ZKM Gdańsk

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 10)

Podróż przebiegła bardzo...
Podróż przebiegła bardzo pozytywnie, mimo złych warunków atmosferyczych nie miało miejsca żadne opóźnienie. W tramwaju było czysto. Kierowca był kulturalny, gdyż poczekał na biegnącą pasażerkę. Strój kierowcy był schludny. Podróż mineła spokojnie, polecam ten środek transportu. Również cena biletu porównywalna z cenami biletów w innych miastach.

Renata_414

12.03.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pragnę tu opisać...
Pragnę tu opisać punkt sprzedaży biletów zkm mieszczący się w tunelu przed dworcem głównym w Gdańsku vis a vis wejścia na perony tramwajowe! W punkcie tym są dwa okienka , a przede mna były tylko dwie osoby, ale obsługa była tak powolna że czekałam 20min. aż zostanę obsłuzona w tym czasie za mną stworzył się długi sznurek kolejki. Zaglądałam w trakcie tak długiego oczekiwania dlaczego to tak długo trwa przecież osoby przed okienkiem też czekają i tylko kiwają głową i co się okazało pani miała problem z jakąś maszynką z której wychodzą wydrukowane paragony lub były to bilety. Dziwię się tylko temu że te osoby nie zostały pierw należycie przeszkolone !!

Kiki_2

18.10.2012

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie

Nie zgadzam się (0)
Pragnę podzielić się...
Pragnę podzielić się funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w Gdańsku. Autobusy jak i tramwaje spóźniają się i jest to ogólnie znana norma. Nie ma możliwości, aby ZKM przy udziale ZTM dokonali weryfikacji rozkładów jazdy, biorąc pod uwagę liczne korki i roboty na drogach w tym torów tramwajowych. Gdynia w tym problemem sobie poradziła. ZTM inwestuje w torowisko miejskie i wprowadza nowe tramwaje /niskopodłogowe/. Kierowcy starają się być mili choć zdarzają się wyjątki. Notorycznie nie przestrzegają kierowcy umieszczenia w widocznym miejscu swojego identyfikatora a jest to obowiązek. Autobusy są brudne i nieestetyczne. Kultura jazdy kierowcy, czyli tak zwane "rwanie" przy ruszaniu i hamowaniu świadczy o nerwowości, pośpiechu i częściowo braku umiejętności w kierowaniu autobusem. Owa nerwowość jest wynikiem, jak wcześniej wspomniałem, źle ułożonym rozkładem jazdy. Zbliża się Euro 2012 a komunikacja gdańska leży. Gdynia przy udziale Uniwersytetu Gdańskiego poradziła sobie z problemami komunikacyjnymi . Warto zawsze zmieniać na lepsze biorąc pod uwagę sukcesy innych gmin.

Rafał_294

07.11.2010

Placówka

Gdańsk, Jaśkowa Dolina 2

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że sprawne...
Uważam, że sprawne i łatwe korzystanie z transportu miejskiego w gdańsku zaczyna graniczyć z cudem. Korzystam z transportu miejskiego bardzo często, ale coraz częściej zaczynam zaważać, że jak ktoś nie zna miasta to ma pecha. Przystanki w dużej mierze nie oznaczone nazwami i nie wiadomo dokładnie gdzie się znajdujemy, nic nie wspomnąć już na temat, że tylko domyślić się można samemu jakie i o której godzinie autobusy albo tramwaje odjeżdżają z danego przystanku bo rozkładów jazdy nie ma. Wiec zostaje łaskawie czekać na to co przyjedzie. No przecież lepiej żeby reklamy wisiały na oszklonych i podświetlonych tablicach zamiast rozkłady jazdy i informacje na temat jakie linie kursują na tym przystanku.

Natalia_62

13.11.2009

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie

Nie zgadzam się (33)
Tego dnia wybrałam...
Tego dnia wybrałam komunikację miejską tylko dlatego, że bardzo mi się spieszyło i autobus ZKM przyjechał najszybciej. Normalnie staram się unikać jazdy tymi autobusami z powodu zbyt wysokich cen biletów. Bilet normalny kosztuje 2,50zł. Dodatkowo jeśli chcę kupić bilet bezpośrednio u kierowcy cena wzrasta do 3,00zł. Ponieważ nie miałam ze sobą biletu, zmuszona byłam kupić bilet u kierowcy. Kiedy otrzymywałam bilet zauważyłam, że kierowca sprzedaje bilety na przejazd 1-godzinny zamiast biletów na jeden przejazd, które kosztują 2,50zł. Kiedy zwróciłam na to uwagę kierowcy, ten stwierdził, że tylko takie bilety sprzedają i żebym już nie marudziła, bo on nie ma czasu ze mną rozmawiać. Poza tym dodał, że jak mi się coś nie podoba to wcale nie muszę korzystać z usług ZKM. Nie miałam wyboru, musiałam dojechać do celu, więc zostałam, ale zastanawiam się nad złożeniem reklamacji. Choć wiem, że to i tak nic nie zmieni.

Alex

31.08.2009

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie

Nie zgadzam się (24)
Wsiadając do autobusu...
Wsiadając do autobusu linii 122 na jednym z sopockich przystanków ( trasa w kierunku PKP Wrzeszcz), kupowałam bilet dla siebie oraz dla córki. Wiem, ze kierowcy bardzo lubią gdy pasażerowie w takich przypadkach maja wyliczone kwoty, wiec troszkę się zmartwiłam- gdyż ja właśnie jej nie miałam. Kierowca okazał sie bardzo miły i uprzejmy, od razu nawiązał kontakt z moją córką.To jej wręczył bilety, "dorzucając gratis uśmiech".

Agnieszka_178

14.05.2009

Placówka

Nie zgadzam się (20)

ZKM Gdańsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZKM Gdańsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.