Super. MOja ocena na poziomie 5 pkt. wiąże się z faktem iż pracownicy mLinii pomimo mojego nie odbierania od nich telefonów bardzo często i natarczywie chcą się ze mną skontaktować. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki), a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Nie...
Bardzo dobrze. Nie zdarzyło mi się, aby personel czegoś nie wiedział.Szeroki wybór produktów bankowych. Moja ocena na poziomie 7pkt. wynika z faktu systematycznego podnoszenia przez bank kosztów związanych z obsługą kont oraz obniżania odsetek lokat. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. Brak...
Bardzo dobrze. Brak szerokiej oferty dla klientów najmniej zamożnych.W placówkach bankowych często zdarzają się długie kolejki, a co za tym idzie długi czas oczekiwania na obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Oferta sklepu jest zawsze szeroka, a jakość i wygląd ubrań jest zawsze na wysokim poziomie. Personelowi nie można także nic zarzucić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Wiedza i zachowanie personelu jak na firmę z wysokiego segmentu rynku obuwniczego jest na dobrym poziomie.Cena w stosunku do jakości i wyglądu obuwia mogła by być 10-15% niższa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Sprzedawcy znają trendy modowe. Zawsze zapytani pomogą wybrać coś odpowiedniego.Stosunek jakości do ceny jest na zadowalającym poziomie. Wygląd sklepów jest schludny jednak niczym nie wyróżniający się. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Bardzo duży asortyment obuwia w sklepie. Jednak w danym sezonie nie można znaleźć innego modelu buta niż te, które są uznane za modne przez zarząd.Jedyny minus to zachowanie personelu, przed zamknięciem sklepu sprzedawcy dosłownie śledzą kupującego chodząc za nim krok w krok. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Duża oferta obuwia trochę bardziej zróżnicowana niż w CCC.Personel jest pomocny, ale mogłaby być obecna w sklepie jedna lub dwie osoby więcej z obsługi. Po zadaniu pytania personel jest bardzo pomocny i zawsze próbuje rozwiązać problem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Zdecydowanie za droga pizza w stosunku do jakości. Aby cena była do przyjęcia trzeba zamówić dwie lub trzy pizze. Zakup w tej sieci jednej pizzy jest zdecydowanie nieopłacalny. Czas dostawy zawsze długi (około godziny). Personel podczas składania zamówienia sprawia wrażenie znudzonego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Pracownicy w większości moich wizyt na różnych stacjach są mili i pomocni. Nie dałem Maksymalnej oceny 10, ponieważ zdarzały się przypadki nieeleganckiego zachowania takiego jak ignorowanie klienta (dość długa rozmowa z innym pracownikiem, gdy czekałem przy kasie). Zdarzyło się także, że pracownik nie naliczył mi punktów w programie Vitay.Na stacjach Orlen często są oferowane przy kasie przez pracownika produkty, które aktualnie trzeba "wypchnąć" ze sklepu, a nie te, które rzeczywiście mogły Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Podczas moich wizyt na stacjach Statoil nie zdarzyło się aby przynajmniej jeden pracownik nie był obecny przy kasie. Obsługa zawsze przebiegała szybko i sprawnie. W tej kwestii oceniam stacje na maksymalne 10.Stacje są czyste i zadbane. Jedynym problemem jaki miałem to były problemy z niedziałającym kompresorem (na dwóch różnych stacjach, w ciągu półtora miesiąca).Oferta sklepu jest dobra, a ceny jak na stacje paliw są na średnim poziomie.Z jakością paliw nie miałem nigdy żadnych problemów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Niestety po dobrym początku jakość pizzy w ostatnich trzech lata bardzo pogorszyła się. Pomimo jednego "szyldu" można trafić w różnych lokalach bardzo różniące się pizze. Jeżeli chodzi o ceny to są zdecydowanie za wysokie jak na taką jakość. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Podobnie jak Da Grasso po dobrym starcie jakość pizzy pogorszyła się w ostatnim czasie.Wiedza personelu jest na wysokim poziomie, zawsze są w stanie doradzić i nie zastanawiają się nad odpowiedzią.Czas oczekiwania na zamówienie mógłby być trochę krótszy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Szybka obsługa. Jakość jedzenia bardzo dobra. W restauracjach, w których byłem był zawsze porządek. Nie mam do tej sieci żadnych uwag. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Po zmianach, które zaszły niedawno w tej sieci daję ogólną ocenę na 9. Bardzo dobrym rozwiązaniem było wprowadzenie jednej kolejki. Znacznie to usprawniło obsługę. Również wygląd miejsca zmienił się na lepsze.Jedyny minus to ceny. Są zdecydowanie za wysokie w stosunku do ilości jedzenia jaką się otrzymuje. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Restauracje dobrze funkcjonują jeżeli chodzi o ich sztandarowe dania. Na temat dań mniej popularnych wiedza personelu jest niewielka. Także ceny dań mniej popularnych są zdecydowanie za wysokie.Po tylu latach funkcjonowanie lokale mogłyby przejść mały lifting. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.