Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Profesjonalna obsługa...
Świetnie. Profesjonalna obsługa i rzetelna pomoc w rozwiązaniu problemu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ochrona sklepu biedronka przy ul. Noskowskiego, budzi poważne kontrowersje. Pracownik chodzi po sklepie z rękami w spodniach i żując gumę. Obserwacja pracownika ochrony nie ma nic wspólnego z dyskrecją i profesjonalizmem. Nie dotyczy to wszystkich pracowników firmy konsalnet ale sytuacje takie mają miejsce.
Będąc w galerii bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu odwiedziłem sklep ECCO. sklep mały ale towar wyjątkowo bardzo ładnie wyłożony. Etykiety cenowe duże i wyraźne, towar wyłożony wg asortymentowych zasad firmy ECCO. Doradca Klienta bardzo miły, uśmiechnięty i posiadający dużą wiedzę dotyczącą asortymentu. Co rzadko się zdarza w tego typu sklepach. Przy kasie Pani proponuje sprzedaż komplementarną. Forma płatności przez terminal kartą lub gotówką, nie szukając drobnych. Zakupy dokonuje się w miłej i profesjonalnej obsłudze. Gratuluje !
W sieci Biedronka firmą ochroniarska jest KONSALNET. Od jakiegoś czasu w jednym z sklepów Biedronka na Gdańskim Suchaninie jest nowy pracownik ochrony. Chodzi bez munduru, bez plakietki i z rękoma w kieszeni. Jest bardzo nie przyjemny, komentuje dokonywane zakupy i przeszkadza w obsłudze klienta. Jednego dnia był nawet nietrzeźwy. Zamiast ochraniać mienie jest antyreklamą firmy JMD.
Media Markt II jest nowym sklepem RTV/AGD w Gdańsku w centrum handlowym Matarnia. sklep jest przestronny i bardzo ładny. Działy podzielone wg standardów firmy, ułatwiają podział asortymentu. Jednakże obsługa klienta jest nie do przyjęcia. Sprzedawca na dziale AGD duże nie jest zainteresowany klientem, żuje gumę i jest zajęty rozmową z kolegą sprzedawcą. Kiedy proszony jest o pomoc w wyborze asortymentu, odpowiada: "nie mam czasu". Wiem jakie są standardy w Media Markt. To co zobaczyłem to nieporozumienie. Kierownika działu nie ma. To totalny brak profesjonalizmu.
Sprzedaż przedświąteczna - nieudana.
Pragnę podzielić się dokonanymi zakupami w sklepie Piotr i Paweł w GCH Manhattan w Gdańsku Wrzeszczu. Sieć sklepów Piotr i Paweł należy do sklepów o wysokim standardzie obsługi. Sala sprzedaży jest duża, alejki szerokie i przestronne. Regały sklepowe i chłodnie PLS bardzo ładne i zadbane. Towar wyłożony w całości. Nie ma, jak czasami się zdarza w innych sklepach, facingu tylko do krawędzi a w głębi pusta. Pułka jest pełna. etykiety cenowe aktualne i asortyment wysokiej jakości. Terminy ważności bieżące, aktualne. Aż miło robi się zakupy. Pracownicy hali udzielają potrzebnej pomocy, zawsze uśmiechnięci.
Obsługa kasowa szybka, nie zależnie od ilości klientów w sklepie, 4 kasy są otwarte. Pracownik kasy wita klienta i kasując towar, proponuje zakup towaru komplementarnego. Po otrzymaniu ewentualnej reszty i paragonu klient jest zapraszany ponownie do dokonania zakupów w w/w siec. Jest miło i przyjemnie. Za profesjonalizm i wysoką jakość obsługi - dziękuję !
Szukając prezentu dla znajomego odwiedziłem sklep "Kukartka" w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu. Sklep jest mały gabarytowo, jednakże asortyment jest duży. Przy komputerze siedziała Pani, jak mniemam sprzedawcą. Od wejścia do wyjścia ze sklepu sprzedawca nawet nie drgnął, nie mówiąc o przywitaniu klienta. Jak zauważyłem w/w Pani była zajęta portalem internetowym trójmiasto.pl
Wszelkie standardy obsługi klienta - nie zaistniały gdyż Pani była zajęta. W sklepie było dokładnie 5 osób, potencjalnie chętnych do zakupu towaru. Wszyscy byli zdegustowani zainteresowaniem sprzedawcy. Jak wspomniałem asortyment sklepu jest duży, więc uważam że doradztwo klienta było wskazane.
asortyment sklepu wzrokowo się zmywał. Szkoda, że przy słabym ruchu sprzedażowym, zaprzepaszczono zainteresowanie klienta.
Wczoraj w godz. południowych odwiedziłem nową placówkę gastronomiczną w Gdańsku Wrzeszczu. Jest to lokal po dawnym sklepie komputerowym. Pomieszczenie przestronne /rozbudowane/, ściany koloru pomarańczowego i bardzo jasno oświetlone. Stoliki stylowe i bardzo gustowne. Na każdym stole meni i zapalone świece. Wybór posiłków bardzo duży, oprócz różnego rodzaju naleśników, są zestawy obiadowe i spory wybór pizzy. Kelnerki gustownie ubrane i zawsze uśmiechnięte doradzają co jest w meni i szczególnie trzeba spróbować. Obsługa miła i profesjonalna. Czekając na potrawę klient otrzymuje do wyboru chleb z smalcem lub mały naleśnik po cygańsku z małą niegazowaną wodą - nie płacąc za to. Wg mojego gustu kulinarnego potrawa była bardzo dobra. Czas oczekiwania jest krótki do 10-15 minut. Możliwość zamówienia napojów niskoalkoholowych w różnorakim segmencie. Forma płatności gotówką lub kartą płatniczą. W trakcie posiłku słychać przyjemną muzykę, która nie utrudnia a wręcz pomaga przy rozmowie z osobą towarzyszącą. Po odejściu od stolika podchodzi specjalnie kelner dziękując za odwiedziny i zaprasza ponownie.
Wielkie uznanie dla firmy i pomysłu na biznes !
Będąc w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu odwiedziłem Carrefour, aby dokonać zakupów. Istniejący problem pustek /luki/ i bałaganu na półkach - nie zniknął wręcz jakby się rozwijał i powiększał się. Brak pracowników hali, aby zapytać się o stan asortymentu. Totalny bałagan. Kolejki do kas bardzo długie,otwarte 3 kasy a pozostałe cztery zamknięte. Kasjerka, jak wskazuje paragon, o nr personalnym 018 jest niezwykle nieprzyjemna i nie chętna do pracy oraz do udzielenia odpowiedzi na pytania klientów. Klientka przede mną w kolejce do kas prosi o siatkę ekologiczną a kasjerka odpowiada: "..a nie ma pani swojej". Ja zaś usłyszałem ciche i pod nosem słowa "znowu grube". Ładnie, to jest standard obsługi klienta.
Czytałem gdzieś, że Carrefour chce konkurować z innymi sklepami typu dyskont np. z Lidlem. Przy pomocy takich pracowników, to na pewno się uda.
W/w sklepie byłem wcześniej, ale myślałem że choć coś się zmieniło a tu jest gorzej. Etykiety cenowe są, ale brak jest towaru. Nie wspominam o facingu. Towar po rozrzucany i bez ładu. Dawno takiego sklepu nie widziałem. Wybór duży asortymentu z racji hipermarketu i powierzchni hali sprzedaży. Jednakże reklamacji brak w punkcie obsługi klienta z racji braku pracownika, na pytanie do ochrony gdzie jest pracownik POK odpowiedź brzmi; "nie wiem"
I ja też nie wiem, jaka jest polityka firmy na przyszłość. Dziękuję !
Multikino w Gdańsku należące do grupy ITI jest kinem, które zdążyło wyrobić sobie opinię i renomę. Jest bardzo duże, przestronne i wielofunkcyjne. Repertuar filmów na prawdę jest bardzo duży. Co mnie uderzyło to zawsze uśmiechnięta, miła i chętna do pomocy obsługa. są to osoby młode znające kilka języków. Będąc z gościem z Niemiec bez problemów odbyła się konwersacja z pracownikami kina czy obsługą kawiarni. Wielkie uznanie !
kino było czyste, zadbane, i dobrze oświetlone. Po wyjściu z sali kinowej bileterzy dziękowali za odwiedziny i zapraszali ponownie. Pełny profesjonalizm obsługi klienta - to wrażenia moje i gościa z Niemiec. Mile spędzony czas !
Black Red White jako salony meblowe należące do centrali w Pabianicach są dzierżawione przez osoby fizyczne, element franczyzy sztywnej. salon w Gdańsku Osowie jest bardzo duży, nowy - czyli ładny i zadbany. Jednakże sprzedaż i obsługa klienta ma wiele mankamentów. Etykiety cenowe nie są aktualne i bardzo dużo artykułów nie posiada tzw. dekorów czyli cen. Towar jest wyłożony nie dbale i chaotycznie. sprzedawcy nie znają cen i nie potrafią wytłumaczyć brak etykiet cenowych przy towarze. Bardzo często istniejąca cena przy towarze nie jest ceną aktualną, gdyż przy kasie okazuje się, że cena jest inna. Obsługa jest niezainteresowana pomocą przy sprzedaży. A kierownik działu niekompetentny.
sala sprzedaży jest przestronna i dobrze oświetlona; sprzedawcy wyróżniają się strojem służbowym - to jest plus.
właściciel tego salonu przyjął że nie ma w ogóle reklamacji, co jest niezgodne z prawem handlowym. Pragnę nadmienić raz jeszcze, że bardzo dużym problemem jest brak etykiet cenowych i odpowiedź klienta, cytat:" tam jest skaner...". Gratuluje ! Opisuje tylko i wyłącznie salon BRW w Gdańsku Osowie.
Jest on największy w trójmieście a więc powinien być salonem "flagowym" firmy. A jak jest...
Korzystając z usług kurierskich pragnę podzielić się działalnością firmy DPD oddz. Gdańsk. Firma działa w pełni profesjonalnie i szybko. Kurier przyjeżdża na umówioną godzinę, przyjmuję paczkę i podaje nr listu przewozowego w celu monitoringu przesyłki. Przy kosztownym asortymencie jest proponowana nieduża kwota ubezpieczenia. Przesyłka do adresata dochodzi bardzo szybo i w pełni wartościowa. W/w firma jest bardzo konkurencyjna dla DHL czy UPS. Otrzymywana przesyłka zawsze jest sprawdzana u adresata przez kuriera. wielkie uznanie dla bardzo dobrej jakości usług kurierskich. Ceny są przystępne i niedrogie. Strój kuriera schludny a postawa pozytywnie nastawiona na klienta. Wielkie uznanie !
Pragnę podzielić się funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w Gdańsku. Autobusy jak i tramwaje spóźniają się i jest to ogólnie znana norma. Nie ma możliwości, aby ZKM przy udziale ZTM dokonali weryfikacji rozkładów jazdy, biorąc pod uwagę liczne korki i roboty na drogach w tym torów tramwajowych. Gdynia w tym problemem sobie poradziła. ZTM inwestuje w torowisko miejskie i wprowadza nowe tramwaje /niskopodłogowe/. Kierowcy starają się być mili choć zdarzają się wyjątki. Notorycznie nie przestrzegają kierowcy umieszczenia w widocznym miejscu swojego identyfikatora a jest to obowiązek. Autobusy są brudne i nieestetyczne. Kultura jazdy kierowcy, czyli tak zwane "rwanie" przy ruszaniu i hamowaniu świadczy o nerwowości, pośpiechu i częściowo braku umiejętności w kierowaniu autobusem. Owa nerwowość jest wynikiem, jak wcześniej wspomniałem, źle ułożonym rozkładem jazdy.
Zbliża się Euro 2012 a komunikacja gdańska leży. Gdynia przy udziale Uniwersytetu Gdańskiego poradziła sobie z problemami komunikacyjnymi .
Warto zawsze zmieniać na lepsze biorąc pod uwagę sukcesy innych gmin.
Wczoraj pozwoliłem sobie po raz zrobić zakupy w Gdańsku Przymorzu w sieci E.Leclerc i zoczyć czy zmieniło się coś w jakości usług. Udałem się do działu Świeże Nabiał linia PLS towar jednak w całkowitym nieładzie i po raz kolejny towar jak serki, masło i jogurt po TERMINIE WAŻNOŚCI !!! A nie jestem w tym sklepie pierwszy raz. sklep znajduję się w okolicach tzw. falowców, gdzie mieszka dużo emerytów - czyżby firma zakłada że klienci nie zauważą terminu ważności ? Na minus dla tej firmy to całkowity brak pracowników hali na terenie powierzchni sprzedażowej, Pragnę jednak zauważyć, że jako stały bywalec w tym sklepie zauważam co raz mniej klientów. Mimo wszystko, ceny są promocyjne a jakość asortymentu nie co lepsza /z naciskiem na: nie co lepsza/.
Zakład wulkanizacyjny na Gdańskim Niedźwiedniku jest firmą z tradycjami rodzinnymi. Jakość i czas obsługi jest bardzo dobra czyli miła i szybka. Przy istniejących wątpliwościach co do funkcjonowania samochodu zawsze otrzyma się wyczerpującą i fachową pomoc. Przy dokonaniu usług wulkanizacyjnych można otrzymać naprawę z mechaniki pojazdowej, co jest od jakiegoś czasu w tej firmie nowością. Świadczy to o rozwoju i inwestycjach w firmie. Wizytę w firmie trzeba zarejestrować telefonicznie co umożliwia iż o wybranej godzinie stanowisko i pracownik czekają na konkretny samochód. Jednakże wypadki losowe nigdy nie były odrzucane, zawsze właściciele znaleźli wyjście w danej sytuacji i zawsze pomogli.
Wielkie uznania dla tej Firmy !
Będąc w Gdańsku Przymorzu odwiedziłem jedną z większych sklepów biedronki. Wybór towaru bardzo duży, sklep przestronny, alejki szerokie. Towar systematycznie dokładany ze względu na szybką rotację. Terminy ważności produktów żywieniowych - aktualne. Obsługa bardzo miła i szybka przy kasach. Mimo bardzo dużej ilości klientów obsługa kasowa jest bardzo sprawna. W przeciwieństwie do Lidla, Biedronka nie ma terminali do kart płatniczych, jednakże nie widzę, aby to był problem dla klientów, ponieważ powstają przy biedronkach bankomaty. Towar, co zauważa się od dłuższego, jest bardzo dobry jakościowo.
Gratulacje i uznanie dla polityki firmy !
Placówka zmieniła siedzibę. znajduje się z nowym i ładnym biurowcu. Placówka jednak jest mała, dużo mniejsza niż w poprzednim miejscu. Placówka medyczna jako prywatna firma zajmuje się głównie medycyną pracy i rehabilitacją. Po otwarciu drzwi pacjenci tłoczą się w małej poczekalni. Po rejestracji odbywa się pobranie krwi i oddanie moczu do badań laboratoryjnych. Po czym, ku zdziwieniu, osoby ubiegające się o pracę udają się do lekarza medycyny pracy po orzecznictwo do zdolności do pracy. Pragnę nadmienić, że przed chwilą były pobrane do analizy krew i mocz. Po wyjściu od lekarza pacjent otrzymuje lub nie, zaświadczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia pracy na ubiegające się stanowisko,a nie ma wyników.
Jeżeli nie są potrzebne do orzecznictwa o zdolności do pracy badania laboratoryjne, to po co są wykonywane. Firmy zatrudniając pracownika nie potrzebnie ponoszą koszty.
Panie w recepcji, nie wszystkie, żują gumę. Lekarz się spóźnia ponad godzinę. pacjenci się denerwują. wygląd placówki ładny ale niezbyt przestronny. Zbyt pretensjonalna i masowa obsługa. warto popracować nad standardami obsługi klienta/pacjenta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.