Rewelacyjnie. Wszystko w porządku. Była pełna obsługa i sprzedaż dodatkowa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Kierownik sklepu palący papierosy przed głównym wejściem to zły przykład. Na minus: personel, oferta i cena. Na plus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa bez zarzutów. Pani porównała numer z routexu z numerem rejestracji. Myjnia samochodowa w porządku. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Zakupy rozpocząłem o godzinie 21. Sklep dobrze zatowarowany jak na ta godzinę. Na stoisku z warzywami były zgnite pomidory. Na chłodniach chyba był jakiś problem techniczny ponieważ w okolicach serów podłoga była mokra i klienci roznosili ta wodę. Pani przekładająca towar w chłodniach nie przejmowała się tym faktem. Na terenie sklepu pracowały 4 osoby. Każda z osób udawała, że pracuje, Pani zamiatała podłogę ale kupki śmieci zostawiała w przejsciu tak, ze klienci je roznosili inna Pani zbierała puste kartony ale nie wszystkie tylko co, któryś. Przy kasach był tłok - okazało się, że otwarte są tylko 2 kasy i stanąłem daleko w regale jako 12 osoba do kasy. Po 5 minutach do kas podeszły dwie Pani ze sklepu i w kolejce zaczął się ruch i nadzieja, że otworzą 2 kasy. Panie powiedziały do kasjera żeby zadzwonił na 2. On odpowiedział, że i tak nie nikt nie ma kasetek. usłyszal odpowedź " no tak to nie dzwoń" z uśmiechem. Panie założyły bluzy i wyszły na papierosa przed sklep. Po 10 minutach wróciły jak już dotsrłem do kasy. Mój kasjer powiedział do jednej z nich "czy może go podsiąść, tylko niech spyta, szefa bo z nim nic nigdy nie wiadomo" Na pytanie po co ma go podsiadać - powiedział, że "musi zajarać" odstawiałem wózek to Kasjer stał przy wózkach i palił papierosa a dołączyła do niego koleżanka z 2 kasy. Też dostała podmiankę. Kolejka w sklepie się wydłużyła. Spędziłem w sklepie 30 minut z czego ponad 15 w kolejce. Nie polecam zakupów o tej godzinie.
W sklepie był mały ruch. Kupiłem masło, wędlinę i kaszkę dla dziecka.ustawiłem się w 7 osobowej kolejce do kasy.Była czynna tylko 1 kasa.Pani najpierw zadzwoniła 3 razy a pózniej 2 razy.Po chwili zjawiły sie 2 panie z obsługi.Jedna siadła na kasie.Druga okazała się Panią kierownik, która ma uprawnienia do cofania towaru na kasie.Klienci wzięli produkt z niewłasciwej półki i oczekiwali ceny 19.99 a wyszło 24,99.Chcieli więc z tego zrezygnować.Przeniosłem się do drugiej kasy. Tutaj Pani stała w kolejce z dwoma paczkami gum do żucia i poprosiła panią o podanie ceny. Kasjerka stwierdziła, że cenę można sprawdzić w czytniku oraz, że na kasie nie ma takiej mozliwości.Klientka czekająca około 10min w kolejce zrezygnowała z zakupu, rzuciła gumami i wyszła ze sklepu. Po chwili na drugiej kasie Pani jogurty nabiły się 2 razy i musiała ponownie dzwonić po kierowniczkę. Moja obsługa przebiegła sprawnie. Zapłaciłem kartą dotykowo. Transakcja trwała krócej niż sekundę.
Weszliśmy do restauracji żeby napić się Shake'ów. Kolejka była spora lecz sprawna obsługa to szybko rozładowała. W napoju został zmieniony kubek z papierowego na plastykowy przeźroczysty. Wygląda to ładniej ale chyba jest mniej ekologiczne. Byliśmy w 3 z małym rocznym dzieckiem. Chcieliśmy skorzystać z przewijaka. Toaleta dla niepełnosprawnych była zamknięta więc czekaliśmy po dłuższym czasie postanowiliśmy podejść do obsługi i zapytać o co chodzi. Okazało się, że toaleta jest w remoncie ale nie było wywieszonej informacji. Pan mocno za to przepraszał. Nie wiem czy później wywiesili informację
Pierwszy raz jechałem PolskiBusem. Wyjazd o 1:40 z dworca we Wrocławiu. Autobus podjechał przed czasem. Pan pomógł umieścić bagaże w lukach i wydał na ten bagaż bilecik. Miejsca wygodne. Autobus był pełny, kierowca tylko musiał zwrócić uwagę niektórym pasażerom żeby nie zajmowali 2 miejsc. Podróz spokojna. Jeden postój w zajeżdzie przed Łodzią, przystanek w Łodzi i dojazd przed czasem do Warszawy. Polecam tą formę transportu pomiędzy Wrocławiem a Warszawą.
To była moja druga wizyta w Netto. Potrzebowałem drobnych zakupów spozywczych. Pierwsza kłopotliwa rzecz w sklepie to wejście - trzeba przejść przez dwa kołowrotki a wózek musi przejechać przez dwie blokady. Jeśli to był by wózek sklepowy to nie ma problemu - gorzej, że byłem z wózkiem dziecinnym i 11 miesięczną córką. Z warzyw zrezygnowaliśmy - marchewki były nadgnite, na półce był jeden arbuz który ktoś pewnie wcześniej upuścił - był rozwalony. Kupiliśmy płaty z kurczaka, chipsy. Chcielismy kupic lody ale w lodówce panował chaos i kilka lodów wypadło z opakowań i leżały luzem w lodówce. Były 2 czynne kasy. Kolejki sięgały daleko w regały. Ludzie byli juz mocno poddenerwowani. Trzecia pani przyjmowała chyba jakąś reklamację - na uwagi klientów, ze trzeba otworzyć jeszcze jakąś kasę powiedziała, że się "nie roztroi" i poszła. Każdy następny klient zwracał uwagę kasjerkom, że nalezy otworzyć nastepne kasy - jednak te zały czas twierdziły, że mają dostawę towaru i tylko 2 kasy będą otwarte. Moja kasjerka miała spore problemy z czytnikiem kodów - wszystkie produkty z lodówki musiała wbijać ręcznie. Transakcja karta przebiegła bez problemów. Ogólnie zakupy minimalne i 20 minut w kolejce z dzieckiem. Wiem już, ze to była moja ostatnia wizyta w tym sklepie.
Kupowałem spodnie i pasek. Towar poukładany według rozmiarów, nie miałem problemu z odnalezieniem właściwego rozmiaru dla siebie.Sprzedawca pomógł mi wybrać pasek. Potrzebowałem fakturę VAT. Personel początkowo chciał wysłać mi fakturę pocztą, ale udało się wszystko załatwić. Personel cały czas uśmiechnięty i pozytywnie nastawiony do klienta.
Niedzielne popołudniowe zakupy. W sklepie trwała jakaś inwentarycja ponieważ pracownik siedział na podłodze i zliczał batony. Po podejściu do kasy okazało się, że kierownik kas musiał cofnąć jakiś paragon z innej kasy. Bez pytynia czy może i czy nam to nie przeszkadza Pani zaczęła coś cofać na kasie fiskalnej. Zajęło to około 7 minut. W tym czasie zrobiła się kolejka na 8 osób. Po zakończeniu kasjerka zaczęła nas obsługiwać, Pani już wcześniej powiedziała do klientów, że będzie winna 2 grosze. W naszym przypadku taka sama informacja. Ja już udało nam się znaleźć 3 grosze, Pani powiedziała, że przecież już nam wydała ale się zastanowiła, przyjęła pieniądze i wydała 5 groszy.
Zakupiłem w sklepie internetowym depilator Braun 5570. Rejestracja na stronie szybka, interfejs przejrzysty. Wybrałem towar i zamówiłem z odbiorem w sklepie. Przyszedł mail, że firma sprawdza dostępność towaru w wybranej przeze mnie lokalizacji. Potwierdzenie możliwości odbioru przyszło 1h później. Jedyny minus to opłata wysokości 16,90zł.
Towar przecież był na sklepie. Odbiór bezproblemowy, kompetentna obsługa
Szanowny Panie Pawle.
Dziękujemy za pozytywną ocenę.
Opłata logistyczna jest doliczana do każdego towaru zamówionego przez stronę www.mixelectronics.pl i jest kosztem dostarczenia produktu do salonu.
Klient jest informowany o wysokości tej opłaty w chwili składania rezerwacji jak i również w mailach informujących o statusie zamówienia.
Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionego sprzętu i zapraszamy ponownie!
Zespół Mix electronics
Kolejny raz dokonywałem...
Kolejny raz dokonywałem zakupu biletów lotniczych przez stronę Wizzair.com . Rezerwacja przebiegła sprawnie, kolejne strony otwierały się szybko. Jako płatność wybrałem przelew i co mnie zaskoczyło, wcześniej przelew nie był obarczony prowizją, a teraz należy zapłacić prowizję, niższą niż w przypadku karty kredytowej ale zawsze to podnosi ceny biletów w porównaniu do tych podanych w reklamach. Po dokonaniu rezerwacji otrzymałem maila potwierdzającego numer konta do wpłaty. trzy dni po wpłacie otrzymałem potwierdzenie rezerwacji.
Na stacji wolny był jeden dystrybutor więc zająłem miejsce. Cały czas grała muzyka z głośników. Po tankowaniu automat dziękuje za skorzystanie z usług i zaprasza do kasy. Po wejściu na teren stacji jedna pani była zajęta, druga zaprosiła mnie do swojej kasy. Zaproponowała płyn do spryskiwacza w promocyjnej cenie. Rozmowie towarzyszyły standardowe zwroty grzecznościowe - Proszę , Dziękuję, Zapraszam. Na identyfikatorze Pani miała napisane Magda S. .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.