Opinia użytkownika: Sandra_90
Dotycząca firmy: Fornetti
Treść opinii: Do punktu Fornetti udałam się w celu zakupu słodkich strudelków. W momencie podejścia do kasy pracownica obsługująca stoisko rozmawiała przez telefon komórkowy. Gdy zaczęłam przyglądać się ciastkom w gablotach Pani z obsługi zakończyła rozmowę. Od razu zauważyłam, że strój, który ma na sobie nie jest strojem służbowym. Pracownica nie miała także identyfikatora. Rozmowę rozpoczęła Pani z obsługi pytając, czy może mi w czymś pomóc. Zapytałam, które strudelki może mi polecić. Nie otrzymałam jednak konkretnej odpowiedzi. Poprosiłam więc o różne smaki ciastek. Ciastka te zostały zapakowane do dwóch niewielkich torebek (zamiast jednej dużej), co znacznie utrudniło cały proces obsługi. Podczas realizacji mojego zamówienia zauważyłam, że aż cztery koszyki na ciastka były puste. Po zapłaceniu otrzymałam paragon, a sprzedawczyni życzyła mi smacznego.