Guess

(4.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (27 z 32)

Sklep Guess w...
Sklep Guess w Krakowie, mimo wysokiej pozycji marki, nie spełnia oczekiwań pod względem obsługi klienta. Personel, choć obecny, nie zwraca uwagi na klientów i nie wykazuje inicjatywy w oferowaniu pomocy, co sprawia, że trudno odróżnić pracowników od zwykłych odwiedzających. Czas obsługi jest zadowalający, ale brak zaangażowania pracowników wpływa negatywnie na ogólne wrażenie. Oferta sklepu jest szeroka i zgodna z oczekiwaniami wobec marki luksusowej, jednak wnętrze sklepu, choć nowoczesne, nie rekompensuje niedociągnięć w obsłudze.

dianaryzhykova

27.08.2024

Placówka

Kraków, Henryka Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Sklep Guess w...
Sklep Guess w Silesia City Center w Katowicach odwiedziłam 23/05/2024. Od razu po wejściu, sprzedawca podszedł do mnie z zapytaniem czego szukam. Sprzedawca był bardzo miły i uczynny. Przy doborze ubrań wziął pod uwagę moje personalne preferencje. Pomógł mi wybrać odpowiednie ubrania i odprowadził do szatni. Przez cały ten czas w przymierzalni dopytywał czy można w czymś pomoc. Oceniana prace sprzedawcy na najwyższym poziomie, zostały zaspokojone wszystkie moje potrzeby jako klient. Sklep także był utrzymany w ladzie. Rzeczy pięknie wystawione, jednakże, rzuciło mi się w oko, ze w jednym z roku sklepów był kurz. Cala wizytę oceniam na pozytywna.

Klient_6Gzzs

24.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Złożona reklamacja została...
Złożona reklamacja została bardzo szybko rozpatrzona. Miła i pomocna obsługa przy składaniu reklamacji. Jedyny minus, że trzeba złożyć osobiście w sklepie.

mmmoonniikkaa

18.10.2023

Placówka

Piaseczno, ul. Puławska 42E Fashion House Outlet Centre Warsaw

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo pomocna,...
Obsługa bardzo pomocna, wykazują się dużą wiedzą na temat sprzedawanej odzieży. Otrzymałam odpowiedź na każde zadane pytanie, uwaga, zaangażowanie oraz czas mi poświęcony sprawiły, że poczułam się wyjątkowo, a tym samym zachęcono mnie do większych i bardzo udanych zakupów. Sam sklep prezentuje klasę czystością, dbałością o porządek i wysoki standard aranżacji wnętrza i rozmieszczenia odzieży, dzięki czemu łatwo można się odnaleźć. Chętnie wrócę mimo, że sklep znajduje się w dużej odległości od mojego domu.

Placówka

Kraków, ul. Serenada

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam ostatnio sklep...
Odwiedziłam ostatnio sklep w celu zakupu niewielkiej, codziennej torebki. Jedna z pracownik od razu mnie powitała i zaproponowała pomoc w poszukiwaniach. Wypytała dokładnie, jakiej torebki szukam, a później dzielnie wyciągała z szaf, szuflad i zaplecza kolejne modele, które mogłyby mi się spodobać. Było mi bardzo miło, do czasu gdy na sklep wyszła (chyba) pani kierownik salonu. Naburmuszona, z gniewnym wzrokiem. Stała na środku sklepu i obserwowała mnie, jakbym chciała tę torebkę ukraść. Trwało to do samego końca, nawet gdy stałam już przy kasie i płaciłam za torebkę, patrzyła na mnie podejrzliwie. Bardzo tego nie lubię w sklepach "Premium", że niemal każdą klientkę, która nie przychodzi na szpilkach i z litrem botoksu, traktuje się jak potencjalnego złodzieja.

Klientka_wro

27.02.2023

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatnich zakupów...
Podczas ostatnich zakupów byłam świadkiem pracy pań pracujących w tym sklepie. Jedna z nich miła, uprzejma, pomocna. Pomagała klientom w zakupach, wyszukiwała rozmiarów, modeli podczas gdy trzy pozostałe zajmowały się rozmową ze sobą za kasą. Takie zachowanie w sklepie wyższej klasy nie powinno mieć miejsca.

Klient_CPUHc

17.02.2023

Placówka

Olsztyn, Tuwima 26

Nie zgadzam się (0)
Sklep co prawda...
Sklep co prawda nie zbyt duży, ale przyjemny,fajny asotyment,panie mile i pomocne.

Klient_BJJo

07.01.2021

Placówka

Kraków, ul. Serenada

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten sklep...
Polecam ten sklep świetny asortyment, ceny jakie sa każdy wie,ale towaru bardzo duzo,a obsługa jest świetna, pani mile i pomocne,uśmiechnięte, taka atmosfera powoduje że chce się robić tam zakupy

Klient_BJJo

07.01.2021

Placówka

Gdynia, Zwycięstwa 256

Nie zgadzam się (0)
Obsługą sklepu Guess...
Obsługą sklepu Guess zajmują się chyba jacyś amatorzy. Kuszą komunikatem o rabacie, a później go nie dają. Podają numer śledzenia przesyłki, który nie działa... Przeglądając ofertę sklepu otrzymałem komunikat, że jeśli zarejestruję się, to na pierwszy zakup otrzymam 5% zniżki, zawsze coś. Komunikat o zniżce towarzyszył mi cały czas podczas przeglądania strony. Z lewej strony ekranu co chwilę wyjeżdżała informacja, że rabat zostanie naliczony w w koszyku. Tak było aż do finalizacji koszyka, ale z karty pobrana została pełna kwota. To nie jest fair! Następnie, po wysyłce towaru dostałem numer a zarazem link do śledzenia przesyłki. Tyle że po kliknięciu w link strona DHL informuje mnie: "Nie znaleziono przesyłek" i tak od 3 dni. Po co dawać numer, który nie działa? W innych sklepach po numerze przesyłki można zobaczyć co się z nią dzieje, nawet jeśli paczka jest jeszcze w rękach nadawcy, a później można śledzić kolejne etapy dostawy. To mój pierwszy zakup, ale na tle innych sklepów nie polecam Guess.

Amiir

23.04.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam w sklepie...
Byłam w sklepie GUESS kupując pasek na prezent dla Taty. Pani z obsługi w bardzo miły sposób pokazała mi wszystkie paski, pomogła wybrać kolor, wzór oraz fason. Kulturalnie i cierpliwie odpowiadała na moje pytania, pomimo bardzo dużego ruchu w sklepie. Zapakowała mi pasek jako prezent, usuwając metkę w taki sposób, że jeżeli bym musiała reklamować, metkę da się przyczepić z powrotem. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, wiem że na pewno tam wrócę jeszcze nie raz na zakupy.Jedynym minusem było to, że Pani była lekko rozkojarzona - ale na pewno to przez dużą ilość klientów w sklepie.

Klient_M89M

16.01.2020

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocny personel...
Bardzo pomocny personel sklepu, dobrze dobrał odpowiedni krój, nie zastałem braku danego towaru.

Jakub Bulawski

04.11.2019

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
lubie ten sklep...
lubie ten sklep nie tylko z uwagi na produkty, ale również ze względu na obsługę. Panie zawsze miłe, z wysoką kulturą osobistą, nie narzucają się, a zawsze pomogą i dobrze doradzą.

zarejestrowany-uzytkownik

13.08.2019

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (0)
Moim celem był...
Moim celem był zakup drobiazgu na prezent dla bliskiej osoby. Do wejścia do sklepu zachęciła mnie uporządkowana witryna oraz zachęcający wyraz twarzy ze strony sprzedawczyni. Po kilku minutach konsultacji i wyborze konkretnej opcji, Pani z ogromnym wyczuciem dopytala o cel zakupu (chodziło o prezent) dzięki czemu wiedziała jak na postąpić z towarem, gdyby się okazało, że nie trafiłem w gust osoby obdarowywanej. Jeśli chodzi o umiejętności sprzedażowe tej Pani, to były one na bardzo wysokim poziomie. Zakupiony drobiazg jest dobrej jakości, co wpływa na ogólną ocenę zakupów. Jako sugestię podpowiadamy odejście od standardu pytania, o chęć założenia karty lojalnościowej. Zbyt często to słyszę i dla mnie osobiście już ta propozycja jest nużąca.

Jarosław_509

30.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana poprzez "dzień dobry" po chwili podeszła do mnie Pani z obsługi i zapytała czego poszukuję. Poszukiwana niedużego portfela ale zarazem aby pomieścił karty, banknoty i drobne pieniądze. Zaproponowano mi 3 różne modele portfeli. Mimo dużego ruchu panującego na sali sprzedaży sprzedawca poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam, zostałam powiadomiona o aktualnej promocji obowiązującej w sklepie

zalogowany_użytkownik

02.04.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana poprzez "dzień dobry" po chwili podeszła do mnie Pani z obsługi i zapytala czego poszukuję. Poszukiwana niedużego portfela ale zarazem aby pomiescil karty, banknoty i drobne pieniążki. Zaproponowano mi 3 różne modele portfeli. Mimo dużego ruchu panującego na sali sprzedaży sprzedawca poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam, zostałam powiadomiona o aktualnej promocji obowiązującej w sklepie

zalogowany_użytkownik

11.03.2019

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (1)
Sklep przyciąga wystrojem...
Sklep przyciąga wystrojem i asortymentem. A ceny nie odstraszają, bo jest to outlet. Chociaż mają też asortyment z bieżącej kolekcji. Obsługa miłą i sympatyczna. Polecam ten sklep :)

zalogowany_użytkownik

16.06.2016

Placówka

Piaseczno, ul. Puławska 42E Fashion House Outlet Centre Warsaw

Nie zgadzam się (0)
Niedawno odwiedziłam sklep...
Niedawno odwiedziłam sklep mieszczący się w Galerii handlowej- Arkadia. Zależało mi głównie na kupnie butów. Od razu, gdy przekroczyłam próg sklepu obsługa powitała mnie szczerym uśmiechem. Jedna z Pań zaoferowała mi pomoc już na wstępie wizyty, nie była "nachalna"- gdy odmówiłam cofnęła się i zapewniła, że gdybym jednak potrzebowała pomocy, będzie niedaleko. Wnętrze sklepu jest przemyślane, ubrania i dodatki bardzo ładnie wyeksponowane. Zainteresowana butami wkrótce musiałam poprosić o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Mimo tego, że mierzyłam ok. 5par butów, ekspedientka była cierpliwa i starała się jak najlepiej mi pomóc. Ceny w sklepie niestety są dość wysokie, ale jest to marka godna polecenia. W sklepie można zakupić rzeczy, które w większości sklepów odzieżowych nie są dostępne np. walizki, paski, portfele, biżuteria, zegarki...Byłam bardzo zadowolona z wizyty sklepie Guess.

claudia_3

10.01.2016

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Wiele razy kupowałam...
Wiele razy kupowałam w guess w centrum riwiera obsluga zawsze bardzo mila niestety widocznie tylko gdy chca cos sprzedac poniewaz gdy poszlam wymienić bluzkę która byla kiepskiej jakości pani byla nieuprzejma chociaż bylam dla niej mila i grzecznie poprosiłam o przyjęcie reklamacji bardzo sie rozczarowalam pierwszy raz wprawdzie bylam niezadowolona z towaru i mam nadzieje ze ostatni

zarejestrowany-uzytkownik

29.11.2015

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Personel jest dobrze...
Personel jest dobrze zorientowany w aktualnych trendach panujących w modzie, zna asortyment sklepu i świetnie łączy dodatki. Panie są zawsze uśmiechnięte, chętnie służą pomocą i informują o bieżących promocjach. Sklep jest schludny, panuje w nim miła atmosfera, która zachęca do powrotu. Brak problemów przy zwrocie bądź wymianie towaru. Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2015

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o moje zdanie na temat tego miejsca to jest następujące: Tego typu sklepy nie przykuwają mojej uwagi….Szczerze nie wiem dlaczego ceny są aż tak wysokie…Zazwyczaj podchodzi ktoś do mnie z obsługi czego za bardzo nie lubię…Słaby gatunkowo asortyment, szczerze odradzam zakupy w tym sklepie…Nie mam żadnych zastrzeżeń do wyglądu w sklepie…

Zetka

15.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Guess

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Guess?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep Guess w...
Sklep Guess w Krakowie, mimo wysokiej pozycji marki, nie spełnia oczekiwań pod względem obsługi klienta. Personel, choć obecny, nie zwraca uwagi na klientów i nie wykazuje inicjatywy w oferowaniu pomocy, co sprawia, że trudno odróżnić pracowników od zwykłych odwiedzających. Czas obsługi jest zadowalający, ale brak zaangażowania pracowników wpływa negatywnie na ogólne wrażenie. Oferta sklepu jest szeroka i zgodna z oczekiwaniami wobec marki luksusowej, jednak wnętrze sklepu, choć nowoczesne, nie rekompensuje niedociągnięć w obsłudze.