Opinia użytkownika: Rafał_294
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Będąc w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu odwiedziłem Carrefour, aby dokonać zakupów. Istniejący problem pustek /luki/ i bałaganu na półkach - nie zniknął wręcz jakby się rozwijał i powiększał się. Brak pracowników hali, aby zapytać się o stan asortymentu. Totalny bałagan. Kolejki do kas bardzo długie,otwarte 3 kasy a pozostałe cztery zamknięte. Kasjerka, jak wskazuje paragon, o nr personalnym 018 jest niezwykle nieprzyjemna i nie chętna do pracy oraz do udzielenia odpowiedzi na pytania klientów. Klientka przede mną w kolejce do kas prosi o siatkę ekologiczną a kasjerka odpowiada: "..a nie ma pani swojej". Ja zaś usłyszałem ciche i pod nosem słowa "znowu grube". Ładnie, to jest standard obsługi klienta. Czytałem gdzieś, że Carrefour chce konkurować z innymi sklepami typu dyskont np. z Lidlem. Przy pomocy takich pracowników, to na pewno się uda. W/w sklepie byłem wcześniej, ale myślałem że choć coś się zmieniło a tu jest gorzej. Etykiety cenowe są, ale brak jest towaru. Nie wspominam o facingu. Towar po rozrzucany i bez ładu. Dawno takiego sklepu nie widziałem. Wybór duży asortymentu z racji hipermarketu i powierzchni hali sprzedaży. Jednakże reklamacji brak w punkcie obsługi klienta z racji braku pracownika, na pytanie do ochrony gdzie jest pracownik POK odpowiedź brzmi; "nie wiem" I ja też nie wiem, jaka jest polityka firmy na przyszłość. Dziękuję !