzejma i uśmiechnięta. Gdy otrzymałam swoje zamówienie zajęłam miejsce przy stoliku. Podczas konsumpcji bacznie obserwowałam całą restaurację. Zarówno stoliki, jak i podłoga w lokalu były czyste. Gablota, w której znajdowały się lody była czysta (bez odcisków palców oraz zacieków). Pojemniki z lodami były równo ustawione a przy każdym z nich znajdowała się nazwa smaku. Dekoracje znajdujące się na lodach zachęcały do zakupu. Na ladzie oraz na gablotach znajdowały się niezbędne przedmioty - jednorazowe sztućce, serwetki, słomki.

Sandra_90

26.11.2010

GRYCAN

Placówka

Białystok, Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Riff...
Do sklepu Riff wybrałam się w celu porównania oferty produktowej. Instrumentem, który mnie interesowała była gitara klasyczna. Sklep z zewnątrz nie zachęcał do wejścia. Okna były popisane sprayem, a na wystawie nie było żadnych instrumentów. W oknach wisiały jedynie jakieś kartki z ofertą produktową. Po wejściu do środka nie zostałam zauważona przez obsługę. W sklepie oprócz mnie nie było żadnych klientów. Sprzedawców było dwóch - jeden zajmował się czymś na komputerze, a drugi z nim rozmawiał. Po ok. 3 min. oglądania gitar podszedł do mnie jeden z pracowników. Zapytał czy może w czymś pomóc. Poprosiłam go o opinię i doradztwo. Sprzedawca udzielił mi w sposób profesjonalny i rzetelny informacji na temat różnych modeli gitar. Zaproponował mi przede wszystkim dwa (jego zdaniem) najlepsze modele - jeden był firmy Alvaro, drugi zaś YAMAHA. Od sprzedawcy otrzymałam również katalog z ofertą cenową oraz wizytówkę. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych. To co uważam za negatywy to: - brak służbowego stroju u pracowników; - brak przejęcia inicjatywy od momentu wejścia klienta do salonu; - brak ekspozycji (wystawy) widocznej z zewnątrz; - brak identyfikatorów. Za pozytywy uważam: - porządek i czystość w sklepie; - profesjonalizm (wiedza) sprzedawcy; - kultura osobista sprzedawcy - używanie zwrotów grzecznościowych.

Sandra_90

26.11.2010

Riff

Placówka

Białystok, Lipowa 16

Nie zgadzam się (0)
Do kina wybrałam...
Do kina wybrałam się ze swoim chłopakiem. Dzień wcześniej zarezerwowaliśmy bilety przez Internet. Na miejscu byliśmy ok. 20 min. przed seansem. Udaliśmy się kasy, aby odebrać bilet. Nie było kolejki, więc zostaliśmy od razu obsłużeni. Pani z obsługi miło nas powitała, lecz nie rozpoczęła sama rozmowy. Poinformowaliśmy ją więc, że chcemy odebrać zarezerwowane bilety. Zostaliśmy zapytani o nr rezerwacji. W trakcie dokonywania płatności Pani nas obsługująca poinformowała kogoś z obsługi, że jednak odbędzie się nasz seans. Domyśliłam się, że będziemy jedynymi osobami na sali. Zapytałam o to Panią kasjerkę, która potwierdziła moje przypuszczenia. Po dokonaniu płatności odeszliśmy od kasy i udaliśmy się do stoiska z jedzeniem i napojami. Zamówiliśmy 2 popcorny i 1 cole i 1 sprite'a. Po nałożeniu przez sprzedawcę popcornów do kartonów spostrzegłam, że oba są solone. Rzeczywiście zamówiłam dwa solone, ale chciałam spróbować także karmelowego. Pani z obsługi zgodziła sie wymienić jeden z nich na karmelowy i na paragonie doliczyła oddzielnie karmel. Po dokonaniu płatności udaliśmy sie na salę kinową. Pan z obsługi w uprzejmy sposób przywitał sie z nami oraz sprawdził bilety. Poprosił także o legitymację studencką (do biletu ulgowego). Życzył nam miłego seansu. Na sali byliśmy jedynymi osobami. Film był długi i nudny. Podczas seansu wyszłam do toalety. Z powrotnym wejściem na salę nie miałam żadnego problemu, gdyż od razu przyszedł do mnie Pan z obsługi i otworzył mi drzwi (które były zamknięte na klucz). Toaleta była czysta. Nie brakowało papieru toaletowego, mydła ani ręczników do rąk. Sala kinowa również była czysta, na podłodze nie było rozsypanego popcornu. Wizytę w kinie Helios zaliczam do udanych.

Sandra_90

26.10.2010

Helios

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (2)
Do hipermarketu Leroy...
Do hipermarketu Leroy Merlin udałam się w celu zakupu oświetlenia sufitowego, które znalazłam w gazetce marketu. Zaraz po wejściu do sklepu zorientowałam się, że jest w nim bardzo wielu klientów. Z tego też powodu postanowiłam poszukać oświetlenia na własną rękę (bez pomocy pracowników). Po przejściu całego działu z oświetleniem nie udało mi się znaleźć szukanego modelu. Poprosiłam więc o pomoc Pana z obsługi. Nie był on jednak przypisany do działu z oświetleniem i odesłał mnie do koleżanki z obsługi. Pani ta była bardzo miła i kulturalna. W grzeczny sposób poinformowała mnie, że model którego szukam został sprzedany i że dostawa będzie w podanym przez nią terminie. Podziękowałam za pomoc i udałam się do działu z zasłonami. Tam wybrałam "żabki" do karniszy i udałam się do kasy. W kolejce stałam ok. 10 min.

Sandra_90

20.10.2010

Leroy Merlin

Placówka

Białystok, Produkcyjna 86

Nie zgadzam się (5)
Odwiedzając restaurację postanowiłam...
Odwiedzając restaurację postanowiłam skorzystać z Mc Drive'a. Przede mną znajdował się tylko jeden samochód, więc nie musiałam czekać długo w kolejce. Gdy tylko podjechałam do Interkomu od razu usłyszałam miłe powitanie i pytanie: "Czy mogę przyjąć zamówienie?". Złożyłam zamówienie składające się z dwóch kanapek (Cheesburgerów) oraz dużego napoju (Coca-coli). Zamówienie wyświetliło się na wyświetlaczu bezbłędnie. Poproszono mnie o przygotowanie podanej kwoty. Gdy podjechałam do okienka płatności kwota ta została powtórzona. Zapłaciłam za swoje zamówienie, po czym musiałam czekać krótką chwilę na podjechanie do kolejnego okienka (było zajęte przez inny samochód). Po podjechaniu do okienka odbioru zamówienia nie musiałam czekać, gdyż od razu otrzymałam papierową torebkę z kanapkami i napój. Po przejechaniu na parking od razu sprawdziłam stan kanapek. Obie były ciepłe, lecz ich wygląd nie był idealny. Były złożone niechlujnie, ser przykleił się do opakowania, a sos wyciekł na bułkę. W smaku były bardzo dobre. Do napoju nie mam zastrzeżeń. Do zamówienia otrzymałam 3 serwetki. Wizytę zaliczam do zadowalających, gdyż jedzenie otrzymałam szybko i było ono zgodne z moim zamówieniem.

Sandra_90

20.10.2010

McDonald's

Placówka

Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2 2

Nie zgadzam się (7)
Do restauracji wybrałam...
Do restauracji wybrałam się z moim chłopakiem. Wystrój lokalu był elegancki, a jednocześnie przytulny (kanapy, przyciemnione światło). Przy wejściu stał stolik z gazetami do poczytania. Minusem był fakt, iż w restauracji znajdował się tylko jeden wieszak na ubrania, który wówczas był przepełniony. Mimo dużego ruchu, udało nam się znaleźć wolny stolik. Na przybycie kelnerki do czekaliśmy ok. 4 min. Karta dań jaką otrzymaliśmy była bardzo rozbudowana i bogata w różnorodne oryginalne potrawy. Minusem były dość wysokie ceny. Gdy tylko wybraliśmy dania i odłożyliśmy karty na bok, pojawiła się kelnerka gotowa, aby przyjąć zamówienie. Podczas tej czynności przez cały czas była uśmiechnięta i zwracała się do nas w kulturalny sposób (używając zwrotów grzecznościowych). W przeciągu 2-3min. do stolika zostały przyniesione napoje. Dania otrzymaliśmy po kolejnych 10min. Dania były zgodne z opisem i naszym wyobrażeniem. Porcje były bardzo duże. Jedzenie było świeże, aromatyczne i ciepłe. Po zjedzonym posiłku poprosiliśmy o rachunek. Został on przyniesiony bardzo szybko. Kelnerka zapytała nas czy będziemy płacić gotówką czy też kartą. Zdecydowaliśmy się na płatność kartą po czym kelnerka przyniosła terminal i dokonaliśmy transakcji. Po tej czynności kelnerka pożegnała nas i zaprosiła ponownie.

Sandra_90

20.10.2010

Sponti Pizza

Placówka

Białystok, Świętojańska 15

Nie zgadzam się (3)
Pozytywy: - Sprzedawca był...
Pozytywy: - Sprzedawca był bardzo dobrze zorientowany w branży, posiadał doskonałą wiedzę na temat laptopów - Wszyscy sprzedawcy mieli na sobie strój służbowy - czysty i elegancki (niebieskie koszule z nadrukiem firmy oraz ciemne spodnie materiałowe) - Sprzedawca był kulturalny, używał zwrotów grzecznościowych - Sprzęt znajdujący się za witrynami wyglądał nienagannie - komputery były czyste (brak kurzu) i dobrze oznaczone (nazwa, model, cena, informacje o możliwości przedłużenia gwarancji, itp.) Negatywy: - Bałagan w salonie: brudna podłoga, zbędne przedmioty znajdujące się na biurku sprzedażowym (telefony komórkowe, papiery, itp) - Brak reakcji sprzedawców na moją obecność w salonie. Dopiero, gdy poprosiłam o pomoc otrzymałam profesjonalne doradztwo.

Sandra_90

13.10.2010

Komputronik

Placówka

Białystok, Wysockiego 67

Nie zgadzam się (0)
Pozytywy: - bardzo miły...
Pozytywy: - bardzo miły personel (zaraz po wejściu usłyszałam głośne: "dzień dobry"); używanie przez obsługę zwrotów grzecznościowych, takich jak: "Proszę", "Dziękuję" -Służbowy strój (czerwone bluzki z logo firmy) -Czystość lokalu (czyste stoliki, toaleta, lada barowa) -Profesjonalizm obsługi. Kelnerka zapytała, dla ilu osób ma być zamówienie oraz czy życzę sobie coś do picia. Negatywy: -brak serwetek na stolikach -Kelnerka nie zaproponowała żadnego sosu do pizzy oraz nie poinformowała, iż dwa sosy są gratis -Fatalny stan parkingu przed lokalem - mnóstwo kałuż i błota. Nierówna nawierzchnia.

Sandra_90

13.10.2010

Da Grasso

Placówka

Białystok, Stefana Żeromskiego 9

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi