Obsługa w Velo Banku pozytywnie mnie zaskoczyła. Personel wykazał się wysokimi kompetencjami i profesjonalnym podejściem - doradca cierpliwie wytłumaczył mi wszystkie szczegóły produktów bankowych i odpowiedział na każde pytanie bez pośpiechu.
Czas oczekiwania był krótki, około 10 minut, mimo że było to w godzinach popołudniowych. Oferta banku wydaje się konkurencyjna, szczególnie w zakresie kont osobistych i kredytów mieszkaniowych, choć prowizje za niektóre operacje mogłyby być niższe.
Uwielbiam sklep Lidl, przyjemnie robi się zakupy czysto, zadbany sklep, cały towar na odpowiednich półkach nie ma bałaganu i wiadomo zawsze gdzie czego szukać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.