Opinie użytkownika (16)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

13.06.2017

Fitness Platinium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

27.03.2017

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi bardzo dobra. Doradca był bardzo elastyczny, po zbadaniu moich potrzeb w rozmowie sprzedażowej odnosił się do każdej potrzeby. Niestety przegrał słaba oferta która dla mnie jest bardzo ważna. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Oferta,cena,asortyment.

Piotr_2440

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Doradca słabo...
Dobrze. Doradca słabo zbadał moje potrzeby przez co nie umiał nic dobrać dla mnie ze swojej oferty. Na stronie operatora sam szybciej znalazłem dla siebie dogodna ofertę. Zastanawiajacy jest dla mnie fakt iż 3 miesiace przed końcem mojej umowy zadzwonił do mnie konsultant z t-mobile i powiedział że 3 miesiace przed końcem umowy mogę przejść do operatora którego on reprezentuje. Prawdopodobnie ktoś z Orange sprzedał moje dane osobowe oraz informacje na temat mojej umowy. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2440

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na dzień dobry...
Na dzień dobry zabrakło mi powitania klienta. Nikt nie zwrócił na mnie swojej uwagi. Później było już tylko lepiej. Pani poproszona o pomoc przy znalezieniu obiadków dla niemowlaków zaprowadziła mnie do całego regału gdzie następnie krótko opisała mi dostępny asortyment. Czułem, że jestem dla niej ważny, a cała obsługa przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Przy kasie inna ekspedientka również była bardzo miła. Zaproponowała mi zapakowanie zakupów do reklamówki i tak też uczyniła. Nawiązywała ze mną przy tym kontakt wzrokowy i uśmiechała się przez co cała transakcja przebiegała miło i sprawnie. Na koniec Pani zgodnie ze swoimi standardami obsługi zaproponowała mi dokupienie towaru znajdującego się przy kasie a na do widzenia zaprosiła mnie ponownie. Sklep wyglądał bardzo czysto. Jak to w drogerii w powietrzu czuć było zapach perfum.

Piotr_2440

24.11.2016

Rossmann

Placówka

Tarnów, Krakowska 149

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu zostałem przywitany uśmiechem oraz "dzień dobry". Ekspedientka zaproponowała mi swoją pomoc, a następnie zbadała moje potrzeby. Na wszystkie obiekcje odpowiadała z uśmiechem będąc przy tym bardzo przekonywująca. Pani odnosiła się do własnych doświadczeń ale także do doświadczeń innych klientów. W bardzo naturalny sposób stworzyła miłą atmosferę. Wystawiłem ocenę 4/5 ponieważ na sali była tylko jedna ekspedientka więc jak w sklepie pojawiła się dwójka innych klientów, Pani była zmuszona podzielić swoją uwagę na naszą trójkę z czego również znakomicie się wywiązała. Cały sklep jak i ekspedientka wyglądał schludnie. Przy kasie Pani sama zauważyła defekt na zakupionym przeze mnie obuwiu i zaproponowała jego wymianę.

Piotr_2440

24.11.2016

DEICHMANN

Placówka

Tarnów, Krakowska 149

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi