Opinia użytkownika: Sandra_90
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Do punktu Grycan udałam się w celu zakupu deseru lodowego oraz napoju. W momencie ustawienia się przy ladzie od razu zostałam zaczepiona przez kelnerkę. Była ona ubrana w strój służbowy i nosiła identyfikator. Zamówiłam deser i czekałam na dalszą reakcję kelnerki. Zaproponowała mi napój - sok lub koktajl. Zdecydowałam się na mały koktajl. Kelnerka zapytała mnie o kartę bonusową, której nie posiadałam. Otrzymałam więc kartę (+ pierwszą pieczątkę) oraz swoje zamówienie. Kelnerka zrealizowała je bardzo szybko. Sprawnie też nabiła produkty na kasę i wydała paragon. Podczas całej wizyty była bardzo uprzejma i uśmiechnięta. Gdy otrzymałam swoje zamówienie zajęłam miejsce przy stoliku. Podczas konsumpcji bacznie obserwowałam całą restaurację. Zarówno stoliki, jak i podłoga w lokalu były czyste. Gablota, w której znajdowały się lody była czysta (bez odcisków palców oraz zacieków). Pojemniki z lodami były równo ustawione a przy każdym z nich znajdowała się nazwa smaku. Dekoracje znajdujące się na lodach zachęcały do zakupu. Na ladzie oraz na gablotach znajdowały się niezbędne przedmioty - jednorazowe sztućce, serwetki, słomki.