Opinie użytkownika (29)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
12.03.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za Pana opinię. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

01.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
20.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku we Wrocławiu. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, by poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pozdrowieniami Paweł Danielecki, mBank
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

01.08.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2409

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Piotr_2409

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Piotr_2409

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Piotr_2409

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Piotr_2409

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Piotr_2409

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Piotr_2409

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Piotr_2409

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Piotr_2409

09.12.2016

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Piotr_2409

09.12.2016

Czas na herbatę

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Piotr_2409

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi