Opinia użytkownika: Sandra_90
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Do hipermarketu Leroy Merlin udałam się w celu zakupu oświetlenia sufitowego, które znalazłam w gazetce marketu. Zaraz po wejściu do sklepu zorientowałam się, że jest w nim bardzo wielu klientów. Z tego też powodu postanowiłam poszukać oświetlenia na własną rękę (bez pomocy pracowników). Po przejściu całego działu z oświetleniem nie udało mi się znaleźć szukanego modelu. Poprosiłam więc o pomoc Pana z obsługi. Nie był on jednak przypisany do działu z oświetleniem i odesłał mnie do koleżanki z obsługi. Pani ta była bardzo miła i kulturalna. W grzeczny sposób poinformowała mnie, że model którego szukam został sprzedany i że dostawa będzie w podanym przez nią terminie. Podziękowałam za pomoc i udałam się do działu z zasłonami. Tam wybrałam "żabki" do karniszy i udałam się do kasy. W kolejce stałam ok. 10 min.