Opinie użytkownika (17)

Tak sobie. Zbyt...
Tak sobie. Zbyt długi czas obsługi i samej reakcji na dany problem przy połączeniu się z infolinią. Mało elastyczna cenowo oferta.

Przemyslaw_18

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Fachowa, szybka,...
Rewelacyjnie. Fachowa, szybka, wszechobecna i miła obsługa. Zakupy tam to czysta przyjemność!

Przemyslaw_18

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miła, fachowa...
Świetnie. Miła, fachowa i cierpliwa obsługa (sklep w Koninie).

Przemyslaw_18

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Bardzo słabej...
Źle. Bardzo słabej jakości produkty, kiepsko wykonane, meble szybko się niszczą i wręcz rozpadają. Duże oszustwo z cenami promocyjnymi, które tak naprawdę są cenami standardowymi. Bardzo zawiodłem się na zakupach i samej obsłudze reklamacyjnej. Zdecydowanie nie polecam!

Przemyslaw_18

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Zakupy ograniczam...
Słabo. Zakupy ograniczam do wąskiego koszyka produktów, ponieważ dobre jakościowo produkty nie mają tam atrakcyjnych cen. Sklep w Słupcy, który odwiedzam jest gorzej rozplanowany logistycznie od Leroy Merlin czy Castorama.

Przemyslaw_18

09.12.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ciekawa...
Bardzo dobrze. Ciekawa oferta, niezłej jakości sprzęt elekto z marki własnej, ceny zbliżone do konkurencji, promocje wprost wabiące cenami :)

Przemyslaw_18

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Duży parking,...
OK. Duży parking, swobowa poruszania się po sklepie, szybkość obsługi przy kasach, lecz niestety dość wysokie ceny większości produktów (bez promocji) w porówaniu do Brico Marche i Leroy Merlin

Przemyslaw_18

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Bardzo...
Tak sobie. Bardzo zawiły i długi proces reklamacji. Na minus wpłynęła likwidacja dwóch pobliskich placówek stacjonarnych. Wszystko załatwiam z nimi przez internet i tam obsługę uważam za zadowalającą

Przemyslaw_18

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zakupy...
Bardzo dobrze. Zakupy robię głownie w Słupcy - sklep ma bardzo dużo towaru rozstawionego na główych ciągach komunikacyjnych, co bardzo przeszkadza przy wiekszej liczbie kupujacych lub przy poruszaniu się z większymi zakupami. Niektóre ceny niepoprawnie wczytują się (lub też nie) na czytnikach na ścianach. Bardzo słaba fachowa wiedza niektórych sprzedawców. Brak jasnego programu lojalnościowego dla klientów.

Przemyslaw_18

09.12.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jedyna uwaga...
Rewelacyjnie. Jedyna uwaga dotyczy braku czystości na niektórych stacjach

Przemyslaw_18

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jedyna uwaga...
Rewelacyjnie. Jedyna uwaga dotyczy braku czystości na niektórych stacjach oraz wyższa cena paliw w porównaniu do mojej drugiej ulubionej sieci stacji paliw tj. do Orlen

Przemyslaw_18

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Często kupuje...
Rewelacyjnie. Często kupuje w tym sklepie on-line i za każdym razem przebieg zakupu i jego finał w pełni mnie satysfakcjonują. Zdażyło mi się wynegocjowac lepszą ofertę, aniżeli ta podana w sklepie (mowa o sprzedaży w sklepie stacjonarnym), tak więc na pewno wrócę do tego sprzedawcy. Bardzo duża liczba punktów handlowych w Polsce ułatwia przegląd ofert.

Przemyslaw_18

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jedyną uwagę...
Świetnie. Jedyną uwagę mam do zasięgu w niektórych miejscach w Polsce

Przemyslaw_18

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedyną...
Bardzo dobrze. Jedyną uwagę mam do zasięgu w niektórych miejscach w Polsce oraz do słabej oferty dla stałych klientów abonamentowych, którzy przedłużają po raz kolejny umowę

Przemyslaw_18

08.12.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. TV...
Bardzo dobrze. TV działa 6 rok bez zarzutu, natomiast ze smartfonem miałem kilka problemów technicznych. Jestem bardzo przekonany do tej marki (na rynku mnóstwo aplikacji, dodatków, gadżetów do posiadanego przez mnie sprzętu), tak więc kolejny zakup wypadnie na markę Samsung

Przemyslaw_18

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uzyskałem od...
Rewelacyjnie. Uzyskałem od agenta (telemarketing) lepszą ofertę niż to założyłem. Dodatkowe rabaty, bardzo miła i sprawna obsługa, wszystko załatwiłem bardzo szybko bez wychodzenia z domu. Zdecydowanie najlepszy ubezpieczeniowy zakup w tym roku.

Przemyslaw_18

08.12.2016

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przy kasie czeskałem...
Przy kasie czeskałem w kolejce jako druga osoba. Kasjerka (panie Dorota, ok. 40 lat, blondynka) spytala mnie o kartę Vitay oraz czy życzę sobie fakturę za zakup paliwa. Poinformowała mnie również o promocji (wymiana punktów z katy Vitay na los w loterii) oraz zaproponowała dodatkowy produkt (płyn zimowy do sprawskiwaczy). Kasjerka cały czas utrzymywala ze mna kontakt wzrokowy, była uśmiechnieta i życzliwa, strój firmowy był zgodny ze standardem obowiązującym w firmie Orlen i był schludny. Po zakończeniu obsługi zostałem pożegnany i zaproposzny do ponownych odwiedzin.

Przemyslaw_18

19.11.2016

ORLEN

Placówka

Słupca, Warszawska 66c

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi