Opinia użytkownika: Sandra_90
Dotycząca firmy: Riff
Treść opinii: Do sklepu Riff wybrałam się w celu porównania oferty produktowej. Instrumentem, który mnie interesowała była gitara klasyczna. Sklep z zewnątrz nie zachęcał do wejścia. Okna były popisane sprayem, a na wystawie nie było żadnych instrumentów. W oknach wisiały jedynie jakieś kartki z ofertą produktową. Po wejściu do środka nie zostałam zauważona przez obsługę. W sklepie oprócz mnie nie było żadnych klientów. Sprzedawców było dwóch - jeden zajmował się czymś na komputerze, a drugi z nim rozmawiał. Po ok. 3 min. oglądania gitar podszedł do mnie jeden z pracowników. Zapytał czy może w czymś pomóc. Poprosiłam go o opinię i doradztwo. Sprzedawca udzielił mi w sposób profesjonalny i rzetelny informacji na temat różnych modeli gitar. Zaproponował mi przede wszystkim dwa (jego zdaniem) najlepsze modele - jeden był firmy Alvaro, drugi zaś YAMAHA. Od sprzedawcy otrzymałam również katalog z ofertą cenową oraz wizytówkę. Wizytę w sklepie zaliczam do udanych. To co uważam za negatywy to: - brak służbowego stroju u pracowników; - brak przejęcia inicjatywy od momentu wejścia klienta do salonu; - brak ekspozycji (wystawy) widocznej z zewnątrz; - brak identyfikatorów. Za pozytywy uważam: - porządek i czystość w sklepie; - profesjonalizm (wiedza) sprzedawcy; - kultura osobista sprzedawcy - używanie zwrotów grzecznościowych.