Opinia użytkownika: Sandra_90
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Do kina wybrałam się ze swoim chłopakiem. Dzień wcześniej zarezerwowaliśmy bilety przez Internet. Na miejscu byliśmy ok. 20 min. przed seansem. Udaliśmy się kasy, aby odebrać bilet. Nie było kolejki, więc zostaliśmy od razu obsłużeni. Pani z obsługi miło nas powitała, lecz nie rozpoczęła sama rozmowy. Poinformowaliśmy ją więc, że chcemy odebrać zarezerwowane bilety. Zostaliśmy zapytani o nr rezerwacji. W trakcie dokonywania płatności Pani nas obsługująca poinformowała kogoś z obsługi, że jednak odbędzie się nasz seans. Domyśliłam się, że będziemy jedynymi osobami na sali. Zapytałam o to Panią kasjerkę, która potwierdziła moje przypuszczenia. Po dokonaniu płatności odeszliśmy od kasy i udaliśmy się do stoiska z jedzeniem i napojami. Zamówiliśmy 2 popcorny i 1 cole i 1 sprite'a. Po nałożeniu przez sprzedawcę popcornów do kartonów spostrzegłam, że oba są solone. Rzeczywiście zamówiłam dwa solone, ale chciałam spróbować także karmelowego. Pani z obsługi zgodziła sie wymienić jeden z nich na karmelowy i na paragonie doliczyła oddzielnie karmel. Po dokonaniu płatności udaliśmy sie na salę kinową. Pan z obsługi w uprzejmy sposób przywitał sie z nami oraz sprawdził bilety. Poprosił także o legitymację studencką (do biletu ulgowego). Życzył nam miłego seansu. Na sali byliśmy jedynymi osobami. Film był długi i nudny. Podczas seansu wyszłam do toalety. Z powrotnym wejściem na salę nie miałam żadnego problemu, gdyż od razu przyszedł do mnie Pan z obsługi i otworzył mi drzwi (które były zamknięte na klucz). Toaleta była czysta. Nie brakowało papieru toaletowego, mydła ani ręczników do rąk. Sala kinowa również była czysta, na podłodze nie było rozsypanego popcornu. Wizytę w kinie Helios zaliczam do udanych.