4F to solidna polska marka, która łączy wysoką jakość z funkcjonalnością. Produkty są wykonane z zaawansowanych technologicznie materiałów, zapewniających komfort podczas aktywności sportowej. Obsługa klienta stoi na wysokim poziomie, a proces zwrotów jest bezproblemowy.
Rossmann to sieć, w której można znaleźć potrzebne kosmetyki, ale trzeba być przygotowanym na wysokie ceny bazowe. Mimo że oferują promocje, podstawowe ceny produktów są znacznie wyższe niż w innych krajach europejskich. Dodatkowym problemem jest jakość obsługi klienta, która pozostawia wiele do życzenia.
Polecam dla: osób szukających konkretnych marek kosmetycznych Nie polecam dla: osób oczekujących dobrej jakości obsługi i konkurencyjnych cen.
Guess to marka dla osób ceniących jakość i styl, ale trzeba się liczyć z wyższymi cenami. Jeśli zdecydujesz się na zakup, upewnij się co do rozmiaru, żeby uniknąć problemów ze zwrotem.
Auchan to sklep, w którym można zrobić podstawowe zakupy za rozsądne pieniądze, ale nie można liczyć na wysoką jakość obsługi czy produktów. Dobrze sprawdza się na cotygodnie zakupy, ale nie polecam kupowania tam odzieży.
McDonald’s to dobra opcja na szybki posiłek, szczególnie z dziećmi, ale nie polecam jako regularne miejsce do jedzenia. Sprawdza się w sytuacjach, gdy potrzebujemy czegoś znanego i szybkiego, jednak za tę cenę można znaleźć lepsze alternatywy pod względem jakości i wartości odżywczych.
Polecam dla: rodzin z dziećmi, podróżnych szukających szybkiego posiłku Nie polecam dla: osób dbających o zdrowe odżywianie, romantycznych kolacji.
Regularnie tankuję na stacjach Orlen i muszę przyznać, że jakość obsługi naprawdę imponuje. Stacje są zawsze czyste i nowoczesne, a personel szybko i profesjonalnie obsługuje klientów. Szczególnie doceniam szeroką ofertę gastronomiczną w formacie Stop.Cafe 2.0 - można zjeść naprawdę przyzwoite jedzenie w rozsądnych cenach. Minusem na pewno są mało konkurencyjne ceny.
Obsługa miła, szeroki asortyment produktów i konkurencyjne ceny i promocje. Minusem są nierozpakowane palety znacząco utrudniają poruszanie się po sklepie. Klienci zmuszeni są przeciskać się przez wąskie przejścia, a dostęp do produktów na półkach jest często całkowicie zablokowany.
Niedawno odwiedziłem Apple Store i muszę przyznać, że doświadczenie znacznie przekroczyło moje oczekiwania, szczególnie pod względem obsługi klienta, jeżeli chodzi o ceny to jak wiadomo apple nie należy do najtańszych. Zostałem obsłużony szybko i sprawnie. Obsługa sklepu profesjonalna.
Regularnie robię zakupy w tej drogerii i jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi. Personel jest zawsze uprzejmy, pomocny i kompetentny. Kiedy ostatnio szukałam konkretnego kremu do twarzy, pani ekspedientka nie tylko pomogła mi go znaleźć, but także udzieliła cennych porad dotyczących pielęgnacji skóry wrażliwej.
Odwiedziłem restaurację Sphinx w weekend. Z pozytywnych stron - shoarma była całkiem smaczna i nie za sucha, a pita z sosem naprawdę zasługuje na pochwały. Obsługa była miła i pomocna, kelner zaproponował nam odpowiednie dania.Niestety, są też spore minusy. Przede wszystkim ceny są zdecydowanie za wysokie w stosunku do tego, co otrzymujemy - za shoarmę, steka i napoje zapłaciliśmy około 140 zł, co jest kwotą bardzo wysoką i nieadekwatną zarówno do wielkości porcji, jak i jakości otrzymanego jedzenia. Czas oczekiwania na posiłek był dość długi, około 40 minut, a jedzenie dotarło ledwo ciepłe.
Robię zakupy w Stokrotce od kilku miesięcy i jestem w miarę zadowolony. Sklep jest dobrze zaopatrzony, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe produkty spożywcze. Ceny są konkurencyjne, a promocje często się przydają przy większych zakupach. Minusem jest mało uprzejma obsługa, odczuwałem jak by byli w tej pracy za karę.
Bardzo pozytywne doświadczenia z zakupami w Media Expert. Personel w sklepie był miły i profesjonalny - pomogli mi wybrać odpowiedni sprzęt i wszystko dokładnie wyjaśnili. Ceny promocyjne rzeczywiście obowiązywały, a dostawa została zrealizowana szybko i punktualnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Zdecydowanie polecam i będę wracać po kolejne zakupy
Obsługa w Velo Banku pozytywnie mnie zaskoczyła. Personel wykazał się wysokimi kompetencjami i profesjonalnym podejściem - doradca cierpliwie wytłumaczył mi wszystkie szczegóły produktów bankowych i odpowiedział na każde pytanie bez pośpiechu.
Czas oczekiwania był krótki, około 10 minut, mimo że było to w godzinach popołudniowych. Oferta banku wydaje się konkurencyjna, szczególnie w zakresie kont osobistych i kredytów mieszkaniowych, choć prowizje za niektóre operacje mogłyby być niższe.
Uwielbiam sklep Lidl, przyjemnie robi się zakupy czysto, zadbany sklep, cały towar na odpowiednich półkach nie ma bałaganu i wiadomo zawsze gdzie czego szukać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.