Opinia użytkownika: Paweł_234
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W sklepie był mały ruch. Kupiłem masło, wędlinę i kaszkę dla dziecka.ustawiłem się w 7 osobowej kolejce do kasy.Była czynna tylko 1 kasa.Pani najpierw zadzwoniła 3 razy a pózniej 2 razy.Po chwili zjawiły sie 2 panie z obsługi.Jedna siadła na kasie.Druga okazała się Panią kierownik, która ma uprawnienia do cofania towaru na kasie.Klienci wzięli produkt z niewłasciwej półki i oczekiwali ceny 19.99 a wyszło 24,99.Chcieli więc z tego zrezygnować.Przeniosłem się do drugiej kasy. Tutaj Pani stała w kolejce z dwoma paczkami gum do żucia i poprosiła panią o podanie ceny. Kasjerka stwierdziła, że cenę można sprawdzić w czytniku oraz, że na kasie nie ma takiej mozliwości.Klientka czekająca około 10min w kolejce zrezygnowała z zakupu, rzuciła gumami i wyszła ze sklepu. Po chwili na drugiej kasie Pani jogurty nabiły się 2 razy i musiała ponownie dzwonić po kierowniczkę. Moja obsługa przebiegła sprawnie. Zapłaciłem kartą dotykowo. Transakcja trwała krócej niż sekundę.